Sunday, January 4, 2015

Bila Siti Nurhaliza Nyanyi Lagu 'Kereta Malam'



'Kereta Malam'  lagu favourite WZWH. Walau lagu ini lagu lama di awal tahun 1970an tapi selalu dinyanyikan oleh beratus artis baru Indonesia dengan style, gaya dan versi terbaru.

Cukup menarik bila Dato' Siti Nurhaliza Diva Malaysia menyanyikan lagu kereta malam. Kita dengar lagu kereta malam versi Siti Nurhaliza...

2 comments:

Anonymous said...

Mohon Blogger Pro Kerajaan supaya memberikan Penekanan, Pendedahan serupa 999, mengenai kemusnahan Hutan yang berlaku di Kelantan..

Blogger Pro Kerajaan dapatkan DANA drp pihak yg terbabit pergi sendiri ke kawasan tadahan hujan yg digondolkan dengan kejam oleh Regim DAP Bersaudara akibat kelulusan membabi buta oleh Pemerintah Kelantan iaitu Nik Aziz dan Husam Musa dan keseluruhan Exco terlibat perlu mengambil tanggungjawab di atas keputusan mereka.

Mohon dapatkan gambar, interview dgn penduduk kampung, organisasi kerajaan pusat dan tempatan mengenai pembalakkan Halal dan Haram.

Pembersihan Hutan yang berleluasa menyebabkan Air Menjadi Ombak Tsunami memusnahkan ratusan rumah, jalan dan jambatan..

Serang Kelantan..

Operasi Tsunami Kuning.

Blogger Pembangkang gunakan isu Jet Kerajaan untuk alih isu Banjir Tsunami apalagi nak menyentuh Pembalakkan di Kelantan??

Anonymous said...

Jgn lupa bongkarkan sekali isu pembalakan di jerantut.. Cari siapa dalang di sebaliknya hingga kejadian banjir terburuk berlaku do alur tembeling.. Ada beta I?

EKSPEDISI MAHKOTA Mudik Sungai Pahang 2024