Sunday, May 1, 2011

UMNO Perlu Guna "Final Solution" Hitler Dan Strategi Yahudi


Pemimpin UMNO terlalu baik, terlalu berlembut dan ikut buku dan peraturan bila "deal" dengan musuh walau musuh menggigit balik. Pemimpin muda UMNO perlu belajar cara, kaedah, method "Final Solution" Hitler dan Strategi Yahudi jika mahu memerintah Tanah Melayu dan Borneo ini.

"Final Solution" merujuk kepada kaedah Hitler menghapuskan kaum minoriti di Eropah. Dari tahun 1939-1945 terdapat lebih 15,000 "concentration camp". Seramai 14 juta manusia telah terbunuh, separuh adalah dari bangsa Yahudi.

Strategi Yahudi ialah kaedah, cara, method bangsa Yahudi selepas "Final Solution" untuk menguasai US dan Dunia walaupun populasi Yahudi kecil di US tetapi mereka menguasai bidang-bidang strategik.

Pemimpin-pemimpin muda UMNO tidak lagi boleh mengambil pendekatan yang diguna pakai oleh Tunku Rahman, Tun Razak, Tun Hussein, Tun Mahathir, Tun Abdullah...kerana kaum minoriti di Malaysia sudah besar kepala, tersangat cerdik, pandai belit dan auta dan tidak mahu menghargai lagi sumbangan dan idea perancangan masyarakat Malaysia oleh pemimpin agung Melayu.

Biarkan DS Najib dengan idea 1Malaysianya untuk "merawat" masyarakat Malaysia yang telah "dibomohkan" oleh PKR,DAP dan PAS. Kita pemimpin muda UMNO perlu ada alternatif plan untuk menyelamatkan legasi penguasaan politik Melayu di Tanah Melayu.

Kenapa bangsa Yahudi boleh menguasai US dan Dunia? Kenapa orang tidak boleh memperkotak-katik bangsa Yahudi dan kena disuruh minta maaf jika melukakan hati Yahudi.

Pemimpin muda UMNO perlu belajar cara Yahudi ini.

WZWH tidak menyarankan pemimpin muda UMNO jadi Hitler atau Yahudi. Jangan salah faham. Kita mahu belajar kaedah, cara, method menguasai dan mengawal masyarakat bagi kepentingan agama, bangsa dan negara.

Tidak perlu kita guna kaedah Hitler yang ekstrem, atau kaedah strategi Yahudi yang melampau tapi hanya "aplikasi yang mild" untuk kita mengekang musuh.

Berkenaan dengan PAS, kita perlu lihat bagaimana Imam Khomeni dan Abuya Assari mempengaruhi pengikut-pengikutnya. Juga bagaimana Ayah Pin mempengaruhi pengikutnya. Karl Max kata agama adalah candu masyarakat. Barulah kita faham bagaimana TG Nik Aziz boleh mempengaruhi pemimpin-pemimpin PAS dan pengikutnya walaupun beliau bukan Presiden PAS.

Walaupun pegawai-pegawai KDN tidak berminat dengan idea WZWH ini tapi WZWH harap Menteri KDN perlu memahami matlamat "good faith" perancangan pimpinan muda UMNO.

Belajarlah dari Sejarah Dunia. Apa guna jika ada rakyat yang berani mencabar integriti institusi Polis, SPRM, Askar, Kakitangan Kerajaan, Hakim, Ulama Mufti, Masjid dan Raja. Dimana limitnya.

Kita pemimpin muda UMNO perlu "mengajar" mereka tentang sivik, kenegaraan, adat dan institusi negara perlu dihormati. Masa untuk merancang dan bertindak sudah bermula..."Final Solution".

1 comment:

Anonymous said...

BODOH PUNYA BLOGGER!
MENGAJAR MENJADI YAHUDI!KAU NAK GUNA CARA YAHUDI GUNALAH SENDIRI.TAK PAYAH NAK MEROSAKKAN AKAL FIKIRAN CETEK ORANG UMNO YANG SEDIA ADA PENDEK.TULISAN MACAM BANGSAT,BUSUK,HODOH HINGGA KE AKAR UMBI.BEBAL PUNYA PENULIS.NIK AZIZ DISALAHKAN,SURUH KEMBALI KE AJARAN ISLAM DIKATAKAN LAPUK!AYAH PIN DGN HITLER JADI KAU PUNYA IDOLA YER???????!!!!!!!!!BODOH!!!!!!!!!!

EKSPEDISI MAHKOTA Mudik Sungai Pahang 2024