Nuffnang Ads

Pages

Wednesday, July 8, 2015

This Means War...



6 comments:

kiasfansuri said...

terbaik tuan.

Anonymous said...

Slot ni tak best la bang. Up lah lagu Cita citata lagi. Wali Band pun ok, lagu Tobat la kau cepat, Dah banyak maksiat, Ana Najib bukan pengkhianat.
Pasal Pm kita bukan jenis kaki perang pun. Tun M nak tanya2 soalan pun tak berani hadap. Padahal dah sampai pwtc. Nak war apa. Takde maknanya.

Anonymous said...

YB Lanchang tu member bro ke? Kemain punya lambung lagi eh. Cehceh lawan Najib umpama serang umat Islam ye tak. Islam Maqasid ke? Patuh betullah dia dgn indeks syariah bos dia. Banyak dapat pahala jihad tu. KPI markah tinggi. Ada harapan jadi MB. Cuma nak kena pandai bedek Rosmah je sikit.
Jangan ada fahaman Rasul Kajib, Millah Ibrajib, Ayah Jib, Tuhan Hajib, zikir berjoget cukuplah lepas ni. Bro pun taukan kat Pahang ajaran sesat ni dah banyak. Audzubillah.

Anonymous said...

Melihat pada kesatuan, ketaatan, tabah, menurut perintah, setiakawan yg ditonjolkan oleh bro dan rakan2 seangkatan yg lain membuatkan saya rasa kagum dlm usaha murni membela nasib PM dan family. Maka layaklah kalian semua digelar sebagai pasukan Tentera Jihad Al-Ahjib. Bukan Al Ahzaab tau. Azab akan menyusul kemudian.
Syabas teruskan berjihad, mudah2an mendapat habuan pahala yg setimpal dalam mempertahankan kuasa tercinta.

Wan Zamzuri Wan Hasenan said...

Nasihat WZWH pada Anon 7:48 belajarlah sejarah silam politik kuno-Sriwijaya, Majapahit, Melaka, Johor-Riau-Lingga Pahang juga sejarah Empayar Islam baru anon akan tahu apa yang tersurat dan tersirat...tolong juga belajar sejarah bangsawan Melayu-What species are they?

Anonymous said...

Timakasih atas nasihat abang tu. Tapi kalau spesis bangsawan yg ada hari ni saya tengok datang dari keturunan hamba yg dapat naik utk memerintah. Bercampur sikit dgn bloodline firaun. Tu yg dgn jelas tersurat kita boleh lihat kesombongan, bongkak, lupa diri, tipu, degil, akal yg kurang pandai hasil dari makan minum dari sumber yg taktau halal haram. Dari segi agama mereka mmg byk amal pengaruh budaya hindu usmaniah dlm sistem hidup dan pemerintahan mrk bukan Islam melayu sebenar.
Jadi secara tersiratnya bila bangsawan mcm ni naik memimpin kita boleh lihat diri mrk mudah dibodoh2kan dan diperguna pihak lain. Kerana mrk mmg bukan dtg dari darah warisan yg boleh memimpin. Cuma apa yg kia lihat di bulan ramadan ni hanya satu petunjuk sesungguhnya Firaun ni mmg satu kaum dan manusia yg melampaui batas. Dan bakal dikenakan tindakan dan azab yg pedih. Menyalahguna kuasa, agama, tanahair utk kepentingan peribadi. Itulah yg saya faham.