Nuffnang Ads

Pages

Thursday, February 21, 2013

Pertandingan Karaoke Karnival Parlimen Jerantut Meriah...



Peserta-peserta finalis pertandingan karaoke terbuka Karnival Parlimen Jerantut. Kelihatan pegawai yang bertugas Wan Jaimi dan Dato' Hj Rosdi Sulong.



Orang Jerantut yang hadir memberi sokongan.



Barisan para juri profesional sedang memberi markah.

Sambutan orang Jerantut amat menggalakkan dalam persembahan kebudayaan, karaoke, band. Jerantut perlukan Dewan Besar, auditorium, Theatre House bagi kegiatan seni dan budaya.

WZWH mahu kerajaan bina itu semua satu hari nanti....

17 comments:

Anonymous said...

Mcm mana nak maju anak melayu,asyik disumbat dgn karoke. Tak ilmiah langsung.pikir program yg boleh bangunkan minda mrk le. Umnongok.

Anonymous said...

ko la ngok..negatif sokmo

Anonymous said...

Jgn bising2. Yg mana minat karoake pi jerantut. Balik semua jadi maju.

miad kut said...

Salam, bukan saya nak berfikiran negatif, tapi program seperti ini memang tidak bermanafaat dan islam sendiri melarangnya..tolong la berlaku jujur.. Maafkan saya jika tersilap.tq

Anonymous said...

tunjuk alim konon,

yang engkau orang tu baik sangat ke?entah-entah lebih teruk lagi pun ada.

orang pas ramai aku tengok beli no ekor,main judi laga ayam,kaki betina pun ada,samseng tarikkereta pun ada.

Anonymous said...

Jom ke Jerantut..

Anonymous said...

UMNO dan karaoke berpisah tiada...tak buat gangnam style ke?

Quiet Despair said...

Best apa. Semoga lahir seorang lagi Siti Nurhaliza di Jerantut. Takkanlah Lepih aje ada penyanyi terkenalkan.

Anonymous said...

Akal kalau sangkut kat lutut,
Semua ok.
Wzwh

Anonymous said...

Ini bkn isu pas atau umno. Tp bila dah buat forum perdana tak perlu le karaoke. Sebelah tangan pegang kitab,sebelah lagi pegang ?..islam tak mcm tu. Tak gitu ustaz ?

Anonymous said...

poyo!! Bukan takde forum perdana buat kat jerantut,klau btl takde tu lain la lu nk komen mcmtu.

Anonymous said...

khemah di pasang RM35,000 sebiji, jika dua tiga kiralah berapa. Masyyuukkkk...........

Anonymous said...

Apa salahnya berkaraoke. Siapa padai berzanzi lebih merdu suaranya apabila berkaraoke. Karaoke pun jadi isu, tak best lah bro!!

Anonymous said...

Jangan bohong le!! mana ada khemah harga sewa RM 35,000 sebiji. Nak bohong pun jangan sampai begitu sekali. Mu ni lembab lah!!

syed iskandar said...

yang bercakap negatif tu semuanya ayam dan lempu pas.sebab ulamak ayamlembu pas yang cakap macam tu sebab ambil duit BR1M.

rakyat lain yang besyukur tak ada pulak pemimpin umno tuduh jadi ayam dan lembu

Anonymous said...

berkaraoke la puas2!! Berhibur la puas!!! Hidup bknnya lama....dunia pun dah makin pendek usianya...nnti dlm kubur n padang masyhar mulut yg kuat karaoke n kaki n tgn yg beekunjung ke tmpt2 hiburan la yg mnjwb...takde kena mengena dgn politik bro....bile kena tegur sikit tuduh org tu pas....nko ingat sume org dl msia ni kalu x umno pas ke? apa pnye sempit yg akal...bila sebut hal agama sikit org pas la tu...kita tegur kerana kita seagama...sbb islam didik kalau x mampu tegur guna suara guna apa? Lu pikir la sendiri....

Anonymous said...

Sokong 11.06 buatlah acara lain seperti acara ratu cantik ke, tarian tiang ke, atau lain-lain yang difikirkan perlu dari masa kemasa.