Sunday, August 25, 2013

Penghinaan Blogger "Outsyed The Box" Kepada DS Najib Sudah Melampau Batas!



Digital proletariat yang mahu mempromosi budaya kreatif anarki dalam UMNO.

Ini penghinaan blogger "Outsyed The Box" kepada DS Najib yang sudah melampau batas, sila klik sini.

Cubaan untuk mempersendakan PM dengan meng-super impose gambar beliau ke atas gambar DS Seri Rosmah perlu dikritik oleh rangkaian bloggers pro Kerajaan.

Apakah pekara yang begitu teruk yang telah diperlakukan terhadap bloggers Out Syed the Box oleh YAB DS Najib PM Malaysia?

Adakah DS Najib telah bertindak menabur pasir ke atas periuk dalcanya?

Adakah DS Najib telah menutup rezeki kroni-kroninya?

Tidak sama sekali. Sebaliknya DS Najib telah mengangkat beliau menganggotai Lembaga Penasihat SPRM dan memberikan kedudukan kepadanya. Namun blogger tersebut bertindak menghentam DS Najib. 

Kalau begitu, nampaknya jelas sungguh perangai Outsyed the Box sebagai golongan yang tidak tahu mengenang budi.

Tidak perlu bloggers Pakatan Rakyat atau Red Beans Army menembak DS Najib...tugas itu disubcontract kepada blogger "Outsyed The Box" dan gengnya. Anwar Ibrahim dan Lim Kit Siang suka dan bertepuk tangan...

Blogger Shadow Banker dari komuniti institusi kewangan menjelaskan lagi betapa blogger "Outsyed The Box" sudah obsessed dan kemaruk meracau menjalankan kempen menjatuhkan DS Najib sila klik sini.

8 comments:

Kampong man said...

salam Wan,

1.Saya selalu membaca blog Tuan Syed ini dengan berbagai isu yang kritikal elok diperbincangkan bersama.Tetapi sayang Tuan syed kita sudah bijak pula mempersendakan DS Najib which is not typical of Tan Syed kita.

2.Saya fikir gambar superimposing ini adalah benar melampau and is done in bad taste.Inilah dilemma bagi saorang President UMNO dan dalam masa yang sama menjadi sorang PM negara Malaysia yang berbilang bangsa dan ugama berhadapn berbagai puak pelampau kiri dan kanan.

3.Di dalam memupuk PERPADUAN NEGARA dan mewakili masyarakat Malaysia PM kena mengambil kira participasi kaum kaum lain juga.Cara formula UMNO dan BN yang MODERAT sanggup berkongsi kuasa inilah kekuatan negara ini selama ini.

4.Benar ,ada perlantikan individu tertentu di satu kedudukan tinggi yang diragukan disebabkan persoalan KREDIBILITI individu tertentu itu sendiri yang meragukan.

5.Walaubagaimanapun ianya boleh dibincangkan dan diharap satu penyelesaian dicapai.

6.Kesimpulannya saya bersetuju dengan Wan cara mempersendakan Najib cara Tuan Syed dalam arttikal terbaru beliau tidak dapat diterima pada pandangan saya else Tuan Syed is OK.Wallahwualam.

Shadow Banker said...

Terima Kasih sdr Wan kerana mempromosi blog hamba. Kita harus menerima mandat yang diberi rakyat kepada YAB PM dan berhentilah memberi komen komen negatif terhadap beliau, isteri beliau dan penasihat beliau.

NANDRI dan VANAKKAM

Unknown said...

Aku pernah berdiskusi dgn admin blog tersebut, jujurnya aku tak senang cara cara superimpose dan bertindak salingbtak tumpah mcm pembangkang layaknya..seluruh keluarga aku memberikan undi PERTAMA KALI kepada kepimpinan DSNajib tetpi kenapa bertindak seolah oleh menafikan pilihan pengundi DSN ...KENAPA TAK BALUN SEBELUM PRU ?

Anonymous said...

sudah la kaki bodek UMNo... Baru AjK Pemuda dah bodek macam gampang.

current PM sucks... And this is coming from an Umno staunch supporter!

Anonymous said...

Please.....Outsyed the box speaks facts. You all semua pembodek yang takde FAKTA!

Do not be a hypocrite and sweep everything under the carpet.

Do not lie to us rakyat. Do not think for once that we are stupid.

Anonymous said...

korang kaki cium bontot mmg la marah
padahal mamat outsyed mmg utara kan isu based on facts
sudah la pembodek

Oang Lereh said...

Kesian bagi orang2 yg tak boleh faham fakta jelas. Blogger tulis untuk sedarkan orang2 macam blog owner ni. Tak habis2 dalam "denial mode". Patut la orang Melayu selalu ditertawakan.

Anonymous said...

orang yang macam engkau ni lah yang di panggil sokong membawa rebah..dah tak tau nak membezakan salah dan betul... pemimpin datang pemimpin pergi... aku sayangkan umno bukannye najib/rosmah.. memang dasar pengampu

EKSPEDISI MAHKOTA Mudik Sungai Pahang 2024