Sunday, November 9, 2014

Jalan baharu Kubur Kg Pulau Mansok Dan Balairaya Baharu Kg Lada

ADUN Tahan cekap membawa peruntukan berimpak tinggi ke kawasan DUN Tahan. Selain projek-projek ratus juta beliau juga tetap mengutamakan projek-projek asas terutama di kampung-kampung.

ADUN Tahan tidak suka meninjau-ninjau sesuatu masalah. Biasanya Tok Empat-Tok Empat dan Ketua-Ketua Cawangan UMNO diarah oleh beliau untuk mengambil foto-foto jika berlaku apa-apa masalah, kesulitan dan keperluan.

Bila cukup dokumen dan segalanya barulah ADUN Tahan berusaha mencari peruntukan dari Kementerian, Jabatan , Agensi dan GLC yang berkaitan.

Orang Kg Pulau Mansok mahu jalan baharu ditar cantik ke kubur. Nak mati pun mahu hantar dengan jalan yang cantik. Itu kemudahan asas. Maka berusahalah ADUN Tahan maka dapatlah jalan baharu ke kubur yang cantik....













Jalan baharu ke kubur cantik...amal ibadat sebelum mati pun mahu cantik juga!

Orang Kg Lada sebelah Kg Pulau Mansok mahu sebuah balairaya baharu yang besar dan selesa maka ADUN Tahan berusaha sampai dapat untuk memuaskan hati penduduk Kg Lada.

















Susah sangat mahu panggil orang besar atau VIP tidak mengapa sendiri ADUN Tahan buat sendiri ADUN Tahan rasmi. Orang kampung tidak kisah janji yang penting apa yang orang kampung mahu ADUN Tahan boleh deliver.

















Balairaya Kg Lada yang baharu...maka lebih bersemangat JKKK dan orang Kg Lada bermesyuarat demi kepentingan kampung. Mintalah apa-apa dari ADUN Tahan...rumah, tanah, projek pertanian, bantuan dsb.

3 comments:

Anonymous said...

Tengok selekoh tajam tu rasanya jadi ada potensi jadi litar rempit.

Anonymous said...

kourang dah bagi diarang minum air taik kourang nak bagi taik pu;lak kpdadiorang. gi koteaning minum air taik lagi baik

Anonymous said...

Jantut people got balairaya. Heep heep horray. Adun so good help Jantut people. So bery helpful one so when come erection time must vote Umno like that. Other places where got Adun give balairaya. KL oso no balairaya. Jantut people so lucky to have Adun like that.

EKSPEDISI MAHKOTA Mudik Sungai Pahang 2024