Friday, May 16, 2014

Guru...Oh...Guru...



GURU PENCETUS KREATIVITI PENJANA INOVASI

4 comments:

Anonymous said...

Guru yang ikhlas komited pada tugas dan tidak bercampur baur dengan perkara diluar tugasan .... teringat guru dizaman 50an,60an dan 70an... mencari pelajar sampai kerumah jika x hadir sekolah....

Kampong man said...

WZ,

Sempena Hari guru ada rakan peminat WZ agaknya reposting saya Kampong man specifically refer to blog Wan dalam facebook semalam.KM terkejut juga.Ini yang beliau post saperti dibawah:

Quote "Catatan dari :
http://wzwh.blogspot.com

"KM masih simpan autograph lama tahun 1967 semasa di sekolah STAR, Ipoh guru American Peace Corp mengajar Physics menulis:

Kampong man ,

" CONTINUE TO DO YOUR BEST ,YOU WILL ACHIEVE SUCCESS "

Bagi budak kampong zaman dulu ianya adalah satu challenge untuk diri senentiasa mahukan yang terbaik, nothing less !! kerana Miss Flavis Linda dari Los Angelis ini memberi kami juga satu galakan bahawa mengikuti jurusan Sains Tulin tidak susah dan ramai antara kami yang kebanyakan telah pun berjaya dalam karier masing masing di luar sana atas galakannya.Sekalong bunga bagi Flavis Linda.

@Flavis Linda kini tinggal di Ipoh dan berkahwin dengan saorang mining engineer ( telah meninggal) tempatan dan mempunyai keluarga.

Notable Alumni includes :
Awang Adik, Idris Jusoh,Zaid Ibrahim,Zainal Kling,Anuar Musa, Nohd Nasir Ahmad, Zamani Abdul Ghani,Hamzah Zainuddin dan list ini terlalu banyak.Mereka banyak berbakti dan menyumbang untuk negara cara mereka.SYABAS.

Wan juga harus meneruskan perjuangan ini untuk bangsa dan negara, cara Wan.

"Rome tidak dibina dalam sehari ". Unquote.

Tahniah dam Syabas untuk blog WZWH.

Wan Zamzuri Wan Hasenan said...

Tq Kampong Man,
Terima kasih kerana memberi posting yang inspiring menaikkan semangat guru dan buat kita mahu hidup berjasa kepada agama, bangsa dan tanahair.

Anonymous said...

Terima kasih kerana memberi posting yang inspiring menaikkan semangat guru dan buat kita mahu hidup berjasa kepada agama, bangsa dan tanahair.

blank t shirts in bulk for cheap
jersey sweatshirts wholesale

EKSPEDISI MAHKOTA Mudik Sungai Pahang 2024