Tuesday, May 1, 2012

Akhirnya Allah Makbulkan Permintaan Nik Aziz Berkawan Dengan Syaitan!

Tanya kepada semua ulama dunia adakah perbuatan di atas adalah perbuatan Syaitan? Kecuali Nik Aziz akan kata," ini perbuatan yang disuruh oleh Islam dan ambo sokong amat beri pitis (wang) lagi kepada pengikut-pengikut "kumpulan Syaitan" bagi merosakkan kerajaan Islam @ orang Islam Malaysia".

Mursidul Am PAS TG Nik Aziz cakap beberapa tahun dulu boleh berkawan dengan Syaitan.  Ramai orang Melayu Islam terkejut dan pening. Banyak lagilah kenyataan-kenyataan pelik susah orang Melayu Islam hendak terima.

Itu sebab Nik Aziz tidak mahu berkawan dengan orang UMNO apa lagi mahu bekerjasama. Persepsi Nik Aziz agaknya orang UMNO lebih teruk dari Syaitan.

Allah itu maha besar...Akhirnya doa dan permintaan Nik Aziz dimakbul oleh Allah bila Nik Aziz boleh buat perjanjian dengan Syaitan, bekerjasama dengan Syaitan dan berkawan akrab dengan Syaitan bila pada 28 April 2012, puak-puak Syaitan buat huru hara menimbulkan dan melakukan kerosakan kepada negara dengan mengadakan perhimpunan Bersih 3.0

Betapa apa-apa alasan dan justifikasi Bersih 3.0, para penganalisis politik gred A dunia berpendapat rally Bersih 1.0-2.0-3.0 hanyalah bertujuan menumbangkan kerajaan Melayu Islam Malaysia seperti di Afrika Utara dan Timur Tengah.

Bersih 3.0 mahu tunjuk kepada dunia bahawa Malaysia kononnya:

  • Tidak demokratik
  • SPR menipu
  • Polis kejam kepada rakyat
  • Kerajaan BN tidak disukai rakyat 

Sejak bila Ambiga background lawyer boleh jadi pakar politik boleh kata semua PRU dari 1 hingga 12 itu semua tipu dan tohmahan serta tuduhan 'preemptive' dibuat rujukan dan diikuti oleh pemimpin Pakatan Rakyat!

Dalam analogi politik mereka ini boleh dikatakan "Syaitan Politik" kerana tujuannya hanya mahu buat kerosakan dan keburukan kepada negara.

Ideologi puak-puak Bersih dan Pemimpin Pakatan Rakyat ini mahu memusnah negara yang ada demi sokongan dan kuasa semata-mata.

Tidakkah menumbangkan kerajaan Islam atau kerajaan orang Islam Malaysia ini adalah pekerjaan Syaitan bagi persepsi orang Islam?

Maka Akhirnya Allah makbulkan permintaan Nik Aziz mahu berkawan dengan Syaitan!

30 comments:

Anonymous said...

Mmg steady la n.ajis (sebut najis).....ambo doh royak dulu,tuhan pun mencarut.cilako!cilako!cilako!tu namanya murka bukan sampai tahap mencarut..orang pas jerantut jawab lah siket?

Anonymous said...

Terbitan sedara merapu dan mengampu. Kalaulah itu saja yang sdra termampu tak payah lah jadi blogger. Buat malu Melayu je. Kosong macam menteri menteri umno yang sekarang sunyi sepi. Tak berani bersuara. Ikut macam nasib lari kesana sini bila bapa altantuya datang cari dia.

Anonymous said...

anon 7.41pm.

Your facts pls?
dont be sooo dumb!!!

Godmother

Anonymous said...

Aku terbaca tulisan Suck47 yang terbaru... ketawa aku dibuatnya.

Suck47 tulis, "...We salute all the Bersih participants who have struck terror into the hearts of the UMNO and BN potentates..."

Inilah rupa sebenarnya Dewa engkau... menyokong "terrorist." Pemimpin jenis apa yang suka pada kejahanam dan kacau-bilau ni? Sokong, jangan tak sokong pemimpin engkau orang ni!

dia tulis, "... Najib must be shitting bricks now. Ouch!"

Tahu pulak dia rasa sakit dan kata Ouch (maklumlah omp puteh. Kalau Melayu, mestilah dia kata "Aduh!")

Tetapi bakal pemimpin jenis apa ni... kalau dah tahu Najib berak batu, kenapa dia dok tunggu di bawah jamban tahi Najib? Barangkali nak tunggu habuan dari Najib... manalah tahu kalau Najib "takut" sangat dengan terrorist2 pembangkang ni, lalu bagi dia satu, dua project... tetapi tahi batu dapat kat dia... jahat betul Najib ni lah!

dia tulis "...and the presence of the police armed to the teeth with crowd repellant and dispersal instruments..."

Inilah satu contoh, macam mana anak2 murid sekalian boleh pastikan sama ada seseorang itu cerdik setengah atau cerdik berserta ilmu.

orang yang cerdik setengah ingat perkataan "instrument" dan "equipment" boleh ditukar ganti dengan sewenang-wenangnya. Sebenarnya maksud "instrument" adalah satu alat yang kecil... jadi, kalau dalam "context" yang digunapakai oleh bakal calun pemimpin DAP ini adalah SALAH... bukan setakat salah, amat melucukan!

hai... nampak gaya geng pembangkang, dari Dewa hingga ke macai2 mereka, semuanya kaki lawak! lawak "slumber" aje!

Suck47 tulis, "You can’t stop the rising awareness..."

tepat sekali... maha Dewa Anuwar engkau sudah tentu faham apa yang Suck47 maksudkan tu! kah, kah, kah!

aku tambah, "although, his rising awareness needed a helping hand... or two!

Suck47 tulis, "... The age of paying people is over..."

aku kata, "it's now the age of the free people, right Suck47?"

ah, what a world of difference the humble definite article maketh!

Suck47 tulis, "...That is what it really is. People as far and Sabah and Sarawak converged in the federal capital armed with one unifying nucleic element-awareness..."

aku tanya, "is atau was, Suck47?"

tambahan pula, dalam ayat yang berikutnya, dia tulis "People as far and Sabah and Sarawak converged in the federal capital armed with one unifying nucleic element-awareness"

Suck47 sudah mengaku yang people bukan citizens, jadi, saudara2 sekalian... sudah sah lah dan tanpa was-was lagi, yang kurangBERSIH XXX dibanjiri oleh bukan rakyat Malaysia, dan betullah berita yang mengatakan orang Indon diupah RM 150.00 seorang untok "memeriahkan" lagi pesta "jahanam" Sabtu lepas.

Kita berucap terima kasih kepada Suck47 kerana pendedahan ini.

Sekianlah untok kali ini... kalau aku kupas lagi, nanti Suck47 dan Anon2 macai pembangkang akan marah pulak.

diakhiri dengan... inilah saudara2, penulis hebat pehak pembangkang yang banyak menerima puji-pujian dari macai2nya kerana penulisan nya dianggap bagus sangat.

Alahai, Melayu...

Cikgu Ngah said...

Assalamualaikum WZWH.

Dalam posting terbaru di blog Sakmongkol, beliau telah menulis tentang pendapatnya berkenaan BERSIH 3.0. Katanya, "Unfortunately for UMNO, my brain is not ready to fossilize." Selanjutnya beliau menyifatkan kejayaan puak2 BERSIH melanggar sekatan polis di Dataran Merdeka adalah petanda kekalahan BN dlm PRU akan datang, selain menyatakan bhw orang muda menyokong pembangkang berdasarkan kpd penyertaan majoriti mereka dlm BERSIH. Beliau jg mempertahankan tindakan menerbalikkan kereta polis kononnya utk menyelamatkan orang yg ada di bawah kereta itu, dan menurut beliau lagi kereta polis itu sebelum itu telah melanggar orang awam. Akhirnya beliau telah menulis 'onwards pilgrims' - maknanya orang2 yg menyertai BERSIH ini adalah setaraf dgn orang yg membuat ibadah haji - at least in Sakmongkol's eyes.

Tulisan-tulisan Sakmongkol ini sebenarnya menyerlahkan lagi betapa kedangkalan pemikiran beliau pada ketika ini. Betapa beliau kini sebenarnya sudah terlalu terdesak utk mempertahankan bos-bos pembangkangnya sehinggakan benda yg salah di depan mata pun beliau tetap mempertahankannya. Hujah2 beliau hanyalah satu bentuk 'parroting' - mengulangi hujah2 tidak berasas pembangkang yg cuba menegak benang basah dlm isu BERSIH. Kalau sampai sudah sanggup menyamatarafkan perbuatan mengganas dan merusuh dgn ibadah haji - maka jelaslah Sakmongkol ini orang yg amat-amat terdesak. Kononnya kereta polis diterbalikkan kerana hendak menyelamatkan orang di bawah kereta, tetapi video dan gambar menunjukkan bukan sahaja tidak ada orang di bawah kereta, sebaliknya perusuh2 ini pula yg mencedera dan membelasah polis dan wartawan dgn kejam dan tanpa belas kasihannya. Sakmongkol jg tidak menyebut betapa perusuh2 itulah yg terlebih dulu menyerang kereta itu dan kerana tindakan inilah anggota polis itu terpaksa memandu ke kiri dan kanan jalan utk mengelakkan orang yg cuba menyerangnya.

Cikgu Ngah said...

Hairan jg saya bilamana Sakmongkol tidak mengulas ttg isu Naib Pengerusi DAP, Senator Tunku Aziz Ibrahim yg menentang BERSIH 3.0 itu. Beliau seolah-olah menutup sebelah mata terhadap reaksi buruk DAP kpd kritikan Tunku Aziz ini. Bagaimana puak2 DAP menghina dan memperlekeh Tunku Aziz bahawa kononnya beliau orang tua yg sudah dibeli oleh UMNO. Jika inilah cara DAP melayan kritikan dan teguran daripada seorang yg berjawatan Naib Pengerusi, bayangkan apa yg akan mereka buat terhadap rakyat yg mengkritik mereka jika mereka berkuasa kelak. Hakikat bahawa DAP sebenarnya memperlekeh dan tidak langsung memperdulikan pendapat pemimpin2 Melayu dlm parti itu langsung tidak dpt dinafikan lagi. Perhaps Tunku Aziz has outgrown his usefulness to DAP. Furthermore Tunku Aziz is a rational and widely experienced man who thinks before he speaks. Sakmongkol on the other hand is different - he is so full of himself, and what makes it even worse, he is consumed with vengeance and envy. A vengeful person is a very useful person indeed. Especially if that person is a former UMNO ADUN in Pekan.
Sakmongkol sebenarnya terpaksa menelan kebenaran yg pahit - dia terlepas dari mulut naga ke mulut buaya. Walaupun dia mendakwa UMNO tidak menghargai dan memberi tempat sewajarnya pada orang2 yg 'maha cerdik' seperti dia, tetapi sekurang-kurang UMNO pernah menjadikan dia seorang ADUN dan Ketua Penerangan, tidak ketinggalan memberikan ganjaran kemewahan hidup atas perkhidmatannya itu. Ingat kuari dan lombong besi? Jangan lupa kawasan balak LKPP. Sebaliknya DAP hanya mahukan orang2 Melayu seperti Tunku Aziz dan Sakmongkol hanya pada nama sahaja, supaya adalah bukti sikit kewujudan Melayu profesional dlm parti anak beranak Lim dan Karpal itu. Bila orang Melayu ini mula bersuara sikit, maka lihatlah segala bentuk tuduhan yg dilemparkan kepadanya. Tunku Aziz yg pernah jadi Penolong Setiausaha Agung PBB pun dihina sebegitu rupa, apalah sangat Sakmongkol itu. Tapi tak apalah, walaupun Sakmongkol sedar dirinya hanya dipergunakan utk memburukkan Najib dan UMNO, sekurang-kurangnya dia dah kaya hingga 7 keturunan - berkat penglibatannya dalam parti rasuah dan dosa bernama UMNO.

Kepada bangsa Melayu, renung-renunglah apakah sebenarnya nilai dirimu pada DAP. Wassalam.

Anonymous said...

Wan Zuri,

I think if the UMNO BN people can see their children could fly like a picture in the link below, they must feel proud and excited. Why not .. they have the opportunity to bring honor to the country & PM with the ability of their children.

http://www.youtube.com/verify_age?next_url=/watch% 3Fv% 3DK-Jb9k_iNOE

No gimick ! No camera trick ! It's real !!!

Anonymous said...

Oooo..itu sebab dan punca budak budak tu mengamuk dan menggila. Memang wajar pun. Bayangkanlah kalau kita ditempat mereka atau mereka tu anak anak kita, sanggup ke nak tengok saja ?. Nasib baik tak mampus dikerjakan mat rempit tu dek budak budak tu. Memang dah melampau sangat.

Jangan hanya pandai persoal budak budak tu melampau. Kenapa tak persoal punca mat rempit dalam kereta tu yang drive membabi buta ?. Kereta lumba pulak tu !

Anonymous said...

Ade ke orang UMNO Jerantuk datang KL tengok Bersih 3.0? Alahai Melayu ni guru bahasa inggeris ke guru bahasa melayu? Dia tulis dalam bahasa melayu dan curi2 satu dua ayat bahasa inggeris membuat komen.

Saya cadangkan kepada pakar bahasa inggeris Alahai Melayu tulis komen sepenuhnya dlm bahasa inggeris dan postkan di blog ini. Barulah dapat kami baca kehebatan bahasa inggerisnya. Saya rasa dia ni memang teror bahasa inggerisnya, tapi malu2 nak tunjuk. Maklumlah orang melayu jati, sopan santun, tidak suka menunjuk2.

Apa kata Alahai Melayu cuba try sekali?

Thats Mean Other People Can Also

Anonymous said...

Setelah u all the penyokong bershit ni najis means sangat kotor dan menjijikan as anjing, BABI, ambijings, nanah, tahi anu gay aljuburi alsontonti. totey bengkok dia kena mandikan dengan 7 air baru boleh kongket sama itu 1jejer. Jika tidak tertanggung dosa or pahala by u all penyokong bershit o bull or bulldog o orang utan. Sememangnya nak menjahanamkan negara, tunggulah saatnya kehancuran puak2 nih. Allah sentiasa dipihak yang benar.

Anonymous said...

celako celako celako, mung sedap jolor aiskrim dae ngonget ngonget sapai tepanca ore lae dok keno pancut air char... budor abis lako2 demo tuh weh... mace beruk mat yeh...

Anonymous said...

Anon 1:37 I some ( bukan u all ) memang don't give a damn...ala tulis dlm bahasa melayu je..la. Ni main campor2 melayu inggeris. Apa koman sangatke kalau tulis sepenuhnya dlm bahasa melayu? Nak nampak teror juga dengan bahasa inggeris sebab tu masuk perkataan2 inggeris dicelah2 bahasa melayu.
Camni la, kalau nak tulis dlm BI tulis sepenuhnya dlm BI. Kalau nak tulis dlm BM, tulis sepenuhnya dlm BM. Apa nak ditakutkan?

Anonymous said...

Yang Wan Zuri, media keparat UMNO BN dan pencacai mereka tahu hanya publish gambar demonstran lanyak dan terbalikkan kereta polis tu.

Kenapa Wan Zuri dan media massa pencacai UMNO BN tak siarkan gambar atau video kereta polis merempuh 4 orang demonstran sampai melambung?.

Agaknya pemandu kereta polis tu tunggang arak dulu sebelum drive dan jadi mat rempit kat kawasan yang ramai orang tu. Kalau aku juga ada kat situ...patah riuk barangkali polis mabuk tu. memang dah tahap syaitan...mat rempit mat rempit lain pun tak sanggup rasanya nak buat macam tu.

Apa kata pemikir Jerantut keluarkan video rempuhan tu kat blog anda
dan minta PM kesayangan pejuang jerantut tu publish kat tv dan media massa utama. Ada berani ke?. Kalau tak berani, tak payahlah perasan jadi pejuang Jerantut, lebih layak jadi pejuang kentut jer.

Maaflah yer.jangan ambil hati. Tapi itulah yang selayaknya buat Pejuang Jerantut.

Anonymous said...

Anon May 2, 2012 2:24 AM,

Kau jangan hina WZ.Jangan kau samakan dia dengan pejuang kentut. Bagi aku dia memang pejuang jerantut, pejuang jerantut yang memperjuangkan fulus. Hati dia tulus dan mulus.

Anonymous said...

Mana lebih baik? Berkawan dengan syaitan tapi tak menjadi syaitan atau tak berkawan dengan syaitan tapi perangai mengalahkan syaitan.

Berdegar degar di tv kempen hapus rasuah tapi kepala UMNO BN sendiri bapak perasuah. Berdentum dentam berkempen minta rakyat berjimat tapi kepala UMNO BN sendiri jadi syaitan pemboros laki bini. Siang malam berkempen Malaysia negara selamat tapi pegawai pengiring peribadi kepala UMNO BN sendiri jadi pembunuh. Bergegak gempita menempik membakar semangat penyokong konon sanggup pertahankan putrajaya hatta dengan darah tapi nak berdebat dengan Anwar dan menjadi saksi kat mahkamah pun kecut telur. Pemimpin kepala hotak apa jenis ni?

Lebih teruk..pemimpin yang begini juga yang mWan Zuri dan pencacai sokong, sokong ada makna tuu.

Anonymous said...

Kas sukung amat weh kereta polis merempuh peserta demontrasi atas dasar keselamatan. Negara aman tiada bala, kenapa puak2 haramjadah tuh ntah dari jeruk ulu mana dibayar upah hasil dari duit lendir mana, hasil dari harta keganasan rampasan perang negara Islam as minyak di negara Asia Barat, as hasil dari wang lacur, kamu diberikan makan minum dari hasil tersebut. teruskan pak engku tunjukkan kebuduhan ketululan kedungungan puak yang melayu di proses oleh ibu bapa mereka selepas sontot pelancuq kemudian balik rumah nyontot mak ko pulak. Specis macam "u all" kaki penyokong aH nU gaY and Ambanjing. Tolong postkan pulak dengar ada tayangan baru plak dalam tandas dari pemimpin no isnin dari pukiar jolorkan esskeren main kolum nyet nyet dengar2 kata terpancut ayaq. Eeeeeeeeeeeeeeyek jijit dan amat menjijikan. Aku tak maw ada ketua dan penyokong spt tuh... Eee Eee Eee

Anonymous said...

A'kum....
Kepada sahabat2 ku Anon, jagalah akhlaq anda semasa berhujah disini. Hujahlah dgn fakta...jangan disertakan dengan umpat keji dan kata2 yg menjijikkan...semoga kita dijauhi oleh hasutan Syaitan.

Kampong man said...

Salam semua,
Realitinya demonstrasi jalanan harus diharamkan kerana ia tidak membawa kebaikan dan selalunya berakhir dengan kerosakan, kemusnahan,kecederaan, kebencian, kemarahan,kesusahan kepada semua pihak.
Didalam perarakan Maulidul Rasul umpamanya kita semua boleh tertib dan berjalan dengan penuh sopan dan keinsafan.Sayang ini tidak dapat dicontohi peserta Bersih .Ia bermula dengan NIAT yang berbeza dan di EXPLOIT kan parti politik mencabar dan menunjuk kekuatan bagi sematamata tujuan politik dan tidak lain.
Mereka telah diberi kebenaran ditempat yang sesuai tetapi masih memilih Dataran Merdeka.Kenapa ?
Mereka menyalahkan pihak berkuasa keselamatan awam dan undang undang POLIS kerana berlaku kekerasan.Kita boleh lihat siapa yang mencabar siapa.Mereka tidak perlu melakukan provokasi terhadap polis .Didalam demonstrasi begini tidak mudah mengawal emosi.Saya syorkan perhimpunan begini harus diadakan ditempat yang boleh dikawal tanpa melibatkan kemudahan awam dan perniagaan.
Penganjur harus dipertanggung jawabkan membayar ganti rugi harta awam yang musnah dan rosak.Penganjur GAGAL tunai janji yang perhimpunan Bersih ini AMAN dan terkawal !
The stupid and NAIVE Lim Guan Eng blame the Polis all the way and at the same time need the police to uphold his Penang.The PR will pay a heavy price in the next PRU 13.

Anonymous said...

Anon 8.28,

"...and the presence of the police armed to the teeth with crowd repellant and dispersal instruments..."

Ini idiomatic expression lah bongok. Bukan mcm ko idiotic moronic UMNGOK paid cybertrooper.

Kampong man said...

Sdr Hadi Hadi Awang akan mengubah Perlembagaan Persekutuan yang Islam tidak akan dijadikan ugama rasmi Malasyia dan akan digantikan "Islam is Addin(way of life)"sekiranya PR brrkuasa .Sekiranya ?(ref:NST 2 may).
Apa pandangan tuan tuan .?Setuju ? .PAS adalah satu satunya parti politik berkebajikan dan tidak islam lagi dan saya harap kawan kawan saya kaum india dan cina boleh menjadi ahli dan kita harus melihat PAS tidak dan bukan lagi parti Islam saperti PAS lama.Bererti DAP dan PAS adalah satu satunya parti politik multiracial alternatif pilihan rakyat Malaysia yang berbilang bangsa dan ugama.Ini adalah satu pendekatan baru dari sdr Hadi.Malaysia boleh ,PAS lagi boleh.Demi Putrajaya dan negara tercinta.Mungkin kita tidak perlu Raja Raja dan Yang Di Pertuan Agong lagi selepas itu .Sungguh bijak DAP membuat percaturan membuatkan PAS sentiasa berubah mengikut rentak dan tari DAP!!.
Fikir fikirlah sendiri sebelum negara tergadai.Lihat apa yang tersirat. Undi ditangan dan hak anda untuk menentukan keputusannya.Perlu rasional tanpa emosi kali ini .Wallahwualam.

Anonymous said...

Lancau ker pelancuq ker taktawler. Lima state dikuasai puakangkang yang diatas punaisiat katak hamun pukiar al sekh ah nu gay al juburi wal sontoti cina doll al jelly. Tak der pun perubahan laksa unden2 ud ud. kepal singh abinjing setia mendraf pelembagaan baru untuk meluluskan lesbian, gay, bisexual and transsexual (LGBT) untuk memartabatkan perjuangan katak hamun pukiar ah nu gay. Adajah pulak cara nak ubah pelembagaan. Kah kah kah kah...

Anonymous said...

khas untuk Anon 1:49 dan Anon 1:15... ada terasa pedas ke?

kalau chamtu, jangan makan cabai!

apa sebenarnya yang engkau takutkan?

perkataan "takut" ni, engkau yang timbulkan... jadi, mestilah perkataan ini ada kaitannya dengan jiwa kamu.

jadi, aku cuba try sekali lagi tanya engkau, "Apa senarnya yang engkau takutkan?"

Alahai, Melayu... kalau aku tulis dalam bahasa england, bukan engkau boleh faham pun!

lagi baik engkau pergi baca tulisan penulis hebat pehak pembangkang, si Suck47 tu...

Suck47 tulis, "... The age of paying people is over..."

macai yang buat terjamahan untuk Suck47 tulis, "Zaman membeli orang sudah berlalu."

pakai akal sendiri aje... "pay" dan jadi "beli" pulak dah!

reka, bang... jangan tak reka! sampai nak reka "kamus" sendiri pulak. "Kamus Suck47."

lagi pun, apa benda yang engkau maksudkan ni... "Thats Mean Other People Can Also"

Alahai, Melayu...

Anonymous said...

kepada Anon 11:45, yang menulis, "...Ini idiomatic expression lah bongok..."

engkau ni faham ke, apa maksud idiomatic expression tu?

sekarang ni dah ada "Google" tau?

tak boleh mau reka sendiri atau pakai akal engkau aje, tau?

idiomatic expression tu, kalau dalam Bahasa Melayu, bolehlah di panggil PEPATAH.

kata pepatah Melayu, jauh langit dari bumi... macam lah orang yang waras dengan Anon2 macai pembangkang.

Alahai, Melayu, Anon2 macai pembangkang... buta huruf, tapi nak berlagak macam mereka tu pandai sangat... yang betul tu, mereka nak disalahkan, dan yang salah tu, mereka cuba, dengan macam2 cara tipu helah dan pembohongan, untuk jadikan betul.

"... and the presence of the police armed to the teeth with crowd repellant and dispersal instruments..."

yang idiom hanya lah armed to the teeth, tapi itu bukan yang aku tulis, dik!

yang aku komen ada lah crowd repellant and dispersal instruments

dan ia bukan idiom lah, idiot.

tak leh gitu, dik... sekarang ni zaman "maklumat" daa...

suka tengok rakyat hidup susuh. said...

salam.tindakan Bersih 3.0 jelas mencentuskan kekecohan bagi mendapatkan gambar dan vedio untuk disebarkan diseluruh dunia bagi menunjukan negara tidak stabil.ini amat bagus sekali untuk org-org melayu.biar pelabur-pelabur asing tidak melabur lagi di malaysia.ekonomi malaysia akan jatuh dan akan menjadi negara miskin.kami dah kaya tidak perlu lagi mencari kekayaan yg ada sekarang.yang penting biar rakyat hidup susah dalam kemiskinan dan tidak aman.Maka teruskan lan bersih 4.0 untuk diikuti oleh rakyat2 malaysia yang bodoh lagi hina.selamat berjuang wahai penyokong bersih yang kotor dan bodah.

Anonymous said...

Anon 12:41, Ini adalah firasat and amanat ke dari mimpi yang WZWH berjumpa Aki Mat Kilau dan King Ghaz gamoknya kerana orang lain tak pernah terfikir bahawa itulah tujuan bersih diadakan..

Anonymous said...

Baru aku tau rupa nyer yang mandu kereta polis tu geng "malaikat" Najib . Apa ke jadahnya "malaikat" membuta tuli langgar orang. "malaikat" mabuk ker ?.

Tak teringin ke Wan Zuri letak video kat blog ini dan paparkan pada semua bagaimana berhemahnya driver "malaikat" kereta polis tu memberi ciuman "melayang & melambung" kepada 4 manusia serentak !. Kenapa tunjuk gambar sebahagian saja...tunjuklah semua. Ada berani ??.

Kesian nyer....nak berbohong masyarakat tapi target tak kesampaian. Senjata makan tuan.

Anonymous said...

Pada aku senang jer...Bersih 3.0 telah membawa transformasi dalam politik malaysia. kerajaan yang lemah pasti akan menghadapi tentangan rakyat..kalau BN nak kekal kuasa dalam kerajaan kenalah ambil pendapat pembakang dan analisis bersama dan bukannya menentang..dah memang kerja pembakang membakang..jadi, kena terimalah dan bukan menolak..Bersih 3.0 berlaku bukan lagi melibatkan pembakang tetapi masyarakat sivil (NGOs dan lain-lain lagI). Justeru, kerajaan perlu sedarlah yang mana pasti ada kepincangan dalam sistem dan struktur kerajaan negara Malaysia..Jadi, cadangan saya, Bersih boleh dielakkan dan diatasi sekiranya kerajaan berlapang dada dan melayan karenah rakyat..sudah menjadi tugas kerajaan demokrasi untuk melayan kehendak rakyat..ini tidak, menipu sana, menipu sini, kroni sana, rasuah sini, pecah amanah dan lain-lain lagi...kepada BN, beranila buat perubahan dan jangan guna Polis sebagai benteng hadapan menghadapi medan perjuangan rakyat..itu tidak betul..

Anonymous said...

Pasal fukckangakng nih sampai bila2 pun tak leh dibui muko, celako celako celako... Bui peteh pukit sendiri kunun nak tunjuk tando sukungan kepala babok ore tulak Isle... dio tok napok ketuat hamun fuckangkang dok mein bontot nok bersih totey mingkok bersama ambijing nok jahane negaro.. So lagi nok oyat bui maso himponan beshit tu jiko takdo polis kawal menaro kat dataran medeko tuh bulih jadi kondom bertabure bulih jadi demo pelepas air masing2...
Mace beruk mat yeh... kepala hamun fuckangkang...

Anonymous said...

Ha ha
Ada orang memang cerdik. Tapi setakat cerdik saja.
Kadang kala bercakap Atau menulis macam orang bodoh saja.

Ambil contoh nabi musa dengan nabi khaidir.setiap perkara Ada benda Ada perkara tersembunyi.

Anonymous said...

Alahai Melayu
Tulislah dalam BI, saya tahu awak memang BERANI punya.

Thats Mean Other People Also Can

EKSPEDISI MAHKOTA Mudik Sungai Pahang 2024