Nuffnang Ads

Pages

Friday, March 15, 2013

Daulat DS Najib...Jangan Kuat Memfitnah Najib Weh...!!!



WZWH telah menulis posting bahawa DS Najib ini sebenarnya ada daulat sila klik sini. Tapi ada orang tak percaya dan sinis kepada WZWH. Mereka kata WZWH kipas kuat...sedangkan WZWH menyatakan sebab dan akibat phenomena DS Najib.

PI Bala dulu buat 2 kali SD. SD 1 kenyataannya A. Lepas tu SD 2 kenyataannya B

Kemudian menghilang 2/3 tahun ke India. Balik baru ini berkempen ke seluruh negara atas platform Pakatan Rakyat memfitnah DS Najib terlibat dengan pembunuhan Altantuya.

Maka menjeritlah pemimpin-pemimpin Pakatan Rakyat termasuk Sakmongkol AK47 mengatakan DS Najib pembunuh!

DS Najib mendiam seribu bahasa.

DS Najib sudah mengaku tidak kenal siapa itu Altantuya. Sudah bersumpah di masjid 4 kali lagi tapi masih Pakatan Rakyat tidak berpuas hati.

Kemudian datang Deepak menjual nama PI Bala menuduh DS Najib terlibat.

DS Najib mendiam seribu bahasa.

Petang tadi 2:30 pm PI Bala meninggal dunia di rumah katanya sakit jantung.

Deepak kalau berani menghadapi daulat DS Najib pergilah memfitnah DS Najib dan keluarga.

Anwar Ibrahim yang suka mempermain-main dan memperlekehkan DS Najib sekarang sudah ketakutan dan mahu menyorok.

Jangan kuat fitnah DS Najib weh.. Pakatan Rakyat nanti kamu susah...

24 comments:

mamasita said...

Assalam Wan..orang tu dah mati..tak perlulah cakap pasal daulat2nya.

Allah dah nak ambik nyawa nya.
Kurang2 kita kirim takziah pada keluarganya.

Kalau Tok Najib dan Datin Seri takder kena mengena dengan kes Altantunya, takder benda yang perlu dikhuatirkan..

Anonymous said...

Fuck bala, lu apa hal??

Anonymous said...

Daulat la pulok....mcm2 umno ni...lps ni gelar najib ni immortal pulak....

Anonymous said...

Heran bin ajaib,apa hal dan jasa ALTANTUYA yang puak2 pakatan ni nak bela kematiannya.Dh tu kaitkan pulak dengan Pemimpin Negara!
Kebodohan Melampau!
Sanjung ni barlah orang berjasa.

Anonymous said...

Maaf.. Untuk saya karangan macam ni macam kanak-kanak hilang idea.. Berfikir sebelum menulis.. Tiada idea? Diamlah.. Saya umno.. Tapi malu saya penulisan macam ni.. Saya faham pkr tu memang tak menarik dan tidak memajukan malaysia.. Tapi jangan lah malukan umno dengan penulisan ini.. Hina rasanya..

Anonymous said...

Jangan pangkah dacing

Nenda Ngah said...

Allah bagi akal dan pancaindra jgn persia2 ngapa buta dan pekak pulak. Tambahan 400bil utang negara dolat ape pulok? Chincin beg tgn gelang tgn dan pakaian tukang jahit local tak kelas, terkini dolak-dalik pencerobohan Suluk LHDatu dolat jg? Hidupkan balik le yang mati 9orang. Dah dpt yang Kiram2 200lg, kalau dolat dah lama menang! Ingat raja2 dolat ni dah meraban orang koman ape hey nya, kipas3 jgn tak kipas, la ni pun musim paneh. Untung2 awok dpt jdi ADUN, Dolat? Bini pakai seluar dpt juta projek tak sehebat mana! Mebujur lalu melintang patah buat malu je. TB!

Anonymous said...

Saya Pas..dan saya malu bila Pas dperkudakan Dap n Pkr.Saya malu bila org2 pakatan lgsg tkde semangat patriotik.sume nk dpolitikkan.24/7 365 nk bpolitik.tau nk cari kesalahan jer.malu saya..hina rasanye..

Anonymous said...

No wonder la si Bala tu merepek sejak 2 menjak ni..upenya buang tebiat nk mampos.

Anonymous said...

Puan, Anda nampak tak puas hati,Belum pernah aku tengok Malaysia ini bankrup macam Greece di eropah.Tanpa pinjaman atau berbuat apa apa projek kita akan jadi saperti Myanmar/Burma. Perbelanjaan dan hutang negara tetap di kawal oleh kerajaan dengan baik.Hanya pencacai PR saperti Nenda Ngah sahaja yang tak faham ekonomi. Dari uni mana Nenda belajar agaknya.

Anonymous said...

mengarut nye la ckp najib daulat... cancel nk undi UMNO.. tgk pemimpin n org2 bawah UMNO cegini... nonsense btul.

Anonymous said...

bila dah kena kafan nanti baru nak berhenti wz ni menulis..macam2 idea..tapi semua markah 2/100 shj. tolong la bertaubat sekarang wz. bertaubatlah. dekat2 kan lah diri tu dgn masjid. setiap detik dan masa yg digunakan menulis benda2 mcm ni..di akhirat nanti tetap akan ditanya. Bentuk la jati diri dan jiwa yg merdeka. Bertaubat la. Berhenti la mengampu pemimpin samada Umno atau pun Pas. Bertaubatlah la. Buatlah persediaan untuk diri sendiri. Pilih lah dan usahakan lah untuk kehidupan syurga atau neraka. Umno dan Pas, dua2 akan dibakar dalam neraka.

Anonymous said...

Anon 11:54 ni mazhab apa? Syiah atau Khawarij.....

Anonymous said...

Allah suka hamba yang menulis walau dapat markah 2/100 dari hamba yang tidak mahu menulis tapi hanya pandai mengutuk!....

Anonymous said...

UMNO Tu ok tapi hok calon tu banyak nye peompak...wat ape deme pilih perompak jadi ketua...carilah orang macam wzwh yabg ikhlas berjuang untuk rakyat....party lain pun samalah juga kekadang nye pilih hok tak tahu buat kereja yang dia tahunya mengata orang...WE WANT THEM TO BE EAR AND EYE OF RAKYAT


Anonymous said...

Anon 11.54,

Yang cantiknya beribadat dan menulis. Beribadat sahaja tidak cukup.Siapa nak tulis Harakah, Utusan, Berita Harian, NST, Suara Keaadilan, Rocket.

Cuma kita mesti ada peradaban dan tata susila menulis.Terlala banyak menulis dan bercakap fitnah dari pihak PR terutamanya demi mahukan kuasa politik saya sangat benci.Tulisan Wan Zurik bagus , teruskan.

Anonymous said...

nenda ngah,

kubur kata mari,rumah kata pergi.masih nak kutuk kerajaan alagi.gigi palsu pun kerajaan beri kat nenda.bersyukurlah!

Anonymous said...

Cecil abraham tulis SD2,arahan najib. Majlis peguam dimaklum hari ini. Daulat najib nak sampai dah wan, tunggu le.

Anonymous said...

Yg sebelah najib dlm foto atas tu bini najib ke. Ada daulat tanpa tudung? Dosa ada le.

Anonymous said...

Daulat ni kpercayaan bukan Islam. Setiap yang berlaku di dunia ini kuasa Allah jua. Jgn jadi syirik. Bala mati kuasa Allah. Tiada kena mengena dgn daulat Najib. Mengucap le.

Anonymous said...

Tohor iman geng umno ni

Anonymous said...

Sdr2 sekelian,
Istilah DAULAT atau TULAH (itulah) ini sengaja direka cipata bagi mempastikan puak2 BANGSA'WAN' boleh meneruskan aktiviti jahat mereka tanpa boleh ditegur oleh orang kebanyakkan...

Quiet Despair said...

Balik dari India, Si Bala dijulang sebagai hero. Siap bawak kitab dia Bhagavad Githa.
Sekarang ada jadi? Dia dah mampus. Tulah weh bersumpah tak betul. Altantuyapun dah mampus. Her family has accepted her demise. Why are we still fighting for her?
Cant we get the message from Allah that the truth shall prevail? That Najib has nothing to do with that woman.
Sesiapa yang nak bela Altantuya akan dapat suey dia. Baik jangan.
Terimalah si Bala mati akibat heart attack. Janganlah merepek kononnya Najib buat santau angin. Huhuhu merepek meraban orang Pakatan.
Frustlah kan kena cari Bala (is it bala) baru untuk berkempen.
Memang saya dah cakap beberapa kali Najib itu ada lucky streak dan memang ada daulat tersendiri.

Anonymous said...

Jangan Pangkah Dacing...