Nuffnang Ads

Pages

Wednesday, September 18, 2013

Bila MCA Tidak Suka Apa DS Najib Dan DSD Adnan Yaakob Cakap...Elok MCA Keluar Dari BN!!!



Hari ini DS Najib bentang Agenda Ekonomi Bumiputera...hari esok Ketua Pemuda MCA bising kata GLC amal perkauman PM tidak betul dan mempertikaikan kewajaran GLC digunakan untuk membantu Bumiputera sila klik sini.

Hari ini DSD Adnan Yaakob MB Pahang menegur dan menasihat penyertaan yang berat sebelah kerana kurang orang Cina hadir pada Sambutan Hari Malaysia Pahang dan kedai-kedai Cina Kuantan kurang naikkan bendera...hari esok Setiausaha Agong MCA dan Ketua Biro Profesional Muda MCA serta Naib Presiden MCA bising menyalahkan DSD Adnan Yaakob sila klik sini.

Sudahlah suratkhabar milik MCA sendiri seperti gunting dalam lipatan membela dan memuja tokoh-tokoh pembangkang.

Elok MCA keluar dari BN!

11 comments:

Anonymous said...

Jangan cuba nak humban tongkat wehhh
takut tersungkur pulok....

Anonymous said...

1. tak suka dasar pelajaran negara...pi belajar luar negara
2. tak suka cara SPR dan buat BERSIH...lucut kerakyatan
3. tak suka cara kerajaan mentadbir negara...pindahlah keluar malaysia

bila nak stop semua ni...?


sri hartamas

Anonymous said...

Sebenarnya, siapa2 yg tak suka dengan DS Najib patut keluar dari Malaysia. Biarlah hanya mrk yg tahu BERSYUKUR kepada PM dan DS Adnan dibiar menetap.

Anonymous said...

Sombongnya semua orang. Ini bumi Allah. Kalau sombong sangat nanti Allah tarik balik. Bersyukur kpada Ilahi bukan pada manusia

usin gampang said...

allah dah kata berterima kasih kepada manusia yang menolong adalah bersyukur kepadaNya.

siapakah yang menggerakkan hati seseorang manusia untuk membantu manusia lain.bukankah allah.

jadi kalau kau tak berterima kasih kepada manusia bermakna kau tak bersyukur kepada allah.

kalau nak berdakwah pun belajarlah sampai habis!

Anonymous said...

Suka hati kamulah usin gampang. Bersyukurlah kamu kepada najib kerana bermurah hati

matcermin said...

Bantuan bermakna tolong guna harta sendiri...
Kalau guna dana negara itu namanya tugas....
Belajarlah guna istilah dengan betul....

usin gampang said...

bodoh sungguh.kita ni bernasib baik kerana ada kerajaan yang baik.tugas kerajaan adalah:

1.menyediakan keperluan asas rakyat.

2.menyediakan kemudahan asas rakyat.

3.mempastikan keselamatan negara demi rakyat.

ini tugas kerajaan.yang lain-lain rakyat kenalah usaha sendiri.

semua tugas kerajaan sudah dibuat.

selain dari itu adalah kemurahan hati kerajaan.brim,prima,dan lainlain bantuan adalah contohnya.

kalau dapat kerajaan maccam syria ada buat semua tu?afghanistan ada buat macam tu.malah thailand,singapore ada buat?janganlah menidakkan kemurahan hati pemimpin negara kita.

awa tak nak berterima kasih itu awak punya pasal.aku berterima kasih kerana aku takut azab allah yang peih.allah pesan, manusia yang tak tahu berterima kasih tunggulah azab ku yang pedih!




Kampong man said...

Salam Wan,

Setuju dengan usin gampang.Teruskan perjuangan demi ugama, bangsa dan negara.

Kampong man said...

Salam Wan,

Setuju dengan usin gampang.Teruskan perjuangan demi ugama, bangsa dan negara.

Wan Zamzuri Wan Hasenan said...

Salam Kampong man,
Usin Gampang adalah pengkomen tetap blog WZWH yang semakin popular. Dimana WZWH pergi di Jerantut semua orang tanya siapa Usin Gampang?