"The Philosophy Of Violence" Satu Penyelesaian Politik Malaysia Dari Isu Kalimah Allah Hingga Kos Sara Hidup Kepada Penghinaan Pemimpin?



Mungkin apa yang Lenin percaya boleh diaplikasi di Malaysia menyelesaikan isu-isu politik.

Bila pemimpin tidak menghormati undang-undang atau enakmen yang telah digazetkan di setiap negeri di Malaysia.

Bila pemimpin tidak menghormati keputusan mahkamah.

Bila pemimpin tidak taat kepada titah dan decree Raja.

Bila pemimpin tidak menghormati pemimpin tertinggi.

Bila pemimpin sudah mahu jadi animal.

The Philosophy of Violence wajar menjadi pilihan!

Orang Melayu tidak rugi...

Comments

Anonymous said…
Betul
Anonymous said…
Zuri tuanku dalam hospital tu...
Anonymous said…
mangkuk hayun pr je perangai mcm tu
Anonymous said…
mahkamah dunia blh la kau lepas weh. tp tahniah sedara awak Wan Dompok masuk harian metro.Allah nak tunjuk perbuatan kita kat dunia lg tp Akhirat lu tanggung la sendiri.Sesiapa yang mengundi dompok hari tu termasuk golongan bersubahat dgn dompok atas perbuatannya.
Anonymous said…
Stopa, anwar, badigol amin pun masuk surat khabar. Macamana pulak tu. Tak bersubahat ke
Anonymous said…
menghukum biarlah berlandaskan al quran dan hadis jangan ikut ideologi politik barulah kita tak berpecah belah
Anonymous said…
azma bukan budak bodoh,ijazah punya orang,bukan mudah nak tewaskan budak ni...mcm2 cerita lain akan keluar nanti...
Anonymous said…
oh ijazah ke...apesal dungu sangat kawin ngan lepasan darjah 6

mereka mmg sesuai dengan satu sama lain hehehe
Anonymous said…
Dada azma membuatkan dompok terkelu dan terharu

Popular posts from this blog

Cerita "Orang Liar" Pahang

Ahli Parlimen Raub Hina Orang Pekan Berpolitik Macam Orang Asli. Kenapa Tidak Kata Orang Raub Pun Sama?!!!

Badak Pahang Terakhir