Nuffnang Ads

Pages

Thursday, May 1, 2014

FB Pemikir Politik Jerantut Memecah Belahkan Politik Jerantut Dengan Melaga-Lagakan Pemimpin UMNO?

Pemikir Politik Jerantut


Ini Facebook politik Jerantut yang kerjanya menaikkan suhu panas politik Jerantut. FB ini selalu posting polemik-polemik politik Jerantut dengan tujuan untuk memecah belahkan politik Jerantut dengan melaga-lagakan pemimpin UMNO.

WZWH sebagai AJK Biro Penerangan, Media Baru dan IT UMNO Bahagian Jerantut menggesa 25,000 ahli UMNO Jerantut jangan peduli dan melayan provokasi posting FB Pemikir Politik Jerantut yang tujuannya hanya untuk melaga-laga pemimpin UMNO Jerantut supaya UMNO Bahagian Jerantut menjadi lemah dan berperang sesama sendiri. FB wakil rakyat diklon, diadu domba.

Harap Pengerusi Biro Penerangan, Media Baru dan IT UMNO Bahagian Jerantut membuat laporan kepada SKKM bagi tindakan.  Menurut sumber, pemilik FB Pemikir Politik Jerantut ini sudah kecewa dengan kepimpinan UMNO Bahagian Jerantut kerana beliau tidak dilantik menjadi AJK UMNO Bahagian Jerantut.

WZWH boleh buktikan posting-posting provokasi seperti dibawah:


  1. Timbalan ketua umno bahgian Jerantut,Naib Ketua Umno Bahgian Jerantut, Ketua pemuda umno Bahgian Jerantut, tidak diberikan portfolio pengerusi biro..apa komen ahli perwakilan....?? — with Fasal Jamlus.
    Like ·  · 
  2. Jika ditakdirkan suatu hari nanti Yb Hj Nazlan Idris menjadi menteri..Sebagai rakyat Jerantut pastinya anda..?...?? — with Azam Abd Rahman and 28 others.
    Like ·  · Stop Notifications · 

  3. Jika ditakdirkan YB Dato Wan Amizan Bakal MB Pahang pada suatu hari nanti dan sebagai rakyat Jerantut pastinya anda?.....?? — with Azam Abd Rahman and 21 others.

5 comments:

Anonymous said...

Maaf kata, Wan amizan takde tokoh jadi MB. Masa temubual dlm MHI utk program diRaja di Temerloh tempohari, teserlah kekurangan wibawanya. Cara berkomunikasi dan berinteraksi sangat tidak meyakinkan. Kalau tak silap, daerah di Pahang pun disebutnya ada 14.. Mungkin calon paling layak adalah Dato' Sharkar dari Lanchang, personaliti yang menarik dan penuh tertib. Ini juz personal opinion saja..

Anonymous said...

Datok Saifudin patutnya bertanding di Dun pru hari tu.
Baru segak MB kite....

Anonymous said...

Elokla tu,mudah mudahan umno jerantut berkubur dengan sendirinya,bila niat jadi pemimpin untuk projek dn memenuhkan kantung sendiri,inila masalahnya,bila pembangkang bercakap tak mau mengaku,ni masing masiang berbalah sesama sendiri,in sha allah allah tu maha adil,projek yang dijanjikan semua omongan kosong belaka,pru 14 kita kasi bn kalah

Anonymous said...

dompok ni salah org jer dia nampak hak dia buat ingat rakyat tak tahu

gudibak! said...

orang paling layak jadi MB ialah dato lau lee! kihkihkihkih! bodoh! unrusan melantik MB pun kau orang nak campur!