Nuffnang Ads

Pages

Thursday, March 14, 2013

Chief Jenderal Perang Batalion UMNO Parlimen Jerantut PRU 13


Dato' Wan Amizan sedang berucap memberi taklimat isu-isu politik semasa dan menaikkan moral dan motivasi jentera UMNO parlimen dan ke tiga DUN Jerantut. Kelihatan Dato' Wan Abu Bakar mantan ahli parlimen dan Ketua UMNO Bahagian, Tan Sri Tengku Azlan ahli parlimen dan Ketua UMNO Bahagian, Dato' Norhelan Ketua Wanita dan Dato' Hartini Ketua Puteri.

Dato' Wan Amizan Wan Razak adalah dikenali oleh Pakatan Rakyat Jerantut sebagai Chief Jenderal Perang UMNO dan BN parlimen Jerantut.

Strategi-strategi PRU beliau ke depan membuatkan Pakatan Rakyat Jerantut mengelabah dan tidak tahu bahawa tentera-tentera semut BN telah menyerang secara ofensif terhadap Pakatan Rakyat.

Lalu Pakatan Rakyat mengadakan ceramah-ceramah politik di bandat Jerantut yang membosankan.

Isu-isu yang dikupas Pakatan Rakyat Jerantut lebih banyak berkisar kepada isu-isu nasional.

Pengundi 68,000 parlimen Jerantut menjebik kerana isu-isu nasional tidak boleh menyelesaikan permasalah dan kehendak orang Jerantut.

UMNO dan BN Jerantut lebih fokus kepada program-program yang cuba menyelesaikan permasalahan dan menyenangkan kehendak pengundi Jerantut.



Penuh jentera UMNO parlimen dan 3 DUN Jerantut di Dewan Sg Jan, Jerantut.



Ini kali PRU 13, UMNO dan BN akan menyapu bersih parlimen Jerantut, DUN Damak, DUN Tahan dan DUN Pulau Tawar dengan majoriti  yang lebih besar.

Kas Sayang Jerantut.

17 comments:

mamasita said...

AsSalam Wan..kalau Dato' Wan Amizan tidak dipilih menjadi calun PRU 13, adakah semangat panglima perang untuk kemenangan BN Jerantut masih berkobar2 atau adakah dia akan jadi Hang Jebat yang mengamuk?

Soalan ikhlas ni..minta maaf..:)

Wan Zamzuri Wan Hasenan said...

Dato' Wan Amizan tetap kerja kuat untuk parti UMNO dan BN. Puak Wan Jerantut adalah keluarga UMNO yang terakhir....

Anonymous said...

Apa ada pad nama!!!... Itulahkan UMNO merupakan benteng terakhir. Ada orang cakap jika dia tuh, maka YAB DSNTR tak maw turun Jtut. Itu org cakaplah, betulker!!!...

Anonymous said...

Kenapa emak bapa anaon 11:39 beri nama kepada anon?????

Tinta Maya said...

kami para pejuang bangsa sentiasa siap sedia utk bjuang dlm apa keadaan sekali pun.....kami akan tetap bkerja x kira siapa yg di calonkan dlm PRU 13.....kerana calon yg bakal bertanding nanti adalah calon tbaik yg telah d putuskan oleh pucuk pimpinan parti......Hidup UMNO....Hidup BN

Anonymous said...

Jangan pangkah dacing

Anonymous said...

Salam....

Membodek, mengampu dan menkenen kan Wan Dompok tu ajer la kerja awak WZWH...Mcm tak de muka lain yg layak jadi calun BN Jantet...

Panglima la konon... Jenderal la konon.... ketua perompak tanah dgn balak ada la tu...makin boroi gamaknya dompok kalau dpt jd calun..

pastu boleh la wan zurik ni tumpang sekaki dua...Ini la kerja wan zurik dari dulu... nak memBODOHkan org jantet dgn citer bodoh dia ni...

dah terang lagi bersuluh... nampak mcm dompok dah membuta kan mata dan hati wan zurik... kerana mengejar sesuatu... yg semua org tak tau... hanya Dompok... Zurik dan mungkin sorang dua org lain yg tau....selain ALLAH yg maha mengetahui dan merancang...

Wassalam...

Anonymous said...

Tapi WEnger POP kata WZWH laa calon Winable utk Jerantut. Selalunya analisa si Wenger in ada hujah dan asas jugak.

Anonymous said...

Jenderal, jangan jenera sudah lah.

pencinta nurul izzah said...

menuduh memang mudah,tak perlu bukti.kalau kau ada bukti dakwalah kat mahkamah.

aku boleh tuduh kau dan keluarga kau taik dap.tiap-tiap bulan dapat duit koh bagi menyambung hidup.tapi mana buktinya.

setakat dengar cakap orang yang dengki kat dia memanglah macam tu.

apa yang aku tahu sepanjang dia aktif politik jerantut dia dah menghabiskan harta dia hampir 7 juta untuk membantu orang susah.pejabat dia dah jadi pejabat kebajikan masyarakat.

tak campur lagiwang untuk bawa orang gi umrah.

orang yang dengkikan dia dan beria-ia sangat nak jadi calon dan sentiasa memburukkan dia guna semua agensi kerajaan yang ada dah keluar banyak mana untuk rakyat.

orang dengki dan benci dia hanyalah pemimpin umno bahagian.kami yang kenal dan tahu apa yang dia dah buat tetap sokong dia.sebab ajk bahagian yang dengki dan memburukkan dia kalau jadi yang berhormat tak kan sanggup keluar duit sendiri untuk bantu rakyat kerana mereka terkenal dengan kedekutnya.

yang boleh dia orang buat hanyalah menjaga kroni-kroni yang macam langau menghurung taik.

langau-langau jerantut ialah:

ramli jaga
atan pot
atan melot(kaki kuat mengadu domba)dia lah yang buat laporan sprm palsu ke atas wan amizan.

zahar gemuk
udi bukit genting
dolah kicap
wanjoe
halim mahasan
sharif kasut
keria
danbanyak lagilah!

Anonymous said...

Tak faham dengan Anon 6:32 pm. Dia cakap pasal apa ya? Tolong kami bantu kami apa yang pencinta Nurul Izzah ini cakap.

Anonymous said...

Jika tak berbatu jgn cuba nak ngada2 lah kawan oii... Aku juga ada belajar mengenai agama Islam nih, walapun tak khatam... Tok guru cakap jika dapat rezeki tak "bersih", maka perbelanjaan boros sentiasa keluar, walaupun dijalan kebaikan dan kebajikan, namun di sisi Allah, Allah tidak lihat jangankan Allah nak tegur. Sebab Allah nak bagi dia sentiasa dalam "kealpaan" mencari rezeki seperti itu, dan mudah untuk dihisap di hari akhirat kelak.

Wallahualam...

Anonymous said...

jeneral kat depan berkobar2 bckp to kas tngok askar2 dia ada hok menguap, tidur, trsandar mcm org takde tulang blkg, tunduk, mngantuk, peluk tubuh....tak brsemangat lalu gayanya....guane weh wzwh....bila baca ayat deme sdp ngat bunyinya tp bila tngok gambar kontras sgt nmpknya....hmmmm.....picture tells a thousand words

Anonymous said...

kalau dah tak suka apa saja yang dibuat tak betul belaka.dengki tak habis2.

yang sorang tu macam dia tuhan aje.tau sangat harta orang haram.tak tahu jangan nak mengada-ada.taulah batu awak tu besar sebelah.

Anonymous said...

Kou punkar ker kou ampu ker yang hal tetap halal yang haram tetap haram. Jika kou tak percaya ini janji Allah.

Anonymous said...

I like the valuable information you provide in
your articles. I'll bookmark your weblog and check again here frequently. I am quite sure I will learn plenty of new stuff right here! Good luck for the next!

my webpage; loiperdinger

Anonymous said...

Thank you for some other informative site. Where else may just
I get that type of info written in such a perfect way?
I've a project that I am simply now operating on, and I have been on the look out for such info.

Feel free to surf to my web-site ... http://californiachief.com/user/view/profile/login/elmervoqt