Friday, September 5, 2014

Calon G7 Pemuda Bermaruah Berani Berubah Mesyuarat UMNO Bahagian Jerantut 2014
























Kepada semua 600 Perwakilan Mesyuarat UMNO Bahagian Jerantut yang bersidang di ADTEC Temin pada 6 hb September Sabtu nanti, baik Ketua Cawangan, perwakilan Cawangan, Ketua Wanita Cawangan, Ketua Pemuda Cawangan, Ketua Puteri Cawangan, Barisan AJK UMNO Bahagian, Barisan AJK Wanita UMNO Bahagian, Barisan AJK Pemuda UMNO Bahagian dan Barisan Puteri UMNO Bahagian, YB Ahli Parlimen Jerantut, YB ADUN Pulau Tawar dan YB ADUN Tahan,


WZWH menyusun jari sepuluh memohon maaf mempersembahkan calon-calon G7 dari Pemuda Bermaruah Berani Berubah sokong dan beri undi kepada mereka kali ini untuk menyemarakkan kekuatan UMNO Bahagian Jerantut.

Kepada pemain-pemain G7 yang veteran dan selalu sangat jadi perwakilan G7 berilah peluang kepada orang muda untuk merasa suasana bermesyuarat Agong UMNO Malaysia di PWTC. Pengorbanan anda-anda yang berpengaruh dalam politik Jerantut sangat dihargai.


Pemuda bertanding G7 :

Zairolnizam Osman No 21
Haris Salleh Hamzah No 19
Shahrul Wizam Harun No 25
Wan Jaimi No 26
Ridzuan Arbain No 22
Megat Khairul Nizam No 23


Jangan lupa WZWH ( Wan Zamzuri Wan Hasenan) No 24 otai Pemuda UMNO Jerantut dan blogger politik pembangunan Jerantut.

Kepada Puteri dan Wanita serta juga Pemuda yang suka 'selfie', WZWH tujukan lagu 'Selfie' oleh Selvi Kitty...untuk anda semua.

No comments:

EKSPEDISI MAHKOTA Mudik Sungai Pahang 2024