Thursday, April 24, 2014

ADUN Tahan Dan MB...
























ADUN Tahan bersama bosnya MB Pahang.

DSD Adnan Yaakob MB Pahang mahu DUN Tahan iaitu sebuah DUN yang paling besar dalam negeri Pahang membangun dengan pertumbuhan ekonomi yang pesat.

DUN Tahan sebuah DUN paling pedalaman dalam Pahang memerlukan wakil rakyat yang robust, rajin bekerjakuat mendapatkan peruntukan terutama dari Putrajaya.

MB Pahang telah meletakkan ADUN Tahan yang sekarang ini selama 2 penggal telah melaksanakan tanggungjawab membangun dan memajukan DUN Tahan dengan cemerlang.



















35 Ketua Cawangan UMNO dalam DUN Tahan bermesyuarat membincangkan agenda politik pembangunan DUN Tahan.

Ini ialah satu-satunya satu DUN yang independent boleh bekerja sebagai satu team yang mantap tanpa digerakkan oleh wakil rakyatnya.

Hasil-hasil resolusi dari perbincangan mesyuarat terus dibawa kepada ADUN Tahan untuk tindakan.



















WZWH menilai bahawa 35 Ketua Cawangan UMNO dalam DUN Tahan adalah pemimpin-pemimpin yang tinggi IQ, berwawasan, berpandangan jauh, matang dan merekalah yang sebenarnya punya idea-idea besar untuk memajukan DUN Tahan.



















Hubungan sesama Ketua-Ketua Cawangan UMNO dalam DUN Tahan sangat akrab dan rapat, saling hubung-menguhubungi, sebarang masalah diselesaikan sesama mereka, hanya masalah yang benar-benar buntu baru mereka merujuk kepada ADUN Tahan.



















Merekalah ini semua Ketua-Ketua Cawangan UMNO dalam DUN Tahan yang setia kepada parti, faham erti perjuangan agama, bangsa dan tanahair.

ADUN Tahan sangat beruntung dan bertuah mempunyai 35 Ketua-Ketua UMNO Cawangan yang bekerja politik secara profesional.

7 comments:

Anonymous said...

MB baru segak weh..hehe

Anonymous said...

Tolonglah Dato Najib jangan buang Adnan Yacob...tolonglah...please...

Anonymous said...

Dsd wan amizan new mb

Wan Zamzuri Wan Hasenan said...

WZWH tidak faham kenapa orang Jerantut percaya kepada rumours berita angin yang tidak berasas...DS Najib pun sudah menafikan khabar angin cuma itu cerita Utusan Malaysia tanpa sebut mana-mana negeri.

Anonymous said...

Biola letak jawatan,najib pun nak sign tpp dah nanti,dana khas akan byk kuar n duit berkoyan koyan kot,yg penting projek sturgon tu akan batal tak lama lagi

Anonymous said...

Betul Wan Zurit
Nape lah orang Jantut suka ngat percaya pada rumours ( BI sikit ). Some more Najid oredi dinai rumour oni Utusan Malaysia setori witarout sed which state one. But if adnan go, good oso bikos dat hemsem gai bisyed him can bikum mb. Sure good one 4u oso bikos he wil ' lantik ' ( dono inglish word ) u tu bi sum 1 veri impotent. Ok wat if rumour is teru. U don wan tu bi sum 1 veri impotent in Pahang?

Anonymous said...

kalau wan dompok jd mb bertambah2 la jalan rosak, balak ditebang dan air keroh sg pahang selagi ada bijih.bertambah2 la kekayaan dia dan rakyat bertambah2 la merana.

EKSPEDISI MAHKOTA Mudik Sungai Pahang 2024