Nuffnang Ads

Pages

Wednesday, July 29, 2015

Tidak Setia....



8 comments:

Anonymous said...

Tepat clip bro ni. Teringat dulu saya ada satu menteri kat pahang tu tak setia dgn bini dia. Dengar sampai sewel ex wife dia. Puncanya pasal dapat bini baru ambik dari rumah orang lain. Ato' ada dengar tak kisah kecurangan orang tu?

Anonymous said...

Rilek..jangan risau..

Sekarang ni kita perlu berada dalam syphoning mode. Syphone semua harta yg ada dulu. Peringkat negara dah buat,sekarang peringkat negeri pulak. Walaupun negeri kita takde apa-apa, kita boleh fikir cara lain buat duit. Fail-safe method maa...

Anonymous said...

Apa berlaku bos meeting MT tak jadi jumaat ni?
Cakap yg Benar pasti Datang. Ini tetiba je cancel. Membuktikan yg Salah pasti tak Datang pasal takut kena soal pasal 1mdb dgn MT.
Dimanakah kesetiaan dan setiakawan?
Tapi tgk cara Najib rombak kabinet, silap2 org mcm bro pun boleh jadi menteri. Bodek lambung banyak2, hentam Tun M kaw2, lantik jadi senator terus dpt jadi menteri. takyah susah2 bertanding pilihanraya.
Ex TPM yg beriya iya pegi kempen pun boleh kene pecat.
Ni lah perangai kaum nabi Lut bos. Semua perkara jadi terbalik. Benar jadi salah, salah jadi betul. Penyokong pengamal LGBT pun ada dlm kabinet tu rasanya. Songsang.

Anonymous said...

Tidak setia....TMY dilucutkan dari jawatan TPM kerana tak setia? Jawatan TPM adalah jawatan kerajaan. Kesetiaan TPM adalah kepada negara bukan kpd Najib. Kalau jawatan Umno ( jawatan Timbalan Presiden ) yg dilucutkan kerana tak setia pd presiden parti itu tidak dipersoalkan kerana jawatan parti menuntut kesetiaan pd parti dan presiden. Kena faham betul2.

Anonymous said...

tidak bersalah selagi tidak dibuktikan dan jangan mencemuh dan memfitnah selagi tak jelas duduk perkara.....yang empunya diri sanggup dikecam dan difitnah secara besar besaran takkan lah sebab timbalan nya cukup setia ...bila dah hati cukup pilu dan sedih akibat pengkhianatan,manusia dah tak peduli apa yg berlaku selepas itu...dalam kes ini..wajar berhati-hati kerana banyak benda yang kita tak tahu sedang berlaku...manusia yg curang selalunya pandai menyembunyi rahsia dan melempar tuduhan kepada orang lain pula...kita-kta kat luar ni bersabarlah kerana mana-mana doa pasti Tuhan makbulkan ...baik yg jahat dan baik sesuai dgn perbuatan.

Anonymous said...

Sejujurnya sebagai rakyat biasa saya kecewa dengan TMY. Kerajaan ibarat sebuah bahtera. Anak kapal perlu akur dengan nakhoda. Lebih2 lagi Najib yang lantik TMY sebagai timbalannya, bermakna Najib menaruh kepercayaan terhadapnya. Ingat panas sampai ke petang tapi hujan di tengah hari. Sekiranya anak kapal tidak akur, bahtera akan karam. Perkara inilah yg dilakukan oleh TDM sebelum ini. In fact sebelum ini, TDM pun ada kata yg Najib patut pecat orang x sehaluan. So inilah yg dilakukan. Tindakan Najib adalah betul untuk mengukuhkan kerajaan dan negara.

Anonymous said...

Sedap bunyi hujah korang pasal nakhoda ni. Kita kalau nak ikut orang takleh main belasah je. Taat pada ugama dulu bukan ketua penipu, takut bini, pencuri, makan kawan, khianat harta hasil negara. Cuba tgk Pahang tu baik2 bila hasil negeri kene kaut dgn tokay cina. Berapa byk melayu kebanyakan dpt kongsi hasil sama2? Diorang beli Pm melayu dulu. Yg tinggal habuk, banjir, lumpur, bala sial je kat Pahang tu.
Tapi kalau korang sehati sejiwa nak mentaati ketua mcm tu teruskanlah. Tapi bukan semua orang boleh dibeli pakai pangkat dan duit.

Usin Gampang said...

ANON 10:08 PM kuat mengumpat.sedang kan dia sendiri takut bini sbb seular dalamnya pun bini dia yang belikan.