Tuesday, December 11, 2012

Berkucupan Dalam Kereta Dalam Gelap...Boleh Settle RM500...No Money No Religion: Khalwat Non-Muslim Kota Bharu Style!



Saman khalwat atau saman moral @ whatever...terhadap 2 lelaki bukan Islam di Kelantanistan.

Atas kesalahan berkucupan dalam kereta dalam gelap...

Tidak pasti adakah melibatkan 2 orang perempuan. Kalau melibatkan hanya dua orang lelaki bukan Islam itu bermakna hubungan lelaki sama lelaki atau homoseks!

Pemimpin parti mana yang sudah 2 kali terlibat dengan perbicaraan aktiviti homoseks?

2 lelaki bukan Islam itu mendakwa mereka perlu bayar RM500 jika mahu 'settle' namun memilih tidak mahu rasuah lantas diberi saman.

Saman apa? Saman khalwat atau saman moral bagi rakyat bukan Islam di Kelantanistan!

2 comments:

Anonymous said...

WZWH,

Jangan lupa insiden yang berlaku di KLCC beberapa tahun lepas. Sepasang kekasih kaum cina telah disaman dibawah satu enakmen oleh DBKL atas alasan berkelakuan tidak senonoh di khelayak ramai.

Isu ini kecoh dan pasangan tersebut telah bawa kes saman mereka ke mahkamah.

seperti dijelaskan oleh pihak kerajaan negeri kelantan, semua PBT menggunakan atau ada enakmen sedemikian. mengapa apabila berlaku di Kelantan UMNO kecoh? Sepatutnya sdra dan UMNO naik angin bila MCA membuat bising mengenai tindakan MPKB Kelantan kerana tindakan itu betul.

Sdra dan UMNO kena marahkan MCA kerana bantahan itu sebenarnya adalah bantahan peribadi Presiden MCA yang kita tahu telah divideo sedang menghempuk bini orang didalam sebuah hotel. Presiden MCA cuba menghalalkan perbuatan tak senonoh lagi haram disisi Islam.

Sdra dan UMNO kena marah kepada MCA kerana MCA cuba merendahkan sistem nilai moral kaum cina dimana berkelakuan tak senonoh dihadapan awam itu budaya mereka dan bukan Islam.

Sdra dan UMNO juga kena marah kepada MCA kerana mendedahkan kegagalan PBT di negeri-negeri yang dikuasai oleh UMNO seperti Pahang, melaka, NS dan Perak gagal menguatkuasakan enakmen tersebut.

Percayalah, MCA bising kerana Presiden MCA mahu perbuatan tidak bermoralnya dibenarkan/diterima oleh masyarakat Malaysia. Persoalannya - kita orang Islam boleh ke terima perbuatan yang diperjuangkan oleh Presiden MCA iaitu untuk "kesedapan dia sorang" je diterima oleh masyarakat Malaysia?

Anonymous said...

UMNO dan MCA sedang mencipta ISU...tak kiralah apa jenis isu yg boleh menjatuhkan pihak2 tertentu akan terus dibuat...yg penting kerajaan PAS Kelantan diharap kan mendapat tentangan DAP.

Kome tau dah....betapa 'jahatnya' UMNO ni.

EKSPEDISI MAHKOTA Mudik Sungai Pahang 2024