Nuffnang Ads

Pages

Friday, August 7, 2015

Cupi Cupita ~ Goyang Basah...





3 comments:

Anonymous said...

Lagu ni belanja ke Najib ke bro?
Najib macam dah goyang je nampaknya. Tak jadi tukar ke pegawai SPRM tu?
Perbuatan Najib ni hanya menunjukkan yg Keris Penyangak pada menteri, Pedang pemancung pada Timbalan. Kalau takde darah pendekar sejati takyah la acah2 pondan pakai keris melayu. Kalau nak main acah2 pondan belajar main keris dgn Pak Syeikh. Guru lama Najib, dia pakar. Pakar goyang punya B2B, on top, downhill, giver, receiver, jambu, doll, artis dan sewaktu dengannya.
Request satu lagu Ziana Zain bro. Sekebun Cinta.

Anonymous said...

Bro ape citer TPM wali sunan kali Jowo kita cadangkan percetakan nasional diprivatekan. Semua benda jadi bisnes je sekarang bro dlm kerajaan. Cukai, bangla, myanmar, china doll, dadah, judi, agama semua boleh jadi duit. Apa diorang menteri ni ada tolong majukan bisnes kawan dan adik beradik ke?

Anonymous said...

WZ you pakar ekonomi, komenlah sikit pasal kejatuhan ringgit ni. Asyik tunjuk org gelek buntut je. Tapi untunglah singaporean yg rancang2 beli rumah kat Johor ye dak? Beli harga murah. Patutlah banyak projek rumah juta2, bilion2 kat Johor, dah ada market. Tak sia sia Najib kawtim dgn Singapore.
Agak2nya Pak Arab yg nak beli projek bandar malaysia 1mdb tu mesti tgh senyum. Dapat beli property tanah malaysia harga murah2 hasil kecekapan kebahlolan PM kita. Patutlah dia konfiden je cakap boleh settle hutang hujung tahun. What the hog lah.