Nuffnang Ads

Pages

Tuesday, September 8, 2015

Gue Mah Gitu Orangnya...






3 comments:

Anonymous said...

Gue ok saja. Tapi kok heran liatkan ibu Rosmah gi shopping nggak bayar cukai. Lakinya kena an kita sama GST, brengset. Udahlah dighoibkannya uang negara. Tolol apa sih? Buat suka suka elu.
Tapi betul tak gue bilang ro FAM Bangsat? Separuh stadium membangsatkan Fam. Pemimpin Pahang pegang apa pimpinan semua tak jadi. Habih kalah. Ntah2 menang AFF cup dulu pun bookie tolong set kan pasal Najib baru naik jadi PM. Saya suruh buat ulasan bro berat sebelah. Apa punya sumpah lahanat la kene kat diorang ni ro. Cakap orang.
Elu jangan mare mare.

Anonymous said...

gue naik hairan, mat indon pun komen,pegi bncuh simenla mat indon, ko sibuk hal politik malaya ni pasai ape?ada ic ka kahkahakahkah..buat indon suria busuk..xplu nal libatkan negeri2, kami kat malaysia xmainlah isu2 ni..kahakahakah dah pegi keje mat indon! nnti dpt duit jgn lupe kirim bini kaghakahakahakah

Anonymous said...

Hahahaha. Oklah tu belanja bini shopping duit halal. Dari belanja bini shopping duit haram sampai gemuk. Bagi pulak makan dan belanja kawin anak2 pakai duit curi. Mampus sampai kiamat keturunan kena laknat. Balik Makasar la wei..
Hekheekhek...