Nuffnang Ads

Pages

Sunday, December 23, 2012

Lawatan MB Pahang Ke Kg Labu DUN Tahan



















DSD Adnan Yaakob MB Pahang menghadiri program berjumpa dengan masyarakat di Kg Labu pada petang Sabtu 22 Disember 2012.

Sejurus tiba dari Kuantan, MB berehat dulu  sambil makan durian.  



















MB bersalaman dengan penduduk kampung.



















Penduduk kampung yang hadir.






































YB Dato' Wan Amizan bin Wan Razak ADUN Tahan berucap apa yang beliau usahakan di DUN Tahan. Jalan-jalan kampung, perumahan generasi ke dua dan permohonan tanah.



















DSD Adnan Yaakob MB Pahang berucap mahu rakyat jangan  tukar kerajaan. Perumahan untuk generasi ke dua dipermudahkan untuk pemaju, dan permohonan tanah.



















MB menyampaikan notebook kepada JKKK.



















MB menyampaikan kerusi roda bagi orang kurang upaya.



















MB menyampaikan bantuan cermin mata.



MB menyampaikan bantuan beras.






































MB beramah mesra dengan seorang murid sekolah.



















MB bersama YH Tok Muda Dato' Wan Abu Bakar mantan ahli parlimen Jerantut.



















MB bersama Wan Nordin Wan Mustapha 



















Sidang media MB Pahang.

7 comments:

sabri abdullah said...

well done! kpd semu yg terlibat! asal saja manafaat buat rakyat kita perlu sokong...tq

Anonymous said...

Aku setuju sesangat dgn pendapat Sabri..

Wah...cantinya gambar Che'gu Nan...hansem. Aku tak dapat nak bayangkan jika cubing telinga dia dan rebeh nanti...

Aku sesayang benor kat dia...moga MB kita ini tidak menggotakan janjinya walau pun MP Bentong bertukar tangan kat PR...kalau tidak tercatitlah dalam sejarah, bekas MB setelah menjadi OKB bertukar menjadi OKU...mintak simpang jauh2.

Anonymous said...

Saya sokong pandangan sabri diatas.

Zack

Anonymous said...

Apa sebenarnye tujuan yang tersirat dengan kehadiran Tok Nan ke DUN Tahan ..... DUN Selamat selagi Atan Dompok jadi YB..... x usah risau....

Anonymous said...

Dalam gmbor macam tak ada Ahli Parlimen Jerantut, Tan Sri Tengku Azlan je.....

Anonymous said...

dah lame koi nk kenai mb kite ni..doh betahun perintoh..baru hari ni nok turun nye...first time ever..kah kah kah..gamok nye ade udang celoh kayu la ni..

Anonymous said...

Bkn ada udang celoh kayu,ada emas dalam batu haha..ape tidoknye,datok shafie su najib dh turun ke pdg piol,tengku rahmbn raja muda turun ke kualaahan,tengku mahkota turun ke feri,sultan phang turun ke sg rtg,PM turun ke sg rtg,ada lg tecicir menteri luar bndar Turun ke felcra tembling tengah,kala dia w tamizan btandlng dun tahan lg,jwapan mampus la kte,dia lg kaya,tanah2 dalam kawasankampung habis jd milik d
ia,org dh tau semuanye.