Nuffnang Ads

Pages

Friday, September 18, 2015

Jika Hitler Jadi PM Malaysia...Apa Penyelesaiannya?




9 comments:

Anonymous said...

Cuba putihkan rambut dgn misai Hitler dalam gambar tu. Kemudian pakaikan dia spek takde bingkai. Sama tak? Perangai dah ada iras2 sikit.
Tapi elok Hitler tu lagi bunuh yahudi, yang ni dia perangai sama macam yahudi. Ada terbalik sikit.

Anonymous said...

Kalau Hitler jadi pemimpin kat Msia ni,,,pertama2 sekali yang di cari cina ......macam waktu Jepun datang mendarat kat Malaya yang di cari Cina .Kenapa Ya? Sebab Cina ni pertama pengotor yang kedua tak reti nak bersyukur......sebab tu ramai bangsa kat dunia ni cakap bangsa paling jahat pertama Yahudi kedua Cina .bagi saya Cina DAP .....

Anonymous said...

Barua dan kaki bodek ni benda yang sama atau berlainan?

Anonymous said...

Mereka ini umpama Yakjud & Makjud. Yahudi zionis yang menakluk palestin sekarang ialah yahudi hibrid (jadian) kerana berketurunan Turk&Monggol kerajaan khazaria yang raja&rakyatnya memeluk agama yahudi dalam satu malam. Sementara bangsa Majoriti Cina Han pula asalnya sedikit tetapi menjadi ramai kerana bangsa Monggol berasimilasi dengan budaya Cina Han dan mengistiharkan diri mereka sebagai bangsa cina Han. Disini kita dapat lihat bahawa Yahudi zionis & Majoriti Cina Han sebenarnya bersaudara.

Anonymous said...

Hitler pernah berkata " Saya boleh menghapuskan semua bangsa yahudi ketika saya berkuasa, tapi saya tinggalkan sedikit untuk kamu mengenali siapakah sebenarnya bangsa yahudi dan mengapa saya membunuh mereka."

Yahudi berbangsa cina telah bertapak kembali di Malaysia..sebab itu mengapa sewaktu jepun menguasai Asia.. bangsa cinalah yang amat Jepun benci sesangat..ada hikmahnya Jepun tidak membunuh segala bangsa Cina " tapi mereka tinggalkan sedikit untuk kamu mengenali siapakah sebenarnya bangsa cina"..

Anonymous said...

Aku memang tak sukalah cina Dap ni. Kalau apek jual buah, bawak teksi, amoi saloon dan yg tak racist ni aku ok je. Tapi melayu punya yahudi serani pun tak kurang hebatnya. Yang tindas bangsa sendiri dgn gst, bunuh orang, mencuri ni pun aku menyampah jugak. Dah tau setan memang jahat yg dia pi dengar dan ikut cakap setan buat apa. Ni pun ada perangai2 yahudi gak ni. Rambut putih, cakap besar, sombong bodoh, penting diri, jual agama ni semua ada baka2 yahudi ni.

Anonymous said...

Siapa yang berpeluk dan berdakap-dakap dengan Cina DAP ketika menang PRU12 dulu. Bukan main asyik maksyuknya umpama Laila dengan Majnun.

Konong hendak tarbiah dari dalam. Balik-balik Cina ini pulak yang dibawa masyuk tarbiah hingga kedalam masjid dan surau.

Bila tanya puak Anawarinas dalam PAS kenapa perlu sokong Diyana bertanding untuk DAP dia kan tak tutup aurat, jawabnya mudah dia baru lagi.

Jangan salahkan orang lain kita yang buka ruang seluas-luasnya hingga kita tutup jalan terbentang luas untuk penyatuan sesama bangsa Melayu itu hampi keseluruhan umat Islam.

Kenapa orang macam Mat Sabu itu dianggap sebagai pejuang Islam pada hal sudah terang lagi bersuluh dia adal penyokong tegar kepada Pemimpin Anti Islam.Ingat Hak Asasi Manusi ingat juga LGBT.

Anonymous said...

Patutlah orang kata tak boleh bukak cerita lama. Dah boleh nampak bayang-bayang dia sikit. Kena timbus la balik la camni. Desperate betul.

Anonymous said...

Kalau Hitler jadi PM maka tak lamalah Sultan memerintah. Lepas tu dia jadi Chancellor Malaysia Raya di mana tak ada lagi negeri-negeri bersekutu macam sekarang. Lepas tu habis Melayu, mamak ,yang ada darah Arab macam Syed yang ada darah Cina semua kena bunuh. Kemudian dia akan import pure Aryan ke sini. Mesti blonde dan mata biru. Tapi yang paling awal mampus mesti Melayu dahulu sebab Melayu ni kacukan macam-macam darah ada dalam Melayu. Hitler tak suka kacukan.