Sunday, December 9, 2012

Najib Terlalu Muda Dan Bertenaga Buat Pemimpin Tua Pakatan Rakyat!



PRU 13 adalah gelanggang tidak sama rata. Nik Aziz 82, Hadi Awang 65, Lim Kit Siang 71 tidak terkejar dan tercunggap-cunggap dengan strategi politik dan ekonomi Najib yang terlalu muda dan bertenaga.

Dengan pengundi muda 21-45 tahun membentuk 80% daripada 13 juta pengundi nampaknya jeneral-general tua Pakatan Rakyat sudah mahu angkat tangan tanda tidak mampu menghadam politik dan ekonomi orang muda.

Anwar Ibrahim 66, tidak termasuk dalam kategori general hanya layak sebagai broker politik yang sudah tua ketinggalan zaman tidak tahu apa kemahuan politik dan ekonomi orang muda.

Blog Innerblog dengan tajuk posting : GENERAL PRU 13 – SIAPA YANG HEBAT? sila klik sini mengupas dengan baik.

Kebimbangan bukan Islam terhadap peraturan-peraturan ala Taliban yang dijalankan oleh PAS sedikit sebanyak menakutkan dan membimbangkan orang bukan Islam. Isu tangkap khalwat membabitkan bukan Islam, salon pengasingan pelanggan lelaki dan perempuan, anti konsert dll.

Bukan semua perempuan Islam suka menutup aurat dari hujung rambut sampai hujung kaki. Perempuan Islam belum bersedia menjadi perempuan Taliban di Malaysia. Lelaki Islam pun tidak selesa dengan peraturan moral berserban ala polis Taliban.

Blog OutSyed The Box dalam posting terbaru : PAS HAS BECOME A REAL DANGER sila klik sini mengambarkan kebimbangan rakyat Malaysia yang berbilang kaum terhadap nilai-nilai yang mahu diterap oleh PAS.

Blog Barking Magpie secara terus terang menyatakan..Malaysian Taliban...we must stop them! sila klik sini.

Akhir sekali DS Najib telah menampar pipi ego Lim Guan Eng di Penang...sila baca The Choices : Najib Tames DAP Tiger in Its Den

DS Najib istihar perumahan kos rendah 20,000 unit termasuk perumahan mampu milik dan sistem monorail. Kerajaan Penang dibawah Lim Guan Eng tidak berminat menyediakan perumahan sebegitu kerana lebih memberi muka kepada pemaju perumahan mewah.

According to the Auditor-General's Report 2010, not a single low-cost house was built by the DAP-led state government from 2008 to 2010. Yet big developers still announce a high-end housing project every other week.

Najib terlalu muda dan bertenaga buat pemimpin-pemimpin tua Pakatan Rakyat!

2 comments:

Anonymous said...

Macam mana pulak dgn Berahim pendek yang sekarang tengah beria-ia kempen nak jadi MB pahang,mintak simpang malaikat 44.

Anonymous said...

Gambar Najib ngan Rosmah tu macam kat restoran Lotus Jln Gasing je.. Kalau betul kat restoran Jln Gasing tu, aku rasa pelanggan2 yg ada kat situ mesti tak terkam Najib punya... mesti mereka buat tak tahu je.....

EKSPEDISI MAHKOTA Mudik Sungai Pahang 2024