Nuffnang Ads

Pages

Friday, March 29, 2013

Lagi Keperihatinan DS Najib Terhadap Orang Kampung Tradisional Jerantut

Sesungguhnya DS Najib perihatin kepada keperluan orang kampung tradisional di Lembah Tembeling, Jerantut. Itu sebab WZWH sokong kuat DS Najib.

DS Najib PM yang datang dari Pahang sangat tahu keperluan orang kampung. Ini buktinya...



















DS Najib telah bersetuju meluluskan peruntukan berjumlah RM4.0 juta bagi membina jambatan dan menaiktaraf jalan luar Bandar dalam DUN Tahan-jalan Kg Sungai Yap ke Kluang, Kuala Tembeling, Daerah Jerantut.

Ini dinamakan Rancangan Pembesaran Kampung, salah satu dari projeknya untuk kemudahan orang kampung tradisional.

Ada lagi yang lebih besar....



















Ini surat dari Kementerian Luar Bandar bahawa satu makmal pengurusan nilai kali ke-2 bagi Projek Jalan dari Kg Tuit ke Kg Mat Daling ( Fasa 2-dari Kg Pagi ke Kg Mat Daling ).

Ini projek infrastruktur terbesar dalam DUN Tahan bernilai RM480 juta.

WZWH boleh beri guarantee kepada orang DUN Tahan dan Jerantut, ada banyak lagi projek pembangunan DS Najib mahu curah ke Jerantut melempah-lempah tapi perlulah kita pengundi DUN Tahan dan pengundi parlimen Jerantut kalau boleh kita sifarkan pembangkang dalam PRU 13.

Tunjukkan sokongan kita semua kepada UMNO, BN dan DS Najib.

Ini baru sikit....banyak lagi benda-benda bagi pembangunan parlimen Jerantut, DS Najib boleh membantu dan menolong kita orang Jerantut.

34 comments:

Anonymous said...

Kehkehkeh.......

Bagi pun belum...
Doh mintak balasan.....
ketoyong la Kala macam ni.....

Jangan pangkah dacing weh deme

Sir Wenger Khairy said...

asalkan WZWH jadi calon kita sokong. kalau tidak kami sabotaj. beritahu pekara tu kpd DS Hj. Najib

Anonymous said...

Assalam,
Banyak lagi PAKR dalam negeri PAHANG belum dapat geran terutama daerah Jerantut. Sila ambil perhatian. Tahun ni kami semua pangkah PAKATAN sebab belum dapat geran lagi. Generasi kami dah ramai meninggal dunia menunggu geran.

Anonymous said...

Dah lebih limapuluh tahun memerintah masih nak cerita pasal jalan. Ketinggalan betul. Patutnya jalan tu dah lama siap. Tiap-tiap kali pilihanraya le janji. Pembangunan atau apa pun yang dibelanjakan bukan guna duit najib atau BN. Parti mana pun memerintah, bila ada keperluan, ada kemampuan akan laksanakan juga. Itu tanggungjawab.

Anonymous said...

Weh Sir Wenger buat apa kat blog WZ ni, dah boring ke ?
Kami pon sama sama sokong WZWH sebagai calon winable utk Parlimen Jerantut.

Anonymous said...

Sifarkan pembangkang... Hohoho. Secara jelas, ianya membawa maksud menangkan BN. Projek yang nak dilaksanakan tu guna duit kerajaan, janganlah guna kesempatan tu bagi tujuan berkempen untuk BN. Bila nak faham demokrasi, bila nak faham tanggungjawab pemimpin, bila nak faham hak rakyat?

Anonymous said...

Jangan biarkan otak demeh bercelaru dek putar statement macam ni.... bukan duit demeh aje.....

Anonymous said...

lawak...
gula gula dah bertukar jd jalanraya.sblm ni dah pangkah umno,tp jln tak siap2 juga.cuma dok surat kelulusan je.tahun ni pangkah PR,kalau PR tak buat juga jalan,pru satu lagi pangkah umno plak.biarkan org politik tabur janji,kita sbg rakyat kn bijak main silap mata

Anonymous said...

Pangkah deme tu biar sampai tulang kering. Pangkah deme berikan kemenagan bererti kome terus diperbudurkan. Urang yang sedang buat perujit pon dah lari, nok suruh sape pulak dapat komsen banyak2 tuu. Bolihlah beli jet peribadi bulih ulang alik US, Bengkok, Bali, Hawai. Pas tu jangan lupe bawak ramai tunaikan "umrah". Percayalah, kome takan tertipu lagi...

Anonymous said...

manusia yang dah di bonsaikan otaknya tak kan pernah mengakui kebaikan orang lain.yang dia nampak hanyalah keburukan orang lain sambil menutup keburukan diri sendiri.

WZWH,teruskan memberi maklumat terkini untuk pengetahuan kami rakyat marhain yang tahu menilai mana intan dan mana kaca.

kami yang waras dapat menilai mana yang membela nasib kami dan mana yang buat sibuk dengan auta melampau!

Anonymous said...

Bukan duit najib pun. Itu duit rakyat. Itu pun masih tak faham. Otak tsimpul.kena tipu dr dulu dan selamanya.

Anonymous said...

Kita tak mau pangkah UMNO pada kali ini bukan kerana UMNO parti tua atau bukan juga kerana UMNO tak kasi kta cukup makan. Atau bukan juga kerana harga sawit dah jatuh...

Kita berpakat sokong PR kerana kita percaya pemimpin2 PR jauh lebih bersih...tak guna jawatan parti dan kerajaan untuk mengaut keuntungan.

Aku bertambah marah kat BN ni bila aku dapat lihat banyak projek2 kepentingan rakyat yg diberi kpd orang UMNO yg terbengkalai. Jalan benta-jerantut, jalan Sg Tekam-maran, Lebuh raya Pantai timur ke kuala trengganu tak siap2 sampai hari ini...

Anonymous said...

GERAN PAKR

Anonymous said...

Jalan di pahang baru siap semua bumping. Tak payah pi jauh, tgok di sel thai. Cantik dan rata jalan di sana. Jln kita teruk kerana rasuah.!! Undi la bn bongok.

Anonymous said...

UMNO-Untuk Mu NO.
PAS-Pasti Aku sokong.

Aku ramal, Wan Zurik (BN) vs Dr Hamza (PAS) dikerusi PARLIMEN J'TUT.

Lihat apa kelebihan masing2:

1. Wan cuma ada MBA tapi Dr Hamza ada Phd.
2. Wan cuma pandai baca tahlil, Dr Hamzah bukan semata2 pandai baca khutbah tapi boleh karang khutbah.
3. Wan cuma che'gu tapi Dr Hamzah ahli koperat yg berjaya (tanpa bantuan projek kerajaan).

Satu saje yg Wan lebih berbanding Dr Hamza...Wan anak Bangsa'Wan' yg berkerabat dgn Sultan pahang. Dr hamzah cuma orang kampung dan bukan anak buluh betong...

Anonymous said...

Aku pilih Wan sebab Dr Hamzah sudah banyak kali kalah .Wan belum pernah kalah.PhD Hamzah di ragui.MBA Wan ada pengistirafan.BN confirm menang di Pahang dan memerintah Pahang.Pas satu kerusi parlimen pun tak ada di Pahang.Hamzah ada baggage Wan bersih tak ada baggage.Bagi pembangunan Jerantut kita harus bersama UMNO/BN .

dino

sang sapurba said...

kau orang nak pangkah pakatan aku tak heran.sebab sejak dulu lagi kau orang memang pangkah pas.

tak kan kau orang nak pangkah bn.orang umno dan orang yang tahu bersyukur tentulah pangkah umno tak kan nak pangkah pas.

jadi itu adalah hak masing2.tak perlulah nak memburukkan satu sama lain.

orang pakatan tentu kata pemimpin dia orang lebih bersih dr pemimpin bn walau satu dunia dah tahu setakat mana bersihnya pemimpin pakatan.

orang bodoh dan tak berotak boleh lah kau orang hasut.

Allah pun benci pemimpin pakatan yang rosak akhlak!!!!!!!!!!!!!!!

Anonymous said...

Otak purba. Aku dulu bn woi. Tp umno skrg busukk sampai ke usus. Bkn aku kata tp pengasasnya madey yg kata.

Anonymous said...

Akhlak hj hadi rasanya lebih baik dari akhlak najib. Hahaha umno nak bercakap pasal akhlak? Macam lim goh tong suruh stop berjudi je.

Anonymous said...

BAIK KE AKHLAK KALAU PAKSA ANAK DARA ORANG JADI BINI SENDIRI???TAK CUKUP SATU WALAU PUN ALIM TAK MAMPU BERLAKU ADIL.

AKU ORANG RUSILA KENAL BENAR DENGAN MANUSIA BERTOPENGKAN AGAMA MELINDUNGI DIRI.

Anonymous said...

PEMIMPIN PAKATAN:

JUAL AGAMA,KAKI SEKS,KAKI FITNAH TERLAMPAU,SYIAH,KOMUNIS,KHAWARIJ MACAM PERANGAI SEMUA PENYOKONG ALJUBURI.

PENYOKONGNYA PULA BANYAK GAY.ILMU AGAMA CETEK TAPI BERLAGAK MACAM ALIM SANGAT.

Anonymous said...

Kehkehkeh......

Dan Dan org Rusila...
Aok ni kelako la ghodong....

Jangan pangkah dacing ye ghodong.

Anonymous said...

Kehkehkeh.... ...

Marah bebeno aok ye ghodong...
Nak marah tape,
Tapi tolongla Jangan guna semua huruf besar ye.....
Keyboard rosak ke ghodong?

ABU ABCD ye ghodong.

Anonymous said...

Wan ada MBA oversea. Sebab itu bahasa inggeris nya baiiiik sangat kalah budak darjah enam.

Anonymous said...

Aku sokong najib sebab aku minat altantuya

Anonymous said...

aku sokong nuar sbb aku minat china doll

PERNAH SONDOL JUBUR NUAR said...

kau orang perasan tak kote pemimpin pakatan semuanya bengkok ke kiri.
sebab tu sekstak boleh dipisahkan dari pemimipin pakatan.

1.anwar ibrahim
2.azmin ali
3.badrul amin
4.elly wong(keleentit bengkok ke kiri)
5.pemimpin melancap depan lap top.
6.adun perupuk(pas)balun bini orang dalam koc keretapi
7.adun selingsing(pas)
8.din pudu balun budak 18 tahun kat hotel di pudu raya.

dan ramai lagi.

inilah kebanggaan macai pakatan yang ramai dalam blog ini.

MACAI.

M-mentaati dan mematuhi

A-apa saja

C-cakap

A-anwar

I-ibrahim

Anonymous said...

Kehkehkeh....

Kala aok boleh mengundi......

Jangan pangkah dacing ye ghodong

Anonymous said...

ada juga orang gila meroyan dalam blog ni!ulang benda yang sama.pobia sangat dia ni dengan dacing.agaknya bini dia lari sebab dia baling dacing kena kepala bini dia.terus bercerai.kesian kau.

gila,gila,gila.

Anonymous said...

Kehkehkeh.....

Jangan murih ghodong.....

Moh kita sama2

Jangan pangkah dacing

Anonymous said...

Bila la melayu nak sedar umno ni penipu

Anonymous said...

Asal bukan dacing. Dacing senget.

Anonymous said...

asal bukan pas,puak pasik!!!hehehehe!

Anonymous said...

Pangkah la PR biar negara tergadai dan bangsa melayu punah . Lu org fikir isu kalimah ALLAH pun msh lum selesai lg . Ngapa pas dan anwar ibrahim tak selesai kan . Kalimah ALLAH ni utk kita org beragama islam . Bkn utk org bkn islam . lu org pikir la sendiri kalau ank lu org ckp buat apa ayah sembahyang 5 waktu tgk org tu sembahyang ari ahad je tak pun pagi aje mcm cina sembah tokong dia . dekat gereja pun boleh sembahyang sebab dia rumah ALLAH .

LU ORG FIKIR LA SENDIRI...

Ah loy