Nuffnang Ads

Pages

Thursday, January 28, 2016

Bila Najib Boleh Berjalan Atas Air Dan Terbang Melintasi Gunung




Ketika Tok Bahaman, Tok Gajah dan Mat Kilau meragui yang Najib ini boleh menjadi pemimpin besar.

Kerana 6 tahun sebelum itu nampak lebih sifat feminin kerana tindakan lebih banyak berdiam diri dan tidak membalas.

Walau Raja Bendahara yang selama ini memberi galakan, dorongan dan kepercayaan namun ramai rakyat UMNO tidak berapa yakin.

Hari ini bila Najib boleh berjalan atas air dan terbang melintasi gunung maka semua terpegun tidak terkata.

Hari ini baru Najib menunjukkan ilmu tinggi pendekar silatnya.

Melopong Tok Bahaman, Tok Gajah dan Mat Kilau.

Ketika ramai hulubalang, juak-juak, pendekar semua menjauhi Najib dulu kini kembali mengelilingi beliau.

Para alumni SriWijaya, Majapahit, Melaka, 5 Daeng, Johor Pahang Riau sudah mula mengkagumi kepimpinan Najib.

Ini pemimpin yang boleh berjalan atas air dan terbang melintasi gunung.

Najib yang sekarang hero Kongfu bukan lagi hero Tamil.

Najib yang boleh berjalan atas air dan terbang melintasi gunung Tahan.

Nescaya berduyun-duyun rakyat menyokong Najib.

5 comments:

Anonymous said...

perhatikan betul2 Nescaya berduyun-duyun rakyat menyokong NAJIB. NAJIB menjadi FOCUS utama. SEMUANYA akan disandarkan kepada NAJIB!!!

aminamad said...

Bila dato' sebut perkataan melopong kwn nak tergelak betul...kahkah

Anonymous said...

DAto ni bermimpi disiang hari ke??? Budak kocik pun cakap Nagib Razak tu pembohong. Ko orang semua tunggulah PRU 14 ni nanti. Baru lah ko orang tahu langit tinggi rendah nya.

Anonymous said...

Klu dia berbohong...mahdey tu bgmana pulak??!!
Ingat ada bukti...sampai mati dia gagal cari bukti....rugi jer dia tadah mulut dikencing oleh sr dan wsj.Satu lagi...buang masa jer dia jadi munafik join jilat bontot tokong semasa bershit 4.0
Jadi sapa yg berbohong sebenarnya??!!!
Najib atau mahdey....
Mgkin semuanya hanya isu utk jatuhkan najib krn najib gagal jadi boneka utk berterusan memewahkan waris dan kroni mahdey.
Sekrg2nya hikmah di sebalik isu ini ialah mahdey bukannya pemimpin yg ikhlas nak tolong rakyat....klu dia ikhlas....mgkin perjanjian2 bodo dan bangang yg dia pernah buat tak akan dilakukan....mgkin ada kawtim utk waris dan kroni kot.
Klu tak nak undi bn...lantak ler...alternatif lain pon 2x5 dgn mahdey yg gila menjaga waris dan kroni.Masa itulah dpt lihat tinggi rendah langit....
Bagi rakyat yg sedar mainan mahdey dan kroni2 kaya dia....klu ada pm yg disokong puak legasi 22 tahun adalah pm boneka yg akan memewahkan mrk sehingga kiamat.

Dulu mahdey kata nak berehat terus dpd politik tetapi rupanya berbohong sehingga nampak segala najisnya krn gila nak jatuhkan org demi waris dan kroni....bukan utk rakyat iye!!!!!
Klu utk rakyat dh dia bantu kerajaan ubah balik segala perjanjian bodo dan bangang yg pernah dia buat dulu.Iyelah...perjanjian kawtim yg kaya kan waris dan kroni tetapi menyusahkan hidup rakyat......

Anonymous said...

Masuk akaun peribadi bro!!! Peribadi!!! Try org nk masuk rm dlm acc u dlm jumlah yg besar... U mau???? Sampai sekarang terasa sungguh aneh Dan luar biasa!!!