Nuffnang Ads

Pages

Wednesday, May 11, 2016

Reaksi Rakyat Malaysia Kepada Air Mata Mahathir 1 Juta Tandatangan Deklarasi Rakyat




Kabarnya setelah Deklarasi Rakyat mendapat 1 juta tandatangan. WZWH tidak dapat mengesahkan samada tandatangan itu betul genuine ditandatangani oleh setiap rakyat atau sebaliknya. 

Tun Mahathir menanggis terharu...

WZWH tidak pasti samada Tun Mahathir benar-benar sedih sebab berjaya dapat 1 juta tandatangan menyokong Deklarasi Rakyat atau beliau sedih di ambang Hari Ulang Tahun Sambutan UMNO yang ke 70...beliau tidak lagi menjadi ahli UMNO yang banyak berjasa kepada beliau dan kaum keluarganya serta kawan rapatnya.

Apa reaksi rakyat Malaysia secara rambang?...


Naim Ahmat 1 juta tandatangan belum sampai 10% jumlah penduduk negara kita yg dianggarkan 30 juta... adakah tandatangan tersebut boleh mewakili suara keseluruhan rakyat lagipun tandatangan melalui online ini boleh dipertikaikan ketelusannya sbb masih boleh dimanipulasi... satu orang boleh sain seberapa banyak dia suka sbb sistem yg ada tidak boleh menapis data penandatangan agar jgn berlaku dua kali tandatangan...


Arshad Putera Tt menipu tu...tak sah & tak boleh percaya.

Kalau ada pun sejuta tandatangan tu, apa yang boleh dibuat?


Jiman Jantan Najib buat tk tau jer.....


Ali Daud Susah ka nak dapat 1 juta tandatangan..hari2 duk buat t.tangan..ari buat can ni .esok can ni..lama2 dapat lah


Nordin Md Zain UMNO is above Tun M and Najib.Tun is no longer an UMNO member out of his choice.He should have retired gracefully. Politically Tun is no longer relevent.Najib has yhe support of most UMNO members which is most important.I will stick to current leadership.Orang Melayu tidak perlu berpecah lagi.


Abdul Aziz Embong Saya pun nak tanya.....Tun M.....nak buat apa dgn sejuta tandatangan tu...!??
Tun.....segala2nya adalh ketentuan Illahi......klu dah tiba masa buat DS Najib.....tak payah 30 juta tandatangan pun.....beliau akan turun dgn sendirinya....!!






Mohd Ghazali Umat Ni pon keje sie sie, nak jatuhkan Najib tu habis nak gantikan sape adik beradik kite ke ? Nanti kit siang ambik baru padan muka.


Azmi Ariffin Kalau buka semua tempat dlm malaysia ni...pasti angka 5 juta bolih dapat....memang kalau dapat 1 juta pun najib tak akan berganjak...cuma meseg kita tercapai...yg rakyat kebanyakkan tidak sukakan pm sekarang..inngat kalau najib turun pun...tempat dia bukan tpm sekarang...


Mohd Ghazali Umat Malsysia hak semua orang rakyatnye jangan kerana segelintir mencari kepentingan negara jadi kacau bilau.


Haji Ahmad Haji Yassin Sudahlan Tun M Najib tak akan berundur atau letak jawatan, ada 2 tahun lagi untuk PRU ke 14 disanalah nanti Kalau Tun M nak bertanding lawan Najib kita persilakan bukan mendesak Najib letak jawatan itu tidak adil. Sejuta tandatangan yg dihantar kepada Agong bukan bermakna satu kerugian bagi Tun malah lebih itu masih terus menyokong kepimpinan Najib untuk terus pentadbir negara ini sia-sia saja semua rancangan Tun M itu.



Nurdin BK 22 tahun boleh tunggu..pasti 2 tahun NO HAL.


Joffry Osman Ahli pembangkang pun belum habis sain....cari lagi....tun m


Nurdin BK Lgipun syarat ciptaan tun undi bonus tlh DSN mansuhkan.
Klu DSN tamak title presiden tu buat apa mansuh peraturan 10 undi bonus bukan DSN yg reka..so..DSN boleh saja make dont know ja..


Pg Ishak Abd Rahman Ada dua wajah . mana yg benar dan tulin....


Pemborong Haslee Deklarasi yang dilakukan oleh Tun M bukannya mau tukar kerajaan pun tapi untuk mau undur Najib ini langkah pembaharuan institusi atau reformasi dari segi pentadbiran akan dirancang selepas Nasib undur ini bagi menyelamatkan umno dan negara...Negara akan lebih teruk sekiranya Najib tidak berhenti dan beban ditanggung oleh pati dan akhirnya pati ditolak oleh rakyat...


Nurdin BK BN manang basar di Sarawak..


Nurdin BK Yg kta tolak UMNO tu geng ni..hehw




Arshad Putera Deklarasi T.T Boleh tipu2 bah? 
Tidak pakai lah...tda dlm Perlembagaan..


Nurdin BK Nah..itu kit siang pun ikut tepuk tgn..

17 comments:

Anonymous said...

Mahathir ni ingat Malaysia ni hak milik dia, keluarga dia dan kroni2 dia ke?
I now have zero respect for this crazy power hungry pengkhianat senile old man.

Cik Minah said...

Ginilah WZWH......cer awak pulak cuba dapat Seribu
sahaja tanda tangan rakyat yang menyokong NAJIB.
Tak mahu cabar awak dapat 1 JUTA, cukup 1000 for
the time being - RAKYAT taw, bukan pemakan dedak, ye.
Mesti disertai dengna nombor IC sekali macam yang
Tun Buat untuk Deklarasi rayat.


SAYA SOKONG NAJIB



Nama,
Wagiah Suratman,
Sungei Besar, Selangor.
IC: 10003-o6-678910

Cik Minah said...

OK...OK.....mungkin 1000 tu banyak sangat.
Saya turunkan 100 je.
Pegi ke JALAN TENGKU ABD.RAHMAN, cuba dapatkan
tanda tangan RAKYAT MARHAEN yang datang berbelanja
kat situ. Duduk depan SOGO, ye WZWZ.
Sepandoknya: MARI SOKONG NAJIB!
respectourPM
welappyem

Cik Minah said...

Gabenor BANK NEGARA kata KERAJAAN AKAN BAYAR
SEMUA HUTANG 1MDB.......maknanya, kita rakyat
marhaenlah yang akan bayar hutan 1MDB selama
30 tahun.
Adakah GST akan di naikkan lagi......?????
Najib, Rosmah J.Low enjoy kita yang
menanggong beban.
TERIMA KASIH NAJIB KERANA MEMBERI BRIM!
Mari kita SOKONG NAJIB
Respectmypyem.

Anonymous said...

Hehehe...ada pemakan dedak kepanasan...bodoh melantun2 la pemakan dedak bernama Cik Minah ni, kalau Tun M yang ada nama, cukup banyak network dan pernah berkuasa selama 22 tahun perlu ambil masa untuk dapatkan 1 juta, kau nak suruh pulak blogger ni buat benda yg sama...apa kata Cik Minah buat la dulu dapatkan 1000 bukan kat depan Sogo (coz kat KL ramai penjilat tegar pakatan) tapi kat tengah2 bandar Kuching sana pulak...apa macam? ada beran?

Cik Minah said...

Nak tanya SEMUA yang masuk blog WZWH dan baca
komen Anon 8.13AM - siapa sebenarnya yang BODO,
Aku atau DIA...........?????
Korang rasa dia FAHAM tak posting aku tu.....???
Rasanya SPM bahasa Melayu dia F,tu yang tak faham jenis-jenis ayat.*
Ayat ada banyaklah Anon 8.19AM. Antaranya:
* Ayat tanya
* Ayat penyata
* Ayat seruan!
* Ayat marah
* Ayat sindir..........(lol)
Ko rasa, ayat aku tu termasuk dalam golongan AYAT yang mana....????
HEHEHE.......kesian WZWH.
Blog dia jadi tempat orang bodo.

Anonymous said...

Hahahaha....1 juta????
Yang ramai di mana2 majlis deklabasi selamatkan lubuk emas waris dan kroni madey sama ada kerusi dan serangga.
Ptuiiihhhh....jangan harap majoriti rakyat menerima legasi 22 tahun wujud kembali.Rasuah dan penyalahgunaan kuasa paling buruk dlm sejarah negara.
Yang sokong madey samalah spt menyokong bangsat2 yg untung atas angin....goyang kaki...juta2 wang rakyat masuk poker.
Ptuiiiihhhh

Anonymous said...

Alaihai wan zuri wehh... audit negara pasal 1mdb jadi rahsia tu pun kau tak bising.... kalau jujur sangat tak de buat salah dedah je la....

ini pasal tandatangan deklarasi.... bende kecik pulak kau nak heboh...
apebende la kau ni wan zuri weh...

Anonymous said...

Cik Minah pandainya bermain dengan Ayat-ayat Cinta. Terbuktilah cinta Cik Minah pada Abang Madey.

Walau apa pun Najib tatap menjadi pujaan hati kami. Cik Minah ambik lah lubang hidung Abang Madey sebagai pujaan hati Cik Minah.

Macam lubang meriam.

Anonymous said...

Minah....dlm sebuah majlis deklabasi mahdey...mahdey gagal sama sekali menjawab skandal2 kewangan dan perjanjian bodo dan bangang konsesi tol oleh cg bard yg digelarnya kucing kurap.
Mahdey terus meninggalkan majlis yg dipenuhi kerusi2 penjilat jobor pakatun.
Kenapa tak jwb???!!!
Kenapa dia anti sgt dgn najib???
Senang cerita rakyat faham najib bukan boneka yg memuaskan nafsu waris dan kroni2 mahdey!!!
Dan najib telah menutup lubuk emas mrk mll 1mdb yg dijadikan kambing hitam.
Brapa jumlah Wang rakyat yg dibazirkan percuma demi war is dan kroni2 mahdey???!!!Ko selak lah sejarah 22 tahun mahdey.

Anonymous said...

Setakat 1mdb yg diperjelaskan beribu Kali...msh gagal diterima.
Tapi skandal2 kewangan dan salahguna kuasa mahdey selama 22 tahun kita boleh terima...ada masalah sikit dgn persepsi kita.

Anonymous said...

Minah
Minah...ko keja di bank negara ker????
Setakat yg aku nampak...mrk tak gunakan wang rakyat mcm mahdey.Yang 30 tahun tu mcm ko sebut perjanjian bodo dan bangang konsesi tol era mahdey yg sentiasa naik dan terus naik.Dah la naik...subsidi guna wang rakyat plak.Bangang punya perjanjian.Sebangang pengikut pakatun..sori Minah.
Gst...dulu ada puak fuckaton suruh ikut Singapore (gst) angkara ada peniaga kaya luarbiasa.Bila dh ikut...bangkang pulak n dijadikan modal hina gst.
Minah..tak semua brg kena gst.Setahun ko kumpul gst tu pun tak sebanyak br1m.Setakat ini tak ada lagi peniaga berani sembunyi brg asas krn lhdn n kpdnk tahu siapa beli..jual atau stok brg krn transaksi adalah online.Bermaksudnya minah...jumlah perolehan peniaga yg dulu boleh diputarbelit dah tak dpt diamalkan.Harap minah faham.
Minah...ko keja dgn kementerian kewangan ker?Saja tanya..ko mcm tahu jer gst nak naik..hehehe

Anonymous said...

Klu setakat kumpul detail sedara mara dan isi tanpa kerelaan...tak payahlah minah.
Klu ikutkan dpd kehadiran peserta ceramah deklarasi mahdey...nak dpt seribu tandatangan tak akan berlaku.Tipu muslihat jer lebih.

Anonymous said...

Klu hebat sgt mcm anwat...suh mahdey buat di stadium.Ramai ker tidak????
Kecuali tompang macai2 dapigs...mgkinlah.Hehehehe

Wan z said...

Abang wz
Kih kih. Tepat skali. Sebagai anak dato najib tetap menghormati tun, terus menyimpan banyak rahsia negara tentang apa yg telah tun lakukan semasa tun memimpin negara. Sabarlah tun, terus beribadat dalam menyiapkan diri dlm menghadapi hari esok yg lebih kekal. Berhentilah membuat kerja yg sia-sia. Masa pak lah pun tun dah x puashati, sekarang dato najib dan lepas ni pun tetap sama.

Anonymous said...

kecuali bangsat yg dpt memenuhi nafsu waris dan kroni2 dia.Barulah mahdey aman... ��

Anonymous said...

Almarhum Tunku dah pecat dia dari UMNO. Arwah Tun Razak pungut dia semula. 22 tahun dia jadi PM. Kini Najib pula dia nak guling. Jenis manusia lupa daratan.

Orang yang dah Gila Kuasa perlu makan ubat penawar contoh terbaik untuk seorang doktor ialah Air Ketum.