Tuesday, January 19, 2016

Semua Rakyat Perlu Sokong DS Najib Isu Keselamatan Negara



DS Najib PM, KSN Pentadbiran, PAT dan IGP: Top level high power committee menangani isu keselamatan negara-Ancaman ISIS.


Saya telah arahkan pihak Polis Diraja Malaysia ( Royal Malaysia Police ) dan Angkatan Tentera Malaysia untuk menjalankan rondaan bersama dengan segera untuk memastikan keselamatan rakyat terjaga.

Langkah-langkah pencegahan awal ini diambil berikutan serangan ganas yang berlaku di beberapa bandar-bandar utama di seluruh dunia.

Orang ramai dinasihatkan supaya menjalankan aktiviti harian seperti biasa.

Kenyataan DS Najib


WZWH berpendapat ada perkara tertentu yang kita semua rakyat Malaysia tidak kira apa ideologi politik perlu bersatu menyokong seperti isu keselamatan negara.

ISIS adalah militan extreme Islam mengancam dunia dengan letupan bom, pengebom berani mati dll kegiatan terroris. Banyak negara-negara Islam telah menjadi mangsa. Yang terbaru negara jiran Indonesia.

Ancaman dan cubaan untuk mengebom beberapa lokasi di Malaysia adalah serious dan bukan main-main. Oleh kerana pihak intelligence KDN dan ATM adalah antara yang terbaik dunia dapat mencegah dari berlaku.

Tetapi ini tidak boleh menjamin bahawa Malaysia ini boleh bebas 100% dari ancaman ISIS. Kerjasama yang erat antara Kerajaan, Pentadbiran, Polis, ATM dan Rakyat sepenuhnya semua Rakyat dan parti politik-parti politik, NGO-NGO perlu untuk kali ini:

AGREE TO AGREE Sokong DS Najib - Isu Keselamatan Negara.

Pada orang Melayu dan Islam di Malaysia perlu tahu sejarah militan dan terroris militan Islam;

No comments:

EKSPEDISI MAHKOTA Mudik Sungai Pahang 2024