Monday, May 9, 2011

PDO @ CMK Dan PKR Pahang Adalah Barua DAP


PKR Pahang buat laporan polis terhadap blogger Braveheart yang didalangi oleh Pahang Daily Online @ CMK (Cucu Mat Kilau)


CMK waris Pulau Tawar yang terbuang kerana tidak mengikut "Perjuangan Mat Kilau" yang sebenarnya.


Lu CMK manyak bagus...itu PKR Pahang pun manyak bagus jadi barua DAP. Gua suka tengok lu pecah olang Melayu. Lagi lamai olang Melayu macam lu gua dan DAP lagi suka. Lu CMK dan PKR Pahang kasi kacau politik Pahang bikin Najib pening...

Posting blogger Braveheart dari Jerantut telah telah dibuat laporan polis oleh PKR Pahang yang didalangi oleh blogger CMK. PDO telah menuduh blogger Braveheart dan blog Pahangku ditaja oleh UMNO Pahang yang mengapi isu perkauman.

Apa yang buat beberapa orang Melayu PKR ini tiba-tiba jadi meroyan marah sangat kepada blogger Braveheart. WZWH pun heran PDO adalah blog Pahang yang hebat dengan 2.6 juta hit tetapi apa yang buat CMK admin PDO jealous kepada Braveheart.

WZWH perhatikan sebelum ini CMK selalu hentam Braveheart dalam PDO. Adakah tulisan posting Braveheart boleh mempengaruhi rakyat Sarawak dan Pahang serta Malaysia menjauhkan diri dari PKR dan komponen PR seperti DAP?

Dalam FB CMK pun WZWH perhatikan CMK kata Braveheart kuat menghasut konon tidak semangat 1Malaysia. Sejak bila CMK menyokong DS Najib. Semua orang Pahang tahu CMK admin blog PDO suka spin isu-isu menghasut rakyat Pahang membenci "kepimpinan orang Pahang".

CMK kononnya ada pertalian sebagai waris Mat Kilau tapi entah dari sebelah mana. Orang Pulau Tawar pun tidak kenal. Dulu CMK dalam PKR dan pernah bertanding di DUN Kemayan, Bera tapi kalah. Lepas itu mula meroyan. CMK keluar PKR sebab kalah tanding AMK.

DSD Adnan Yaakob beritahu WZWH yang CMK mahu jumpa MB tapi MB tidak mahu layan orang sembrono politik macam ini.  Hendak tunggu UMNO panggil konon ada banyak senjata nak lawan pembangkang. Sekarang PKR tidak terima, PAS pun tidak mahu. CMK hanyut dibawa arus.

WZWH cadang CMK lepas ni bertanding atas tiket DAP pula di Pahang tentu Tuan Lim Guan Eng sokong 100%.

Sedarlah wahai PDO dan PKR Pahang. PKR dan PAS adalah alat DAP semata-mata. PKR dan PAS akan sentiasa ditipu oleh DAP. PRN Sarawak membuktikan DAP dapat 12 kerusi, PKR hanya 3 dan PAS O. Kabinet bayangan pembangkang Sarawak pun didominasi oleh satu kaum saja mengenepikan kaum-kaum yang lain. Itu belum lagi DAP memerintah.

Sekarang heboh isu DAP mahu Kristian sebagai agama rasmi Persekutuan. Perbincangan telah diadakan oleh DAP dengan semua persatuan paderi Kristian Malaysia. Nanti CMK @ PDO dan PKR Pahang boleh sokong MCA (Malay Christian Association) yang dirancang halus oleh DAP.

DAP secara halus sedang merancang mahu menubuhkan MCA (Malay Christian Association) iaitu Persatuan Melayu Kristian.

DAP mendapati manipulasi sentimen Kristian bukan sahaja dikalangan kaum Cina malah jika disebarkan kepada BCA (Bumiputera Christian Association) masyarakat Bumiputera Sarawak boleh memenangkan PRK Parlimen Sibu dulu dan berjaya mendapat 12 kerusi DUN PRN Sarawak.

Modus Operandi DAP dalam menyebarkan MCA ialah Kristianisasi dibuat dengan cara "menggaram dan meragi". Baru-baru ini DAP meraikan BCA di Pulau Pinang atas kejayaan DAP di PRN Sarawak.

DAP demi kuasa dan menuju Putrajaya telah berjaya dengan:
  • Menghasut pengundi Cina bandar membenci pemimpin UMNO dan BN
  • Memecahbelah perpaduan orang Melayu menerusi pakatan dengan PKR dan PAS
  • Menghasut Bumiputera Sarawak, Sabah dan Orang Asli membenci pemimpin UMNO dan BN menerusi Bumiputera Christian Association
  • Menubuhkan Malay Christian Association secara halus dan rahsia
Islam akan tergugat nanti kerana penularan kes murtad oleh golongan Kristian.

1 comment:

Anonymous said...

pembangkang dengan GELAGAT pembangkang.
UMNO pun ade GELAGAT UMNO jugak...
tetapi.. Apabila ISLAM digugat mesti ditentang!!! ISLAM adalah matlamat hidup kita...

EKSPEDISI MAHKOTA Mudik Sungai Pahang 2024