Nuffnang Ads

Pages

Wednesday, January 29, 2014

Wedhus Sate Kajang...Anwar Menang Sate Turun Harga!



"Kita makan sate Kajang, lepas itu kita lawan habis-habisan,"

MCA akan meletakkan calonnya untuk bertanding PRK DUN Kajang kata Liow Tiong Lai.

Selaras dengan semangat dan formula Barisan Nasional, DUN Kajang akan sentiasa menjadi kerusi MCA dan parti perlu bekerja keras jika ingin menawan semula DUN berkenaan.

MCA akan cadangkan nama calon kepada parti komponen BN yang lain selepas SPR umumkan bila tarikh.

MCA sentiasa positif dan selama ini pun tetap berkhidmat untuk rakyat dan rakyat perlu sedar betapa pentingnya suara MCA di Selangor.

MCA telah menubuhkan jawatankuasa khas peringkat pusat, negeri dan bahagian untuk mengatur strategi dan membuat segala persiapan bagi menghadapi PRK itu. 

Menurut Liow, tindakan Lee Chin Cheh sengaja mengosongkan kerusi DUN Kajang bagi memberi laluan kepada Anwar Ibrahim bertanding merupakan satu bentuk manipulasi sistem demokrasi di negara ini oleh parti itu. 

"Ini taktik dahulu, sekarang guna lagi dan saya yakin rakyat amat marah terutama dalam keghairahan menyambut Tahun Baharu Cina," katanya. 

11 comments:

Anonymous said...

bila agaknya bani lut sekor ni nak mampus.nak jadi pm tak dapat,mb pun jadilah.inilah dikatakan pemimpin gila...penyokong lagi gila

Anonymous said...

engkau pun naik gila apa hal dan tiada bukti sahih yang mengatakan anwar golongan bani lut.yang gila sekarang rakyat yang berpendapatan rendah tp kos sara hidup tinggi.gaji minumum pun tak ikut nak suruh berjimat cermat tp pimpinan BN boros menghabiskan duit rakyat.

Anonymous said...

Ha3,dah acuan umno,kalau cara umno dulu buat juga zaman muhammad taib,x pelik la pkr ni,tapi umno lagi teruk gila kuasa

Anonymous said...

kalau pemimpin gila,pengikut tak payah cerita la sanggup di lembukan
kalau kepala otak dah tak berfungsi semua keburukkan nampak mulia,kerana seorang manusia yg tak bermoral macai low class jadi bengap

usin malaun said...

tak perlu isukan Anwar Ibrahim ikut dia la nak bertanding mana pun kalau awak nak bertanding pun tiada salahnya.sekarang ni kita perlu kisah tentang kos sara hidup tinggi,pendapatan rakyat rendah,rumah melambung tinggi,taarif elektrik naik dan petrol nak naik lagi,GST yag akan dikenakan takkan rakyat nak mkn kangkung aje.buat apa sebok pasal anwar ibrahim sedangkan pemimpin2 kita boros bebelanja wang rakyat.

Anonymous said...

Cayalah mca. Semangat bn terus subur.

Qeinz Badarudin said...

hahaa... what makes u think if pkr memangang kiter akan hidup senang? no price gonna increase? this politic stuff sumer menyusahkan rakyat... menteri tak kiralah parti apa pun hidup mewah jer.. ader dia kesah? maid, telepon, sumer bagai govt bayo.. belum gaji derang lagi... aptb...

Anonymous said...

usin bangang ni suka pusing cerita,mmg cai pr ni suka alih isu bila sesuatu isu tu kena kat batang hidung dia orang,akan banyaklah tempat kangkang kat kajang kalau anwar menang nanti

Anonymous said...

Dia bukan pusing cite,biala anwar nak bertanding,baru best dengar kempen,orang umno takut sangat anwar menang dun kajang kan,hahahaa,yang najib dan bininya boros berbelanja duit negara tu dema masih tak nampak,kos sara hidup memang tinggi sekarang ni,tp najib tetap taknak naikkan gaji rakyat,cukai kereta tu turun2 la,ni dulu berjanji harga kereta tapi tetap kena tipu juga,belum cite rumah lagi,di jerantut ni saja rumah mengalah harga banglow harganya,kenapala dema ni buta hati,takkan sebab najib turunkan harga kangkung kamu nak angkat najib macam tuhan pulak,patutla otak macai bn low class,tu pun harga kangkung tak diturunkan pun,bagus juga ada prk ni,niat menteri nak naik harga lagi seperti tol,minyak dah terbantut,silap silap gst kerajaan tak jadi nak teruskan,kadang2 sebab nama dan pangkat manusia letak tepi agama,halal dan haram mereka tak fikir demi kuasa

Anonymous said...

kalau setakat turut cakap org tak payah ceritalah,org yg tak jumud fikiran dia org lain,bila keluar sesuatu isu pasti diselidik dulu akan kebenarannya bukan main tangkap muat jer,kalau nak jadi macai pun biarlah macai yg berakal.kekadang aku pelik cai pr ni dia org buat cerita yg menampakkan kebodohan merekabegitu juga dgn agama siapa sebenarnya yg permainkan agama.sekejap boleh sekejap tak boleh setahu aku quran tak pernah berubah cuma macai pr jer yg buat kenyataan yg berubah ubah,salah umno juga ke...

Anonymous said...

ABU Asalkan bukan umno memerintah