Nuffnang Ads

Pages

Wednesday, November 16, 2011

The End Of UMNO...Say Last Good Bye To UMNO


UMNO adalah anugerah Allah kepada orang Melayu in the blessing and promising land-Tanah Melayu-Malaya-Malaysia.

Jangan nafikan sumbangan UMNO kepada pembangunan negara sejak 1946 hingga kini hampir 65 tahun. Tidak ada parti yang macam UMNO boleh survive lama dalam dunia. Mengapa?

Dulu..orang Melayu 100% menyokong UMNO. Orang Melayu percaya UMNO lah parti pembela agama, bangsa dan tanahair.

Sewaktu masa dulu majoriti kaum-kaum lain menyokong UMNO bersama gabungan Perikatan/BN. Kemenangan demi kemenangan diraih ketika PRU.

UMNO betul-betul mahu menjadi tunggak kerajaan yang baik memberi perkhidmatan kepada rakyat. Apa-apa dasar untuk rakyat.

Bila terlalu lama berkuasa buat kuasa itu korup. UMNO mencipta kasta-kasta. UMNO membina dinasti. UMNO membina kroni terpilih.

UMNO membina keluarga pemimpin-pemimpin.

UMNO sudah lupa kepada rakyat. UMNO sudah lupa kepada penyokong-penyokongnya.

UMNO menjadi feudal.

Rakyat tidak boleh tahan melihat UMNO yang lupa daratan dan mabuk kuasa.

Rakyat sudah bosan dan meluat melihat gelagat pemimpin UMNO yang mementingkan agenda peribadi keterlaluan.

Siapa yang boleh menyedarkan pemimpin-pemimpin UMNO yang alpa ini?

Pemimpin UMNO memewahkan keluarga dengan kondo mewah, maserati, dunia material kelas tertinggi, barang kemas bergermelapan berjuta-juta.

Bila rakyat cemuh dan menyampah. Rakyat akan tunjuk jalannya. Next PRU it will be the end of UMNO...say last good bye to UMNO.

Tapi kasta-kasta tinggi UMNO ini tidak peduli...rompaklah negara ini selagi kamu diberi kuasa dan kudrat. Apa peduli itu PRU rakyat tak sokong kita bawa hasil rompakan kita ke luar negara!

These bastard UMNO leaders can go to hell!

Apa yang WZWH mampu berkata 3.2 juta ahli UMNO perlu mulakan Gerakan Membersihkan UMNO. Kita buang pemimpin-pemimpin UMNO yang sudah rosak, ditutup mata, telinga dan hatinya oleh Allah kepada kebenaran.

Let show our power of 3.2 millions members to these bastard UMNO leaders to exit. Make them understand that their cultures are obsolete and irrelevant to mainstream members.

Mari kita mulakan Gerakan Membersihkan UMNO dari sekarang...

8 comments:

Anonymous said...

Satu percubaan yang baik.

Kutukan Dewata said...

salam bro...aku dah lama kempen dalam blog aku.bersihkan umno,bersihkan umno.
kuasa dalam tangan kita ahli yang marhaen ini.Jangan takut menyatakan kebenaran.
pemilihan yang akan datang melibatkan perwakilan yang ramai di cawangan-cawangan.masa inilah kita perlu bersatu semua ahli umno kena pilih pemimpin bersih dan nampak bersih.kewajipan kita untuk war-warkan kempen bersihkan umno.mereka buat hal kita pulak yang menanggung akibatnya.mana boleh jadi.

Anonymous said...

UMNO tak bersalah.Yg bersalah adalah pemimpin pemimpin yg bangsat yg mengunakan UMNO sebagai platform untuk mengaut harta dengan rakus.Dan masaalahnya jugak dengan pengikut UMNO yg terlalu lurus bendul seperti lembu yg sentiasa menjadi yes man kepada pemimpin walaupun pemimpin bangsat.Salah siapa?

Anonymous said...

Mcm dun Tahan jugaklah.semua tanah dia nak ke dia aje

Anonymous said...

UMNO akan kekal terutama sekali kawasan melayu Felda..makcik dan pakcik Felda akan terus menyokong UMNO.. tak percaya tunggu PRU13 dan melayu kampung akan terus sokong cina MCA tapi melayu bandar akan sokong cina DAP. Itu aje perbezaan.

Anonymous said...

Masaalahnya ahli UMNO dah lama mengidap penyakit kurapsi dan kebendaan kewangan. Perwakilan tak dapat nak membeza pemimpin yang baik, lurus, setia pada parti dan kerja kuat untuk parti tapi bila pemimpin jenis ini bertanding yang tak tabur duit maka KALAH LAH DIA SEBAB...perwakilan pilih jugak pemimpin penyangak yang banyak duit yang tak ada kesetiaan pada parti. Last-last dapat pemimpin penyangak jadi ketua...weh, dia asyik merompok ajerlah kerjanya. Jadi kena pilih perwakilan yang bersih dan berwibawa jugak dan amanah yang membawa hasrat parti untuk pilih pemimpin yang baik jangan pandang yang boleh membeli undi perwakilan jer. Sebab yang ramai berebut nak jadi perwakilan sekarang semua nak jadi towkey lembu supaya boleh jual undi nya untuk kaut duit free dari pemimpin UMNO yang korap. Memang ahli UMNO bodoh macam lembu Shahrizat bila nampok duit kelabu kepala otok..tak boleh berfikir dah yang mana baik dan buruk untuk UMNO!!!!!!......MELAYU UMNO DAH ROSAK.....

Wan Shamsudin said...

Saudara Wan;

Saya amat menyokong pandangan saudara. Kita mesti cari jalan untuk hapuskan MEREKA yang haram jadah ini.Mereka dah melampau.Tengok saja akan ISTERI najib. Apakah perangai, tingkah lakunya seperti HASMAH.....Saya menghurmati Hasmah tapi saya benar MELUAT dan MENYAMPAH SI DEBAB itu.

Kita mesti menyokong sesiapa saja yang menentang MEREKA.We have to make this NONSENSE a FULL STOP.

Anonymous said...

tak yah la kait ke rosmah,kait ke kj sudah...damage die yg najib duk clar ni..