Nuffnang Ads

Pages

Sunday, January 5, 2014

Semua Paderi Kristian Malaysia Digalakkan Dengar Lagu A. JAIS!



Semua paderi Kristian perlu 'cool' dengan isu serbuan Jais. Direkomenkan dengar lagu dari penyanyi veteran Ahmad Jais.

9 comments:

Anonymous said...

Bukan lagu dangdut indonestan??

usin malaun said...

Kesilapan dan kebodohan puak UMNO dalam mempertahakan islam.silapnya membenarkan Kristian Sabah dan Sarawak menggunakan kalimah Allah.tempiasnya dah tentu org Kristian semenanjung pun mahu menggunakan Kalimah Allah.Mana Ustaz Badut Bari dan Ustaz2 UMNO untuk mempertahankan Islam..

Anonymous said...

umno benarkan kalimah allah diguna disabah dan serawak pas bagi guna disemenanjung.itulah puak puak ulardalam semak pas duk pertahan. kenapa pak ajis dan pak adi membisu hanya usin bengong je dok menjrit terlolong.kalau otak tahap usin ni hancurlah islam.sebodoh bodoh lembu usin lagi bodoh

usin malaun said...

aku tak terjerit dan terlolong pun engkau aje yang bangang.kenapa PM membenarkan disabah dan sarawak dan pas disemenanjung tu semua ada sebab dan jawapanya.hanya engkau aje yang terlolong sebab bangang tak tahu jawapanya.lebih mudah kau tanya la puak umno tu kenapa benarkan sabah dan sarawak menggunakan kalimah Allah dan disitula ada jawapanya.jangan jadi bangang sampai mati pergilah menuntut ilmu wahai bangang.

Wan Zamzuri Wan Hasenan said...

sebelum Sabah dan Sarawak join Malaysia pada tahun 1963 bible Melayu Alkitab sudah ada. Bumiputra Sabah dan Sarawak sudah guna Alkitab. Susah untuk Enakmen pengawalan dan sekatan agama gubal kerana tradisinya sudah ada berbeza dengan Semenanjung.

Anonymous said...

usin babi ni lain di tanya lain dijawab.aku rasa engkau ni kurang belajar bak agama la.sbb cara engkau berhujah gaya org tak berilmu sekadar dapat skit skit pun kat ceramah pr jer.sepatutnya engkau fikir kenapa ramai alim ulamak dan cerdik pandai lari meninggalkan pr yg tinggal hanya geng usin bangang je dan berapa org je org umno yg lari ke pr itu pun yg monopous belaka

Anonymous said...

usin... usin...ishh.. ishhh kenapa la kau usin....

usin malaun said...

WZWH itu jawapan untuk menutup kesalahan sudah2 la nak menegakkan benang basah.jgn asyik nak menyalahkan PR tetapi yang nyata kesalahan itu dari UMNO sendiri.jgn kita bodoh mcm lembu yg dicucuk hidung.aku dah malas layan org yang bijak pandai agama tp membabikan org sedangkan dia babi kurap berjalan tempang..

Anonymous said...

biarkan zuri mangkuk hayun pr ni meroyan.cerita dengan fakta pun mangkuk ni tak boleh terima.biar mampus esok mintaklah biarnya allah tunjuk kat atas dunia lagi.saban hari bergelombang dgn fitnah maka allah butakan mata hitamkan hati utk terima kebenaran.hidup umno mampus pr ha ha ha