Bukti Anwar Ibrahim Boleh Menang Besar Di DUN Kajang!!!?

Comments

Anonymous said…
rugi la org selangor tak sokong bapak syaitan sekor ni,tak gitu cai
Anonymous said…
Dajjal akhir zaman dah keluar..dunia dah akhir zaman.
Anonymous said…
usin malaun bakal pengerusi persatuan kangkang kat kajang nanti kalau anwar menang,merangkap pengerusi persatuan lembu dicucuk hidung selangor kih kih kih
Anonymous said…
Ni mesti pelakon murahan level berbayar kan,mesti gempak kempen prk N25 kajang nanti betul tak,kalau boleh biar noh omar atau bung mokhtar bertanding,baru manyak syok,teburaila pemimpin umno nanti,macam2 cerita dalaman yang kotor dalam umno bn akan keluar,kita saksikan drama2 yang dasyat di malaysia nanti
Anonymous said…
yg main drama ni pemimpin pr bukan umno.aku syokkan tak payahlah dilayan manusia gila mcm anwar ni,biarkan dia terjun dgn labu labunya
Anonymous said…
Biala janji bn sedar rakyat dah terbeban fgn kos sara hidup yg tggi

Popular posts from this blog

Protokol Gelaran Dato' Pahang

Legenda Kota Gelanggi Yang Menjadi Rebutan Ramai Raja-Raja Asia

Cerita "Orang Liar" Pahang