Nuffnang Ads

Pages

Tuesday, April 21, 2015

TUNKU ABDUL RAHMAN: Mahathir Khianati Saya




10 comments:

Anonymous said...

kesian... terpaksa cari cerita lama untuk di kitar semula.
untuk pengetahuan, cerita ini pernah di gunakan oleh puak-puak Bedolah dulu, tapi akhirnya tersungkur jugak.
kreative lah sikit.... barulah ada kelayakan untuk di calunkan di PRU nanti.

razman said...

Betul tu...
Ni semua kerja balaci Najib..
Najib kata... "bangang"

Anonymous said...

Kalau cerita lama pun, apa yg anon 8.12 pm takutkan sgt. Wzwh sekadar menayangkan smula sejarah. Sejarah adalah fakta yg tak boleh diubah.

Anonymous said...

Sian madey, kena kitar ngan org keliling dia suh kritik kerajaan sbb bengang tak dpt projek. Maka berduyun mereka2 yg bajet cerdik tp sebenarnya dlm golongan BANGANG yg tergaban skali.bajet crdik tp xde sedang mana pun.kesian sungguh.ada yg lg sadis hari2 hantam najib kat fb,kononnya andai najib letak jawatan,dia la paling mendabik dada sekali sbb berjasa kpd rakyat marhain.. Puiiiii.. Zaman bujang 2 kotak CD blue simpan kat umah sewa, amende ke sangat pemikiran tolol yg merasakan diri seorang genius. Genius lobang bontot tikus. Kuikuikui

Anonymous said...

Apa nak dikesiankan. Dah memang semula jadi dia macam tuh. Kalau nak sokong pun tokonglah bagi tau Najib macamana nsk jawab soalan Tun. Dah macam blogger kampung dah, tak dapat lagi nak fikir. Dah tak pandai nak fahamkan soalan. Kalau periksa gerenti gagal kerana tak boleh jawab. Cuba pulak nak alihkan isu.

Anonymous said...

Entah2 dia tak paham makna bangang.

Anonymous said...

Mahadey Haramjaddah sama dengan BABI

Anonymous said...

Siapa lagi yang mengkhianati Melayu? Lepas Merdeka semua jawatan penting dalam kabinet bukan milik Melayu: kewangan, industri, perdagangan anatarabangsa. Kerana itu Melayu lambat nak buru kejayaan dalam bisnes. Meniaga kt gerai sahaja.

Anonymous said...

ANON 8.43AM,YG INI AKU SOKONG,58 TAHUN MERDEKA, APA YANG TINGGAL PADA 'ORANG KITA'? PEMIMPIN DARI DULU SMPI SEKARANG SEKADAR JAGA KRONI DIA JER.YANG LAIN TERGADAI / TERLEPAS APA DIA PEDULI

Anonymous said...

anon april 22, 2015 at 7:42 am..

hang kata tun dr mahathir haramjaddah sama dengan BABI...
selalunya org yg suka memBABIkan org adalah BABI yg sebenar2 BABI...
apa hang rasa klu ada org katakan BAPA hang pun BABI...
hang marah tak..?
lain kali fikiaq dulu sblm berkata-kata.. faham tak...?
faham tak ni....?
BABI lU...