Wednesday, July 22, 2015

Happy Birthday Prime Minister DS Najib



















Selamat Hari Jadi Perdana Menteri DS Najib yang ke 62.





















Semoga DS Najib dan DS Rosmah diberi kesihatan, keberkatan dan rahmat oleh Allah di dalam menjalani kehidupan sebagai pemimpin negara, BN, UMNO, Asean, Islam dan dunia.

Yang Amat Berhormat Dato' Seri Haji Mohd Najib bin Tun Haji Abdul Razak (lahir 23 Julai 1953) di Kuala Lipis, Pahang adalah Perdana Menteri Malaysia (ke-6) terkini sejak 3 April 2009, selain sebagai Menteri Kewangan dan ahli parlimen Pekan, Pahang. Beliau adalah anak lelaki sulung kepada bekas Perdana Menteri Malaysia yang kedua, Tun Abdul Razak Dato' Hussein. Di peringkat akar umbi politik, beliau merupakan Presiden UMNO yang ke-7. Selain itu, beliau memiliki darah bangsawan Makassar iaitu susur galur daripada keturunan Sultan Hassanudin, Sultan Makasar terakhir di Gowa, Sulawesi Selatan.

WZWH berharap DS Najib kekal tabah dan kuat menghadapi isu 1MDB hasil konspirasi pemimpin pembangkang dan media luar negara yang berniat jahat mengkhianati Kerajaan Malaysia dan DS Najib sebagai Perdana Menteri.

WZWH look forward mahu mendengar Ucapan Perasmian DS Najib dalam Mesyuarat UMNO Bahagian Jerantut pada 29 Ogos 2015 nanti untuk mendengar sendiri isi hati ucapan Perdana Menteri secara live di Jerantut.

2 comments:

Anonymous said...

Hepi bersday DS Najib. Jangan kisahkan sangat dengan pemfitnah, pendengki, pembenci, pentidakpatriotik, penjeles yg cuba menjatuhkan DS dan DS Rosmah. Terus tabah menghadapi dugaan kerana kebenaran itu akan muncul juga lambat mana sekalipun. Wzwh, sebagai pendinding tegar DS Najib teruskan beri kata kata semangat dan hikmah kpd DS Najib dan DS Rosmah bg mengharungi kemelut yg dicetuskan oleh anasir anasir jahat. Mereka semua sebenarnya jeles ngan kejayaan kepimpinan DS Najib menerajui 1Msia ni. Ekonomi Mesia mantap, kadar penganguran rendah, kadar jenayah rendah, tahap pendidikan diantara terbaik didunia, inflasi terkawal, kos sara hidup rendah, hutang negara terkawal, aman, sejahtera, dan lain lain lagi. Walaupun LKW dah cabut, kita menaruh harapan yg tinggi kpd Wzwh sebagai benteng mempertahankan pahlawan bugis kita dari sebarang anasir jahat. Terusksn perjuangan yg sungguh mulia ni. Hidup Wzwh. Hidup
Jerantut. Hidup Umno.

Anonymous said...

sebagai pemimpin negara, BN, UMNO, Asean, Islam dan dunia.
Part ni yg takleh blah tu. Pimpin umno bn je dah lah. Itu pun kene kutuk gak dgn grassroots. Pimpin islam tu mmg tak kena la kot kalau perangai mengalahkan yahudi mabok mengejar dunia. Bro lambung pun timbang2 sikit. Bangsawan ke angkasawan? Berangan perasan lebih. Syiok sendiri pun ada laki bini.
Happy bashday, Birth mitzvah and Go to hellfire. 

EKSPEDISI MAHKOTA Mudik Sungai Pahang 2024