Monday, August 29, 2011

6000 Polis Dibunuh Komunis, Mat Sabu Kata Bagus Perbuatan Hero Negara!


Mat Sabu marah semasa rally Bersih 2.0, sendiri aksiden tapi kata polis langgar. Bila polis siar video sebenar, satu Malaysia tahu Mat Sabu pemimpin PAS paling tidak ada kredibiliti dalam sejarah kepimpinan politik PAS.

Sebab itu Mat Sabu kata peristiwa tragedi balai polis Bukit Kepong bila 200 komunis menyerang 15 polis dan keluarga, yang menyerang itu (komunis) adalah hero sebenar negara.

Mat Sabu bagi alasan polis mempertahankan British sedangkan Bukit Kepong dibawah kerajaan Johor bersultan. Mat Sabu tidak nampak bahawa sebenarnya komunis itu juga menyerang dan khianat kepada Sultan Johor.

Mengikut rekod PDRM seramai 6000 anggota polis telah dibunuh komunis maka Mat Sabu boleh kata itu bagus perbuatan hero negara.

Kenyataan Mat Sabu itu jelas menunjukkan beliau menyokong pengganas sedangkan sejarah membuktikan betapa kejamnya komunis terhadap anggota pasukan keselamatan dan rakyat yang menentang perjuangan mereka suatu ketika dahulu.

Mungkin ada hikmahnya ini semua. Orang Melayu akan tahu pendirian PAS yang sebenar dan mula kembali menyokong UMNO dan BN. 

2 comments:

plan said...

nak pancing undi je smue nih

Anonymous said...

pegi calat jer kulup mat sabu tu..., bagi cili kepala...

EKSPEDISI MAHKOTA Mudik Sungai Pahang 2024