Nuffnang Ads

Pages

Wednesday, January 29, 2014

The Best Anwar-Khalid-Azmin Show In Kajang...




10 comments:

Anonymous said...

org gila je yg masih sokong pr ni.lakonan dan sandiwara sudah ke kemuncak cuma tunggu saat kehancuran saja lagi

Anonymous said...

Janji bn akan kalah di dun kajang,itu yang perlu,orang selangor bukan bodo macam orang pahang ni

Anonymous said...

masih ada lembu pr yg tak sedar diri bahawa dia sebenarnya telah dicucuk hidung

Anonymous said...

ini sah kaki main bontot mcm anwar sbb tu beria ria sokong pr he he he

Anonymous said...

beruk2 BN aje yang buta dan bangang.sebelum PRU13 tiada kenaikan barangan dan tarif elektrik tidak naik kata PM.lepas PRU13 terus ada kenaikan barangan yg melambung tinggi,tarif elektrik naik dan GST dikenakan.beruk2 BN mkn kangkung aje tak la terasa tapi rakyat bawahan sangat membebankan.

Anonymous said...

ini bapak beruk pr otak beku.masa pru lalu janji kalau kalah pr nak berhenti dah berpolitik tetiba nak jadi mb pulak tapi bahalol spesis beruk pr ni tetap sokong manusia munafik ni,macai bangap setia kehujung nyawa

usin malaun said...

samala dgn PM kira munafik la janji tidak ditepati tiada kenaikan konon kira awak nie beruk juga la menyokong munafik.ikut dia la nak bertanding mana pun kalau awak nak masuk bertanding apa salahnya.kalau tak menipu tu bukan UMNO namanya.Macai BN kena penipu dan kena kencing kat kepala selamanya.

Anonymous said...

ikut najib la dia nak buat apa pun,dia pm atau kau ingat anwar pm malaysia,org jepun pun tak terima anwar be3ruk pr yg setia ke hujung nyawa je yg masih rindukan batang bengkok bang non ni

Anonymous said...

Hidup umno,hidup umno,selagi ada macai la maksud aku,hidup umno

Anonymous said...

hidup anwar mampus la macai jumud janji cita cita anwar tercapaiapa saja keslahan dan sandiwara ditutup serapatnya dan tuding jari pada org lain utk alih isu yg pemimpin kita lakukan