Najib Bidas Dan Tegur Bloggers UMNO




DS Najib dalam ucapan penggulungan Presiden PAU 2014 dalam minit ke 42:11 hingga 43:00 telah menempelak dan menegur bloggers UMNO yang suka menyerang tokoh-tokoh UMNO. Beliau mahu bloggers UMNO fokus menyerang pemimpin pembangkang.


Jangan serang kita serang pembangkang

Saya setuju Zahid kata bloggers kita kadang-kadang tembak kita

Dalam istilah perang friendly fire ...friendly fire is not  friendly

Bloggers  kita cari makan dengan siapa? 

Pergi tembak pembangkang

Itu cara kita nak menang dalam perang

Jangan perang sama  sendiri

Tak masuk akal 

Bangang ni!

Comments

Anonymous said…
Bloger umno tu dibayar ye.. Patutlah.
Anonymous said…
Blogger ni dibayar tak. Kalu dibayar mesti bengang dgn bangang ah jib gor
Anonymous said…
Senarai blogger bangang yang dimaksudkan oleh PM adalah Apanama, Out Syed The Box & Kadir Jasin.
Sekian, terima kasih heh!
Anonymous said…
Blogger ni d byr oleh wan dumpuk, balun KB umno. Bodek najib sbb nk jd calon. Pun bangang juga sembang mcm dia tak bertuan.
Anonymous said…
Pembangkang yang kita tahu memang membangkang..so bila dihentam tak heran dah..tapi yang dalam umno yang tidak boleh menerima bila dibangkang dan dihentam tu yg bangang..
Anonymous said…
Memanglah itu kerja, tak semestinya membangkang tu pembangkang. Zurik pon bangkang KB tapi duk dalam Umno, puji tersebgeh sampai bibir koyak ke pipi ke adun buncit tu sehingga terjadinya projek ikan telor termahal di dunia, nanti orang kuala tahan dapat sama nekmati air "limbah" ikan tuh. adun pening kepala koi. Dulu dengar kata ada gi Korea dah mula minum air "taik" nak bawa masuk ke tahan pulok.

Popular posts from this blog

Cerita "Orang Liar" Pahang

Ahli Parlimen Raub Hina Orang Pekan Berpolitik Macam Orang Asli. Kenapa Tidak Kata Orang Raub Pun Sama?!!!

Badak Pahang Terakhir