Monday, October 24, 2011

YBM Tengku Azlan Membimbing Peranan Media Sosial Jerantut Mentransformasi Jerantut



















Hari ini WZWH mengadakan perbincangan komprehensif dengan YBM Tengku Azlan ibni Almarhum Sultan Abu Bakar ahli parlimen Jerantut merangkap Ketua UMNO Bahagian Jerantut. Sejak dari late lunch hingga afternoon tea.

WZWH bertukar-tukar fikiran dengan YBM Tengku Azlan yang lebih mesra dipanggil Ku Lan. Kami berdiskusi politik menyentuh politik nasional, politik Pahang dan politik Jerantut serta peranan Media Baru Jerantut.

WZWH dan Ku Lan bersetuju Media Baru Jerantut perlu berperanan mentransformasi politik Jerantut. Ada banyak perancangan-perancangan yang tidak dapat dijalankan kerana ada kekangan-kekangan tertentu yang WZWH mula memahami dari Ku Lan  berbincang secara berterus terang, terbuka dan ikhlas.

Ada perkara-perkara struktural yang perlu diperbetulkan dan diperbaiki. WZWH telah dapat gambaran sebenar isu pembangunan parlimen Jerantut. Setiap masalah ada penyelesaiannya. 

Pada 26 Oktober 2011 ini Ku Lan akan merasmikan perjumpaan media baru Jerantut : Blogger, Facebooker, Twitter. Semua dijemput hadir di Resthouse Jerantut pukul 4 petang. Ku Lan akan memberi ucapan halatuju dan peranan media baru Jerantut.

Ada banyak kerja yang perlu dilakukan didalam iklim baru politik yang mencabar di Malaysia, Pahang dan Jerantut. Ku Lan berharap media baru Jerantut dapat berperanan.

Banyak MOU politik antara WZWH dan Ku Lan capai. Ini semangat baru. Ini politik baru dengan sokongan orang muda Jerantut. Kita sebenarnya ada kekuatan. Kita akan guna kekuatan itu bagi pembangunan ekonomi, sosial dan politik Jerantut. Kita ada caranya . 

Sekarang kita perlu bergerak dengan politik Jerantut baru. WZWH percaya dan yakin kita akan capai matlamat-matlamat kita orang Jerantut. Insyallah.

4 comments:

Anonymous said...

takde ape pun tengku lan boleh buatnye...piiirah wzwh..

Anonymous said...

Ada projek hulur laa .. cyber trooper sedia menanti ni.

Punasihat 30%

Anonymous said...

ntohkemende la aok ni mngarut..mou kebendenye...bek ku lan g yun nam hair care...pedo'oh jek lebih

nuto said...

luxury replica bags DFOU replica designer bags AFSX replica wholesale handbags AMRBV

EKSPEDISI MAHKOTA Mudik Sungai Pahang 2024