Nuffnang Ads

Pages

Sunday, March 18, 2012

Sembang Kedai Kopi Rakyat Bersama "The Great Leader Of Jerantut"

Sembang Kedai Kopi adalah salah satu aktiviti santai dan tidak formal YBM TS Tengku Azlan ibni Almarhum Sultan Abu Bakar, ahli parlimen Jerantut.

Biasanya dalam sehari ada 3 atau 4 program dalam lawatan kerja YBM Tengku Azlan @ Ku Lan dalam parlimen Jerantut mesti ada program Sembang Kedai Kopi bersama rakyat setempat.

Kali ini pada 16/3/2012 bertempat di Kuala Tembeling DUN Tahan program itu diadakan. WZWH hadir bersama kerana ini tempat WZWH.

Sembang Kedai Kopi adalah program bertemu rakyat yang santai dan tidak formal. Rakyat boleh mengemukan sebarang masalah dan pemimpin boleh menyampaikan maklumat dan progres pembangunan terkini.

Walaupun pengumpulan orang kampung secara kelompok kecil ianya adalah satu kaedah yang cekap dan berkesan. Pemimpin boleh mesra dengan rakyat. Rakyat boleh mengenali pemimpin secara lebih dekat.



















Ketibaan YBM Tengku Azlan the great leader of Jerantut.



















Rakyat yang mendengar ucapan pemimpin.



















Rakyat Jerantut masih mahu kepimpinan YBM Tengku Azlan kekal di parlimen Jerantut.



















Tahniah Setiausaha UMNO Bahagian Jerantut, Dato' Mohd Zukarmi Abu Bakar yang baru dapat Dato'. Itulah di Jerantut ini siapa yang berkerja dengan setia dan ikhlas dengan "the great leader of Jerantut" mudah dapat Dato'. Ada lebih 20 pengikut sudah dapat Dato'! 



















The great leader of Jerantut, Ku Lan bersama panglima-panglima yang setia dan gagah berani iaitu YB ADUN Tahan, Dato' Haji Nazri Ngah dan Dato' Ghazali Hamzah.



















Bila ADUN Tahan berucap maka keluarlah peruntukan berterbangan. Antaranya saham Felcra Kampung Sepial mahu diupgradekan. Kemungkinan besar peserta akan dapat durian runtuh. Loji air Kampung Kuala Sat Ulu Tembeling bernilai RM18 juta dalam masa 3 bulan lagi akan ditendar setelah diluluskan oleh Menteri KKLW dan diperakui oleh MB Pahang.

10 comments:

Anonymous said...

Salam...,

Masalah yang sampai bila tidak akan selesai. Menghadapi pembangkang memang tak mampu, masalah dalaman terus membelanggu. Jawapannya modal juta2 itulah menghapuskan kersahan dalam ketakutan pemimpin yang kot2 untuk tumpang beberapa persen... Ingat PRU ke 13 sudah semakin hampir... Mana2 ada fail sulit yang bertulis dengan pensil tu, cepat2lah diruberkan. Jika yang tak boleh nak liquid tu, bakar ajer terus. Jangan buang dalam Sungai Tembeling, nanti kena makan di "buaya atau pun ikan tapah" kena taut tebuk perut tengok fail boleh baca lagi. Astarfirullah...

Anonymous said...

Apa benda kau merepek ni setan???ko ni rajin bukak wzwh tp rajin ko pd perkara buruk je kann??org mcm ko ni la dlm umno yg membusuk tau tak...hihi..komen lagi abang ____, kt sini pun dok pantau je alamat emel abg ni..senang nk kenalpasti mana2 talam dlm umno bhgn jtut ni...from ptrajaya with love...

Anonymous said...

Apa benda kau merepek ni setan???ko ni rajin bukak wzwh tp rajin ko pd perkara buruk je kann??org mcm ko ni la dlm umno yg membusuk tau tak...hihi..komen lagi abang ____, kt sini pun dok pantau je alamat emel abg ni..senang nk kenalpasti mana2 talam dlm umno bhgn jtut ni...from ptrajaya with love...

Anonymous said...

Ha ha ha..., sebilangan besar pencacai OhmNo dan pemimpin mereka menyatakan tanpa OhmNo Malaysia akan hancus. Dasatnya, OhmNo nampaknya lebih berkuasa dari Allah SWT... Ya Rabbi, Engkau ampunkan mereka yang sedemikian...

Anonymous said...

ADUN tahan memang buget dok di bibir dia je. Tak tau lah klu2 rakytat DUN Tahan masih nak percaya.kah9

Anonymous said...

Keh ingat semuanye orang Kuala Tembeling... dok perati dan belek-belek tengok ada Zali Omar, Mi Malek dan ramai penyokong import.... dah tu akan khemah dan meja beropoi.. ini bukan santai memang formal... om jangan cong lah wzwh.... berbaris dato' ambiklah kedeme....

adik cikgu pian said...

amboi..... cikgu zali mezah dah bergelar Dato' sekarang ni...... kalau minum kat hijrah nanti jgn org lain yang tak bergelar Dato' jadi tukang bayar pulak......

Anonymous said...

Salam...,

Wa wa wa... ni terlalu typical dengan title “SETAN” lah lak. Kuat sangat makan yang haram kot. Waa pon kenal sapa luu, orangnya pindik ajer sabit tu terbantut otak banyak minum paraquat. Maw destroy, OhmNo bershit, parasit yang terlalu menjaga kepentingan OhmNo. Wa pon hanya toreh getah jer, tak ambil ser sin pon wang tuk makan minum melalui kekayaan dari OhmNo, wa taw sebab itu haram... Wa tak maw cakap politik, nanti lu tambah atypical. Not santai tapi bantai....

Kula Sat tuh kapong hakuk. Buat hamendenyerk yang behomat juta gon tuh nyer dengan prujit juta2. Hakurk ingatlorh aderk urag dapat sket prujit makan2 di Kula Tahan taun lepas, doh kluar mudai 1,000 inggit tapiknyerk yang behomat tuh bawak aktiviti di Kula Sat. 1,000 inggit mudai tuh abis giturk hajerk. Katernyerk tork panangloh sakat ribu2 nirk tapirk kalar jota2 tuh bulih napok sket lekat celoh gigi... Kula Sat tuh katerknyerk urag tork sukerk amat doh ke yang behomat nih. Hakurk urag kapong turk tawlah jugerk sket2... Gon nork buat luji, nork amik air der manerk. Kuwasan 1,000 ikar tadoh air kapong alik ilir sket doh kena tukar dengan taik lemu, tadork dorh air... Tulorh prujit bazir... Ha ha ha!!! hakurk doh cakak, ini tentuq juta2 punyeq...

Wa tak maw tunggu Putrajaya, wa tunggu Padang Mahsar nanti... JazakAllah Khairan Kasiran...

Anonymous said...

Lepas dok sembang makan kat kos rendah kuala tembeling 2....senyap terus la.... JANGAN DOK TERTIPU WAHAI PENDUDUK KUALA TEMBELING...PASTI KITA KALAHKAN DOMPOK DAN PROKSINYER DI UPU K.TEMBLING NANTI...

Anonymous said...

Kalau benaR Tengku LAN dan Dato Mizan nak tunjuk boleh kerja, selesaikan masaalah Rumah kos rendah kuala Tembeling yang masih belum Ada geran.
Dulu rajin sangat runtuh Rumah Di Atas tanah toll, Sekarang ni kawasan tu semak Dan tak mampu buat projek.

Pastikan pakr kuala Tembeling Ada geran untuk dijadikan Hak milik. Sokongan Akan mengikut anda jika anda melakukan perkara ini.