Rumah Condo Paling Mewah Berbilion Ringgit Di Malaysia!


Ini rumah condo berharga beratus juta RM sebuah dikira lebih murah jika mahu dibandingkan dengan rumah condo paling mewah berbilion RM di satu penempatan di Malaysia.

Sudah tentu tajuk ini tidak dipersetujui oleh wakil Forbes Malaysia  sebab mana ada rumah condo yang harganya RM berbilion.

Selalunya rumah condo mewah penempatan orang kaya terletak di ibu kota seperti KL , Paris, London dan New York dengan rumah besar dan kereta mewah menjalar.

WZWH masih berpendapat ada satu tempat dimana penduduk kampung atau penempatan itu adalah yang paling kaya dalam Malaysia. Kenapa WZWH buat penilaian begitu?

Ini penempatannya....





























Perhatikan persekitaran rumah condo paling mewah berbilion RM harganya sebuah...udara segar 100 % oksigen...flora dan fauna di sekeliling....ikan di sungai all available...all are free and fresh...with many benefits to owners!

Penduduknya tidak mahu apa-apa hatta kemudahan asas air, elektrik dsb.

Penduduknya tidak mahu apa-apa pembangunan.

Penduduknya tidak mahu geran tanah.

Penduduknya tidak mahu menyusahkan kerajaan.

Penduduknya tidak perlukan bank, pejabat kerajaan dan swasta, hospital.

Penduduknya boleh cari makan sendiri gali ubi depan rumah, cari ikan di sungai, cari daging, sayur dan buah di hutan. Tidak perlu Giant, Carrefour, Tesco dsb.

Penduduknya ambil makanan dan air yang perlu saja.

Penduduknya tidak perlu kerja kelas F apa lagi kelas A.

Penduduknya tidak minta wang dari ahli politik.

Penduduknya tidak berebut kontrek dan projek.

Penduduknya tidak pengaruh orang itu peluk agama itu dan ini.

Penduduknya tidak perlu politik apa lagi mempengaruhi orang lain.

Penduduknya tidak kisah kenaikan costs of living.

Penduduknya tidak pernah menggugut mendesak minta itu dan ini.

Penduduknya tidak perlu berdemonstrasi di jalanan.

Penduduknya selalu ceria tidak pening kepala dan stress memikirkan berbagai masalah.

Penduduknya selalu optimis hari-hari mendatang.

Penduduknya tersangat bahagia.

Ramai bilionaire dan jutawan dari Amerika dan Eropah mahu jadi seperti penduduk penempatan ini.

Ramai bilionaire dan jutawan dari Amerika dan Eropah mahu beli rumah condo penduduk penempatan ini.

Sebab penduduk kampung paling terkaya di Malaysia dan mungkin di dunia.

We are jealous about your happiness!

Tell us your secret of happiness?

Cukuplah WZWH berceloteh tentang rumah condo berbilion RM kepunyaan penduduk kampung paling terkaya di Malaysia yang tidak perlu apa-apa cukup sekadar yang ada.....

Untuk renungan ahli politik dan korporat semua...

Comments

Anonymous said…
Guane gamok bercrite umoh kondo cikgu...
Anonymous said…
Salam.Yg berebut tender kontrek kontrek ni ramai nya pemimpin UMNO aje WZWH hehe..
Anonymous said…
Betul3 hehe
Anonymous said…
Umno untuk pemimpin dan pengikut setia je,yang di bawah ni hanya mengikut untuk mendapat songkok hitam percuma sahaja,tak lebih pada tu,yang untung atasan tapi bawahan bermatian berkempen,pemimoin atasan turun cawangan pun tak,ha3,hidup umno hidup melayu,eh salah hidup umno hidup kroni
Anonymous said…
klau penyokong umno dapat songkok penyokong pr dapat apa ye
sepupu usin malaun said…
aku rasa penyokong pr ni dapat pandir kah kah kah
Anonymous said…
memang pemimpin2 UMNO suka akan keadaan yang demikian kerana senang untuk dikelentong dan ditipu.
Anonymous said…
memang yg pandir tak tahu dia pandir yg dia nampak org je yg pandir klau selalu kena auta otak pun jadi beku betul tak macai
Anonymous said…
Berhimpun jom
Anonymous said…
Berhimpun jom
Anonymous said…
Orang gila je sokong bn
Anonymous said…
Guling2 jom
Anonymous said…
jom la aku no problem,lepas ni ada pemimpin umno kena saman lg dgn pegawai kerajaan agaknye,dlu grop hishamuddin rais dapat bejuta dah hasil saman kerajaan,gayanye kerajaan nak abis bejuta lagi..hahaha,,
Anonymous said…
pergi lah macai bengong habiskan duit poket macai tu sbb lepas ni anuar akan bagi duit pulak upah jadi lembu australia kat dataran time pilihan raya kalah sbb macai bengong gi sokong bunga raya sbb penyokong pr ni bengong tahap lembu tak tahu bunga raya tu bukan dalam pakatan kih kih kih
Anonymous said…
Kihkih..mari lah mari pergi berguling..tunaikanlah kewajiban kita pada isteri...tittttt....tittttt...tittt..hehe
usin cadoi said…
nak tanya berapa banyak duit anak najib beli rumah kat luar negara dan berapa harganya Wan Zuri ek..
Anonymous said…
OA kat UT standardnya macam orang UT juga, perkembangannya dan mentalnya pelahan. Kalau tengok OA kat Bukit Rok, standardnya dah lain.
Anonymous said…
anak najib beli rumah aku tak heran sebab bapak dia pm tapi saifudin nasution beli rumah kat australia berjuta juta mungkin bapak dia pm negara pasola kot
usin cadoi said…
kalau gaji pm baru RM 18,000.00 bawah pada Ketua Menteri Sarawak dgn MB Selangor memang tak berpatutan dan berkelayakan.kenapa SPRM yang tulus mulus tu tak siasat x kira anak PM ke atau Saifudin Nasution yg disebut tadi.Rakyat dibawah ni nak tau juga.janganlah masalah ekonomi rakyat dibebankan dgn kenaikan dan cukai tp org atasan asyik berpoya2.
Anonymous said…
siasat anuar sekali kat mana dia dapat duit sbb kekerapan keluar negara mengalahkan pm.xkan duit kutip derma kot
Anonymous said…
barang naik maka batang terus bejentat jentat

Popular posts from this blog

Cerita "Orang Liar" Pahang

Ahli Parlimen Raub Hina Orang Pekan Berpolitik Macam Orang Asli. Kenapa Tidak Kata Orang Raub Pun Sama?!!!

Badak Pahang Terakhir