Friday, January 28, 2011

Agen-Agen Chinesia Dan Chinesing Mula Bantu PAS di DUN Tenang!


Pada pembaca blog WZWH yang belum kenal istilah Chinesia dan Chinesing sila baca posting blog WZWH yang lepas bertajuk "PKR dan PAS Perlu Bantu DAP Cipta Negara Chinesia" baca sini.

Blog The Unspinners telah melaporkan bahawa agen-agen Chinesia dan Chinesing telah mula turun membantu PAS di DUN Tenang. WZWH CnP sepenuhnya...

Segamat sedang hujan hampir tiap-tiap hari. Anda semua lihat gambar baju hujan ini kerana semua petugas DAP akan memakai baju hujan yang sama. 

Pasti ini tidak menghairankan dalam usaha DAP untuk menunjukkan kehadhiran mereka di Tenang. Yang anda tidak tahu ialah baju hujan telus berwarna kuning ini disumbang PAP Singapura.

Pada hari Selasa 25hb baru-baru ini, Setiausaha Pertama Singapore High Commission, di Kuala Lumpur, Ian Mak dilihat bertemu dengan Theresa Kok di bilik Gerakan DAP di Labis.

Disamping itu, seorang lagi Setiausaha SIngapore High Commission, Harold Lee ditemui bersama Tian Chua di Pekan Air Panas.

Ketika kempen ceramah di hadapan Bilik Gerakan tersebut, Harold Lee dan Tham Borg Tsien dilihat bertemu Pengerusi DAP Johor, Dr Boo Chung Hau.

Pelbagai pertemuan ini menunjukkan Singapura mahu DAP Malaysia berjaya memecah benteng UMNO di Johor melalui kuda mereka, PAS. 

Singapura memang diketahui menyalur bantuan kewangan kepada DAP kerana PAS tidak mempunyai dana untuk hadapai pilihanraya. 

Bila anda lihat PAS, lihatlah mereka ini sebagai pembelot negara dan bangsa untuk kepentingan musuh di seberang causeway!!!!

WZWH baca dalam strategi komunis PAS bolehlah dianggap "tolol berguna" yang boleh digunakan oleh kumpulan Chinesia dan Chinesing untuk memecahkan politik orang Melayu yang dikuasai oleh UMNO.

Chinesia dan Chinesing sanggup melabur wang yang banyak kerana mereka terlalu taksub dengan teori "Chinese Belts" yang akan menguasai dan menentukan politik Malaysia akan datang.

PKR dan PAS sama ada  sedar atau tidak perkara ini mereka sudah tidak ambil pusing lagi yang penting mereka sanggup dijadikan boneka asalkan dapat memerintah di Putrajaya yang akhirnya mereka akan tertipu.

UMNO sudah mahu menyedarkan PAS dan mengajak PAS bersama membentuk kerajaan perpaduan tetapi PKR dan TG Nik Aziz telah menekan Hadi Awang supaya mengikut puak Chinesia dan Chinesing.

Apa-apa pun kita lihat saja keputusan PRK DUN Tenang nanti.

No comments:

EKSPEDISI MAHKOTA Mudik Sungai Pahang 2024