Nuffnang Ads

Pages

Tuesday, April 19, 2016

Adel Al-Jubeir Menteri Luar Arab Saudi Paling Berkarisma









Saksikan video ini untuk lebih mengenali Menteri Luar Arab Saudi, Adel Al-Jubeir. Bukan calang calang orangnya! 

Adel Al-Jubeir jawab soalan kaitkan Daesh dan Islam.

3 comments:

Anonymous said...

Jangan dipuji sgt....meroyan puak seblh sana yg gagal dan terus gagal.Hrp mrk bertobat demi perpaduan agama, bangsa dan negara.

Anonymous said...

Bukan calang2 pun kena tipu jugak dek boogeese warrior....tak calang2 orng lah tu....bab tipu dan kulit muka tebal bak gajah ni bagi kat boogeese warrior dan anak-beranak dia saja....

Anonymous said...

Bugis warrior tu lah yang menjadi pujaan hati kami. Ko ambilah lubang hidung Madey jadi pujaan hati ko. Dah makan dedak ke hari ni?