Saturday, September 24, 2016

Apa Yang Buat DS Najib Boleh Menjadi Hero? Lawan Naga Dan Raksaksa...




Image result for najib razak silat gayung

3 comments:

Anonymous said...

Sikap dia hanya menonton lawan2nya menari ikut rentak semasa memberi kelebihan kpdnya.
Tarian makin lama semakin sumbang dgn irama lagu yg menjengkelkan.

Anonymous said...

Kita bangsa BUMIPUTERA Islam/Melayu ada kala sbg HANG TUAH; ada kala sbg. HANG JEBAT! Bila pemimpin2 Islam/Melayu TERCINTA kita spt. YAB PM BUMIPUTERA Islam/Melayu kita, YAB DS Mohd. Najib Tun Abd. Razak, serta KELUARGA tersayang beliau, asyik diANIAYA dgn. amat KEJAM, apalagi oleh MUSUH2 Islam/Melayu, dr. si KETURUNAN TERORIS PENJAJAH PARASIT/PERASUAH/LANUN/PEROMPAK/PENYANGAK/PEMBUNUH/PEROGOL DAPJUBOQ BABI/PKRHOMO KURAP RASIS/PORNO/HOMO-KULI2 ZIONIS/IS(IS)rael-MOSSAD - maka,TAKkan kita bangsa BUMIPUTERA Islam/Melayu, hanya boleh berDIAM diri mcm. KULI/TUNGGUL dan PENGECUT!

Apalagi bila puak PENJAJAH ZIONIS KAFIR HARBI DAPJUBOQ BABI ni anatar matlamat UTAMAnya, nak mengHAPUSkan LEGASI amat TERCINTA kita, JASA2 yg. TAK terhingga oleh BAPA-BAPA KEMERDEKAAN/PEMBANGUNAN tercinta bumi pusaka nenek moyang BUMIPUTERA kita ini, Almarhum-Almarhum PM Tun Abdul Razak Hussein dan TPM Tun Dr. Ismail Abdul Rahman!

Dan apalagi bila besar kemungkinan juga, Almarhum-Almarhum PM Tun Abdul Razak dan TPM Tun Dr. Ismail , diracuni CIA-MI6-Mossad (keduanya meninggal di tahun 1973 dan 1976 di usia muda 50an, dari kanser termasuk Leukimia, yang juga sejenis kanser dalam darah atau tulang, dengan seorang doktor British yang SAMA) dgn. bantuan PENGKHIANAT2 tempatan. ZIONIS-Israel juga adalah sekutu kuat PAP-DAPBANGKAI – lihat di http://rainbowoftruth.blogspot.com/2009/09/singapore-israel-love-affair.html, THE SINGAPORE ISRAEL LOVE AFFAIR, September 2, 2009!

Kanser/sakit jantung serta KEMALANGAN JLNRAYA/UDARA dsbnya, juga telah dibuktikan sebagai MO utama PENJAJAH Barat-Zionis diketuai CIA-MI6-Mossad/ISrael (sebenaqnya Barat telah dikUASAI puak ZIONIS termasuk para PENYAMAQ) - untuk menghapuskan pejuang Islam/Bumiputera yang NATIONALIS di “ Dunia Ketiga“ (dan sekarang terutamanya pemimpin BUMIPUTERA Islam yang nasionalis) - sila lihat di - http://www.globalresearch.ca/the-cia-has-attempted-to-assassinate-50-foreign-leaders-including-chavez/5326864, The CIA has Attempted to Assassinate 50 Foreign Leaders Including Chavez, Global Research, March 15, 2013; dan di - http://imeu.net/news/article0024562.shtml, Israel's History of Assassinating Palestinian Leaders, The IMEU, Nov 6, 2013!

Nek Tempoyak.

Anonymous said...

Pegi mahkamah amerika...tak ada bukti.
Mrk ingat negara2 luar tu BODOH DAN BANGANG mcm mrk jugak!!!
Ingat mudah buat laporan dan saman klu bukti hanya sekadar fitnah.Mrk pun tak nak lah malu klu dakwaan tanpa bukti kukuh.BODOH DAN BANGANG nyer puak mamak kerala nie!!!!!!
Dia ingat semudah dia mencabul kuasa kehakiman di malaysia ketika jadi pm suatu ketika dulu.Hakim yg berintegriti dihina dan dipecat oleh pengerusi parti the store.Ingat rakyat dh lupa ker kisah tersebut.Bukan shj memalukan diri malah memalukan negara.Ptuiiihhhhh....

EKSPEDISI MAHKOTA Mudik Sungai Pahang 2024