Tuesday, July 26, 2011

MB Pahang Berkampung Di Jerantut Rabu Ini


Esok 27 Julai 2011 mesyuarat EXCO Pahang berlansung di Jerantut. MB Pahang telah memulakan trend mesyuarat EXCO di derah-daerah dalam negeri Pahang. Sebelum ini diadakan di Daerah Kuala Lipis, Raub dsb.

Pada sebelah petang diadakan perjumpaan MB Pahang beserta para EXCO dengan rakyat Jerantut di Dewan MDJ. WZWH berharap orang ramai datang beramai-ramai mendengar ceramah penerangan MB tentang hal ehwal semasa dan orang ramai boleh menanyakan sebarang kemuskilan dan apa-apa masalah terus kepada MB.

Disebelah malam diadakan jamuan makan malam BN Jerantut di Dewan MDJ Jerantut. Semua komponen BN-UMNO. MCA, MIC, Gerakan dsb dijemput hadir.

YBM Tan Sri Tengku Azlan ahli parlimen Jerantut merangkap Ketua UMNO Bahagian Jerantut mengesahkan kehadiran beliau untuk bersama-sama semasa perjumpaan MB dengan orang ramai dan jamuan makan malam BN.

Rakyat Jerantut boleh juga bertanya sendiri kepada YBM Tengku Azlan mengenai isu-isu semasa. Rakyat Jerantut mahu cerita yang sebenar dari Ku Lan sendiri.

WZWH harap ramai rakyat Jerantut hadirlah beramai-ramai ke Dewan MDJ pada sebelah petang pukul 3.00 Selamat datang MB Pahang dan para EXCO ke Jerantut.

No comments:

EKSPEDISI MAHKOTA Mudik Sungai Pahang 2024