Nuffnang Ads

Pages

Sunday, July 5, 2015

DS Najib Tetap Saman WSJ Yang Menghina Bangsa Malaysia




3 comments:

Anonymous said...

Aku setuju sangat DS Najib saman WSJ. Padan muka AWJ..amik kau. Jangan cabar pahlawan bugis. Tapi kalau buat affidavit tuduhan menghina bangsa malaysia dimahkamah
antarabangsa, mati hakim2 yg mendengar kes
tersedak terlajak ketawa. Apa hal dgn pindahan wang berjumlah USD700 juta ngan menghina bangsa mesia. Wzwh, untuk pengetahuan awak,
kebanyakan pindahan wang dari luar negara
dilakukan melalui SWIFT transfer. SWIFT
bermaksud Society for Worlwide Interbank
Financial Telecomunication beribu pejabat di La
Hulpe Belgium. Kesemua data transfer ada
direkodkan dlm komputer mereka. Kalau saman
WSJ pun SWIFT akan jadi saksi penting dlm kes
ni. Nak kata diorang ubah dokumen mcm Xavier Justo susah lah sikit bro, ini SWIFT bukan Siam.Habih camne? Mungkin kita boleh saman sebab diaorang jeles ngan kejayaan 1mesia. Cuba try mana tahu kena.

Anonymous said...

Kalau kau taat patuh yg menentukan Allah bukan arab saudi, arab badwi, arab mesir. Pak arab mana ada pegang kunci syurga. Kalau kau tak khianat yg menghukum Allah menilai rakyat jelata. Takyah la kau ceramah kat orang kau tak menyamun buktikanlah dokumen2 yg kau bukan seorang penyamun apa susah. Sendiri buat syariah pun tak patuh lagi mau angkat bakul. Apa punya ustaz la Haji ni. Allah bukan taktau siapa benar siapa penipu. 
Cuba Haji ceramah mintak sekali dan buat confession dgn Allah Taala bahawasanya ana Haji Najib tak pernah menyamun, mencuri, menyeleweng duit, hasil bumi, tanah, menipu semua bangsa Malaysia sepanjang ana mengangkat sumpah janji sebagai PM Malaysia. Kasi upload satu kali tengok. 

Anonymous said...

Najib lembab.