Wednesday, November 21, 2012

Bagaimana PAS Membantu Israel Asia Tenggara Menolong DAP Menguasai Malaysia?



Dengan sikap pemimpin dan ulama PAS yang jahil politik antarabangsa mendoakan kehancuran orang Islam yang lain baru-baru ini akan memudahkan lagi Singapura membantu DAP menguasai politik Malaysia dan Singapura berubah menjadi Israel sepenuhnya di Asia Tenggara.


Siapa yang berperanan menangguk di air keroh dengan merosakkan hubungan antara Malaysia dan Indonesia?

PAS parti Islam tidak menyedari peranannya membantu Singapura menjadi Israel Asia Tenggara! 

12 comments:

Anonymous said...

WZWH,

Maklumat tambahan untuk sdra spin dan diputarbelit.

1. Yang syorkan Najib ambil APCO sebagai penasihat sebenarnya PAS, iaitu Tok Guru Nik Aziz sendiri yang rekomen.

2. Yang mengarang 3 pucuk surat rasmi Mahathir kepada Perdana Menteri Israel sebenarnya adalah TG Haji Hadi. Haji HAdi yang membuat deraf kandungan surat-surat tersebut. Pejabat PM hanya salin bulat-bulat dan Haji Hadi yang paksa Mahathir tandatangan surat-surat tersebut.

Tujuan Haji HAdi buat begitu adalah saja-saja nak memburukkan UMNO.

3. Yang membenarkan hubungan perniagaan dengan Israel tu pun bukan kerja Kerajaan Mahathir. Sebenarnya itu idea bernas Husam Musa. Dia syorkan kepada TG Nik Aziz agar memaksa Mahathir menjalinkan urusan perniangaan dengan Israel melalui pihak ketiga. Brilliant sungguh idea PAS.

Tujuannya tak lain nak memburukkan UMNO.

Saya nyatakan 3 perkara sahaja. Mungkin pembahas-pembahas lain boleh tambah lagi.

Hakikatnya semua yang tak elok, semua usaha mencemarkan nama UMNO kat Malaysia ni sebenarnya adalah kerja-kerja jahat PAS. ( persoalan yang timbul, awat bodoh dan bebal tahap gaban sangat UMNO sampai kena tipu kow-kow dengan PAS)

Anon 5:05

Anonymous said...

Aku tak hairan kalau Ustaz Keria atau Kutukan Dewata atau Gasing Toyong kata PAS macam itu. Sebab mereka ini punya daya fikir sama macam Pak Teh Kota Gelanggi Satu atau Wan Razak Jengka 12 atau Che'gu Jabar Temin. Yg menghairankan aku orang cerdik macam Mr Wan Zurik yg ada Master ini ...bukan ramai orag J'tut yg secerdik macam Mr Wan Zurik ini...tapi sayang kecerdikan Mr Wan tidak dapat digunakan ditempat yg betul...

Kadang2 aku tefikir juga, cara Mr Wan Zurik berfikir lebih rendah berbanding sedra dia Wan Razak berfikir. Sekurang2nya Wan Razak dapat melahirkan anak yg boleh menjadi YB terhebat (bakal jadi MP J'tut) atau paling tidak Wan Razak melalui proksi anaknya dapat mempedayakan pengurusan Rancangan Felda Jengka 12 dan juga rakan2 peneroka sehingga berjaya membina sebuah mahligai diatas tapak Kedai Mara rancangan berkenaan...

Mr Wan,

Tak cukup dgn apa yg disenaraikan oleh anon 5.05 diatas bagi mengambarkan keburukan dan jeliknya PAS ini. Tengok ini...Perbincangan Felda dgn Syarikat Yahudi Bunge Ltd sebagai 'marketing agent' bagi pemasaran oil and fatnya pasti atas nasihat TGNA. Demikian juga tanah ladang sawit Felda seluas 360,000 hektar yg menghasilkan berpendapatan RM2 billion setahun kpd Felda telah terlepas tangan kpd pemegang saham awam termasuk sahabat2 Mr Wan dari Hong Kong dan Singapura mesti atas kerja kotor Tuan Guru Abd Hadi Awang. 'Capital gains' bagi saham FGV pada kedudukan negatif pun disebabkan kerja bodoh PAS...

Anonymous said...

Idea untuk WZWH spin isu Israel lagi...

Najib telah 'dipaksa' oleh DAP untuk untuk pemyenaraian FVGH dibursa saham...so sekarang satu2nya harta orang melayu yg di Ilhamkan oleh Tun Razak bakal tergadai kerana pelabur2 yahudi bila2 masa sahaja melalui proksinya singapura membeli saham FVGH dan mampu menguasai pasaran sawit dunia..

DAP juga menghasut PAS untuk menekan umno johor menukar status tanah supaya cina singapura boleh membeli tanah dan rumah di Johor bharu...akibatnya tak lama lagi..tak ada org melayu yg mampu membeli aset di johor seperti apa yg berlaku di Pulau Pinang setelah memerintah pulau pinang...

Selama 50 tahun Cina BN memerintah pulau pinang tak de satu melayu pun diusir dari pulau pinang... semua melayu tinggal di pulau pinang..lepas DAP memrintah..habis semua melayu diusir keluar dan semua cina duduk di pulau pinang...

Biarpun ada silap fakta2 diatas..tapi WZWH kan satu satunya anak melayu keturunan bendahara jerantat yg bijak sebab ada master boleh spin fakta...Adun Tahan pun tak mampu nak spin citer mcm WZWH...menaip pun tah retipun idak...

TIDUR SEBANTAL DGN 5.05 said...

TAPI JANGANLUPA,

NIK AZIZ JUGA MENGGALAKKAN ANUWAR BRAHIM MENIBAI BONTOT ORANG SEHINGGAKAN BONTOT DIA JUGA DAH DITIBAI OLEH NUAR.

HJ HADI TELAH BERBAIAH DENGAN LIM GUAN ENG SEHINGGA LGE MENDAPAT GELARAN KHALIFAH OMAR ABDUL AZIZ.ELOKLAH KAKI MAKAN BABI BOLEH JADI KHALIFAH.BODOH SUNGGUHLAH PENYOKONG PAS TAK TERFIKIR PUNYA JAHILNYA PEMIMPIN MEREKA TERMASUKLAH 5.05 SEPARUH SEWEL TU.

ANON 5.05 TU SEBENARNYA BEKAS KETUA PEMUDA PAS JERANTUT YANG TERSINGKIR OLEH PUAK KELANTAN JERANTUT.PAS MACAM SYIAH AJE MEMENTINGKAN PUAK.

Anonymous said...

Wan Zari
Sapa pula yang menghasut supaya dibuka akaun dengan Bank of Israel di Singapura? Mesti PAS punya kerja ni.

Anonymous said...

Tido Sebantal dgn 5:05
Nape kena tulis guna huruf besar? Yang penting isinya dan hujah yg bernas. Kalau huruf je besar tapi isinya kecik buat apa, sama saperti orang menjerit-jerit.

Wan Sembok

Anonymous said...

Yang mengajar Melayu jenis anon 6.40PM berperangai macam ini pastilah PAS. Ini mesti kerja Ustaz Datuk Tuan Ibrahim Tuan Man atau mungkin juga kerja Dr Hamza...

Yang menyebabkan kem Wan Mizan duk bergaduh berpanjangan dgn kem Dr Sukri mesti kerja Khawaraj PAS..

Mengapalah PAS ni....

Anonymous said...

kem wan mizan dan kem dr syukri bergaduh,biar betul?? dahlah PAS dah tak boleh harap,UMNO pun nampak tak boleh harap juga?? keliru aku..mana nak cari orang yang ikhlas skrg?

Anonymous said...

wan Sembok,

hahahaha....saya sokong sdra

Anon 5:05

Anonymous said...

Tidor sebantal dgn 5:05

hahahaha....

Tuduhan kepada TG Nik Aziz itu keterlaluan dan tuduhan berniat jahat.

Ingat sdra, apa yang kita buat di dunia ini kita akan dipertanggungjawabkan di akhirat kelak. Begitu juga saya dan yang lain tiada kecuali. Sdra juga kena bertanggungjawab dengan tuduhan sdra terhadap TG Nik Aziz.

Politik kepartian tidak mengatasi Ugama sampai bila-bila bagi kita orang Islam. Hatta jadi ahli PAS pun tidak menjadi lesen untuk membuat tuduhan jahat kepada orang lain.

Berpada-padalah dalam politik. Belajarlah menggunakan fikiran untuk berhujah.Berlatihlah berhujah dalam batasan yang wajar.Inilah yang saya cuba terapkan.

Kita hidup di dunia sementara sahaja. Akhirat itu adalah perkara pasti. Kita semua akan dihadapankan ke pengadilan yang Maha Adil dan Mutlak.

Anon 5:05

Anonymous said...

anon 5.05,

lu tak suka gua tidur sebantal sama lu sbb gua sudah hantam lu punya bontot.manyak sedap la.

lu sokong pr kaki liwat sulah tentu lu suka wa hantam lu punya buntut!

Anonymous said...

Anon 2:03
Antara kosong dengan awak, kosong jauh lebih baik. Awak tak ada nilai lansung.

EKSPEDISI MAHKOTA Mudik Sungai Pahang 2024