Nuffnang Ads

Pages

Sunday, April 6, 2014

Majlis Ramah Mesra Bersama JKKK, Belia, RELA Kg Pedah Dan Penyampaian Elaun Tok Empat DUN Tahan



















ADUN Tahan bersama barisan Ketua Kampung @ Tok Empat di seluruh DUN Tahan. Sebagai wakil rakyat hubungan kerja yang baik antara ADUN dan pemimpin grassroot sangat penting dalam menguatkan parti, kerajaan dan penyelesaian masalah masyarakat.
























ADUN Tahan berucap briefing perancangan dan usaha pembangunan yang sedang dibuat di DUN Tahan kepada semua Tok Empat, belia dan Rela di Kg Pedah DUN Tahan. Beliau mahu semua Tok Empat mesti proaktif, jaga kebajikan anak-anak buah, apa-apa masalah beritahu beliau. 

Masalah dan hasrat orang kampung setinggi Gunung Tahan pun akan tetap ADUN Tahan cuba selesaikan!
























Kelihatan Tok Empat Pedah Tuan Hj Rahimi sebagai tuan rumah majlis dan Tok Empat Kg Ulu Retang Tn Hj Wan Hamzah.
























Tok Empat Felda Sg Retang En Suran dan Tok Empat Kg Batu Embun Banjir En Puteh.
























ADUN Tahan meluangkan masa bersama para belia dan RELA Kg Pedah.
























Wanita dan beliawanis adalah penggerak dan jentera utama JKKK di kampung.

Begitulah ADUN Tahan di majlis bersama anak-anak buahnya.

6 comments:

Anonymous said...

Yang dijemput bukan penduduk kampung tapi puak-puak kroni aje.... cete hal feri kat pedah..... sok gi feri entah benda pulok cetenya.... hebat demeh ni...

usin malaun said...

minta jkkk tu bila dompok nak baiki jalan.dah lori2 bijih dgn balak dia yang merosakkan jalan.yang sedap dia yang merana masyarakat.

bapak sedara usin malaun said...

usin malaun dah banyak sangat pahalanya! sebab tu dia suka buat fitnah!kat dun tahan balak mana dn lombong bijih mana dia punya?cite sikit? ke lombong bijih tu ada belakang rumah malaun bapak kau!atau lombong tu ada kat lubang jubo kau! balak pulak kat celah kangkang kau dan bapak kau! bodoh punya malaun! mintak duit dompok sampai 10000rm.sape nak bagi?

Usin malaun said...

ni lg seorang yang bodoh tak tahu apa2.cakap tak guna tu yg kena penipu dengan dompok..

Anonymous said...

Apa tujuan mengadakan majlis sebegini rupa sedangkan pendnuk kampung rak dipelawa.... sepatutnya ini lah masa nye penduduk dapat mendampingi pemimpin... boleh cete mana yang ada masaalah.... tok 4 ambik elaun aje.... apa yang dibuat entah ,,,,

Anonymous said...

Apa tujuan mengadakan majlis sebegini rupa sedangkan penduduk kampung t
ak dipelawa.... sepatutnya ini lah masa nye penduduk dapat mendampingi pemimpin... boleh cete mana yang ada masaalah.... tok 4 ambik elaun aje.... apa yang dibuat entah ,,,,