Wednesday, December 10, 2014

Happy Birthday Datin Sri Rosmah Mansor



















Selamat Menyambut Ulang Tahun Happy Birthday Datin Sri Rosmah isteri kepada Dato' Sri Mohd Najib bin Tun Abdul Razak Perdana Menteri Malaysia.

Kelihatan DS Rosmah sedang memotong kek yang disediakan oleh kumpulan pelajar-pelajar dan komuniti Malaysia di sebuah hotel  di Seoul, Korea Selatan dalam satu majlis makan malam bersama PM. Majlis turut dihadiri oleh Duta Malaysia ke Korea Selatan.




















DS Rosmah Mansor menerima ucapan 'happy birthday' dari suami tercinta. DS Najib adalah seorang suami yang penyayang dan romantik. DS Rosmah Mansor dan DS Najib adalah 'loving couple'. Pasangan yang secocok dua sejoli bak pinang dibelah dua.

DS Rosmah Mansor adalah seorang perempuan yang selama ini berdiri di belakang seorang lelaki yang bergelar Perdana Menteri Malaysia. Beliau banyak memberi support dan sokongan moral ketika DS Najib menghadapi berbagai rintangan dan dugaan kehidupan sebagai seorang ahli politik hingga akhirnya layak dan berjaya.




















Satu pose istimewa dari DS Rosmah Mansor dan DS Najib yang sweet dan romantik! Pasangan suami isteri yang menjadi idola rakyat Malaysia.




















Semoga DS Rosmah Mansor dan DS Najib kekal bahagia sebagai hubungan suami isteri hingga ke akhir hayat dan jannah.





















Sebelum itu dalam satu majlis makan malam bersama Perdana Menteri , DS Najib telah berucap di hadapan ratusan sekumpulan pelajar Malaysia yang belajar dalam berbagai bidang disiplin di universiti-unervisiti di Seoul Korea.

DS Najib mahu pelajar-pelajar ini belajar apa-apa yang terbaik dari Korea Selatan. Bagaimana Korea Selatan yang tidak punya sumber asli boleh survive bersaingan hingga menjadi negara ekonomi yang kuat dan punya brand-brand produk dan servis yang terkemuka di dunia seperti Samsung, LG, Daewoo, Hyundai dsb.

DS Najib juga mahu pelajar-pelajar Malaysia di Seoul ini mempunyai passion dan drive untuk menjadi excellence, study hard dan lulus exam dengan cemerlang. Bila balik Malaysia menyumbang kepada negara.

6 comments:

Anonymous said...

WZ, u r making it too obvious tht it stinks.

Anonymous said...

Chill bro, everybody knows this blog is membodek blog. Just enjoy the show bro.

Anonymous said...

Oops, shd hav known. One of the bangangs.

Anonymous said...

ohh..noo...this blog is blog bodek kuat bro...nothing to be proud!...

Anonymous said...

Datok..aok apdate skek pasal team bolo pahang de jerantet arini..teng ku rahman datang kabo nye..yak..kerayan

Anonymous said...

I tink aah.. u beter change side before it's too late. Mader camp getting stronger by the day, after Rosmah's camp lost, how? Like that eat cavier oso cannot you.

EKSPEDISI MAHKOTA Mudik Sungai Pahang 2024