Nuffnang Ads

Pages

Thursday, March 17, 2016

So Happy Together...




4 comments:

Cik Minah said...

Ya, memang sungguh menggerunkan melihat mereka
boleh bersatu hati.
Hati jadi gundah gulana.
Otak jadi membeku.
Perasan berbaur-baur, langsung tidak dapat dikawal.
Keluarlah segala ayat yang menggambarkan kedangkalan
otak, kebusukan hati, kecelaruan minda.
Ingat ye, REZEKI ITU ALLAH YANG TENTUKAN.
UMNO cuma sebuah party politik, bukan TUHAN.
Dan Allah berfirman: Sesungguhnya Allah tidak akan
mengubha nasib sesuatu bangsa itu, kecuali mereka sendiri.
Jangan takut, dunia ini luas, di mana-mana pun bumi Allah.
Jika kita kuat berusaha, Allah sentiasa melorongkan usaha itu.

Anonymous said...

Suruh saja Nagib Razak dan koncu2 nya resign. Cakap2 depa tu banyak benor belit nya.Ulaq Anaconda pun boleh terbelit. Sekejap cakap tak ambik, sekejap cakap ambik tapi bukan untuk epentingan sendiri, sekejap cakap dah habis belanja kat PRU 13, sekejap cakap dah pulangkan pada perderma....mana satu daaaa???? Udah2 lah tu.....Nagib Razak, koncu2, cai2 dan pemakan dedaknya wajib bertaubat!!!!

Anonymous said...

Muhdin mengaku ada komplot nk jatuhkan najib tapi ITU ketika dia msh setia dgn ketua.Dan dia bersetuju rm2.6b adalah amalan biasa dlm umno di mana presiden mencari dana parti.Dan muhdin mengaku pernah dan ada dimaklumkan ttg jumlah wang tersebut.
Mgkin ada perjanjian setan atau ganjaran yg sukar ditolak maka muhdin menikam najib dari belakang.Klu ikutkan muhdin dh ikut mesyuarat lbh 50 Kali ttg penjelasan perjalanan 1mdb.
Kenapa muhdin berpaling tadah????
Mgkin lebih setia pd mantan ketua atau kerusi pm yg diidamkan.
Kenapa najib tak membalas balik???
Mgkin malas nak aibkan si muhdin.Cukuplah ditamat perkhidmatan sbg TPM..

Anonymous said...

Krn lubuk emas waris dn kroni...mahdey jadi munafik dgn menjilat bontot bapak tokong!!!!
Penipu dan penipu...
Pelakon dan pelakon...
Mantaplah Sgt!!!!!