Nuffnang Ads

Pages

Wednesday, May 1, 2013

Ayuh Kita Santai Layan GOYANG DEWI PERSSIK...



Dewi Murya Agung (lahir di Jember, Jawa Timur, 18 Desember 1985; umur 27 tahun) atau lebih dikenal dengan nama panggungnya Dewi Perssik yang disingkat DePe, adalah seorang penyanyi dangdut Indonesia. Putri pasangan H. M. Aidil (ayah) dan Hj. Sri Muna (ibu) ini mengaku mempunyai keturunan Tionghoa dari neneknya.

29 comments:

Lembayung Pagi said...

Kehkehkeh...
Moh undi PAS deme...
Pilihan bijak lagi berwawasan

Anonymous said...

undi sama bungalaye

Anonymous said...

Dulu pernah saya diberitahu kawan2 kalau nak cari org UMNO pergilah kekelab dangdut diibukota tapi saya tidak mengindahkannya. Rupa2nya kata2 kawan saya tu ada kebenaranya. Kaki2 UMNO termasuk WZWH punya taste taraf dangdut saje....

Anonymous said...

kalau pas memerintah esok kita stop semua benda-benda hiburan ni

Anonymous said...

Ini lah dia kualiti pegawai khas sementara MB Pahang,seorang guru, penasihat ekonomi Dompok. Dapat duit bawa penyokong tegar pergi indon, rupa nya pergi berdangdut di medan, makan nasi padang lepas itu memuki pelacor indon. lepas itu bawa orang pergi umrah. Ini kah kualiti pemimpin UMNO/BN.Hasil keluaran cerminan diri.

Kalu gini gaye mo kita undi zakhuan weh.

Anonymous said...

Anon-Anon semua kalau minat politik cakaplah hal politik tidak kira politik Islam ke, politik sekular tapi jangan campur aduk dengan muzik.

Muzik tidak kira apa genre jenis adalah hak universal sejagat.

Muzik dangdut adalah genre rakyat marhein Indonesia. Ianya muzik rakyat. Tidak ada kena dengan politik.

Wahai penyokong PAS jangan lah jadi katak bawah tempurung, tidak boleh apresiasi seni muzik.

Janggu ganggu kome-kome orang Jerantut yang ingin santai dari ketegangan kempen politik Pilihanraya.

Anonymous said...

Anon 7:16 kuat memfitnah macammana mahu jadi juru kempen Zakhwan kalau lagu macam ini. Kas cabar Anon 7:16 pergilah ke Lembah Tembeling dan fitnahlah WZWH kalau betul berani dan anak jantan...nak tengok undi Zakhwan naik ke turun...

Anonymous said...

tidak kira apa juga jenis bentuk, semua hiburan ni adalah melalaikan, tiada dalam sunnah Rasulullah, inilah akibat sistem sekular dalam pemerintahan kita, hanya PAS yang mampu memperbetulkan semua ini,

Anonymous said...

Kepada para penyokong sejati perjuangan PAS

Undilah sahabat sebenar kita dari BungaRaya

Selama ni dia yang banyak buat kerja

Jadilah generasi bermaklumat dan bernawaitu

Anonymous said...

Anak-anak muda Jerantut tidak mahu sokong PAS Jerantut sebab PAS Jerantut anti muzik. Boring weh...

Anonymous said...

PAS Jerantut menghina muzik dangdut kami orang keturunan Indonesia termasuk Kampar, Jawa, Boyan, Rawa, Minang tidak mahu undi PAS Jerantut..

Anonymous said...

muzik pun ada baik nya. jgn hipokrit.wahai manusia baca lah kitab atau syair2 arab,pada ana org2 pas pn ada yang minat muzik dan hiburan utk jiwanya sendiri,pkr perintah tak kan boleh hapuskan muzik dimalaysia ni,di kelantan pon ada muzik.kedah pon sama.selangor dn p.pinang lagi lah pulak nya.pendapat itu tadi hya lh utk anda seorang.dan di ketawakn oleh rakan2anda juga.nmpak sgt anda tk berapa cerdik dan tolenrasi dlm befikir.

Anonymous said...

wzwh,

pedulikan anom 7;16 tu, dia jenis spesis tak guna, bukan pengundi dun tahan pun, aku rasa dia itu mengundi di dun damak, bandar jerantut, ini mugkin penyokong tegar mat nazlan dan kamarzaman baria kok. ada moti lain kok dalam bahagian.

kg teh.

sheikh alimin said...

anon 7.16 tu bukan puak pas.dia ni puak ahmad nazlan geng basri kerbau.puak ni memang kuat pergi medan.jadi pengalamannya di medan diceritakan kat sini dengan menyandarkan watak utamanya wzwh.

orang bawa orang beribadah mengerjakan umrah pun nak kutuk.anon 7.16 ni mungkinlah puak kafir dap.

anon 7.44 pm,

pas nak perbetulkan keadaan?pas sendiri banyak yang tak betul.pemimpin tertinggi pas pun kaki betina.minat pulak bini orang.

perbetulkan akidah sendiri.bela sangat koh dap tu apahal.itulah akibatnya makan minum pakai duit cina kafir makan babi.itu yang menyebabkan semua ahli pas telah jadi hitam hatinya.banyak sangat dah buat benda yang bertentangan dengan hukum islam.

Samad said...

Kehkehkeh...
Jangan Pangkah Dacing deme...

Anonymous said...

aik, Zuan Puteh menyamar nama Samad pulak? umno totok weh kalau hak nama Samad tu

Anonymous said...

pkr damak x dpt smbutan org mlayu coz jeng jeng jeng...slidik la

Anonymous said...

kehkehkeh...
Moh undi PAS deme..
Pilihan majoriti warga dun Tahan..

Anonymous said...

Adoi..., adoi..., adoi..., doi, doi, doi. Benar kata2 mu bersama pas akan tutup semua benda2 haram. hudud kata seikh stopa ali hanya sedikit sahaja dalam Al Quran. Rupa2nya dia menyontot nak tutup lubang dai dah tibai. Kah kah kah14x...

Anonymous said...

kehkehkeh...
Moh undi PAS deme..
Pilihan majoriti waris anbiya

Anonymous said...

waris anbiya? oak orang gintong waris anbiya ke zuan?

Anonymous said...

Jerantut milik pas.

Anonymous said...

jerantut memang harapan menang pas,tgk suasana dah tau kemenangan,dompok kurang kluar duit dah kot pru ni

Anonymous said...

Kehkehkeh...

Moh undi PAS + Bunga Raya

Negara aman tanpa Dacing

Anonymous said...

Umno kena tahi lembu sharizat kali ni

Anonymous said...

dun tahan bukan marah ke bn,tapi marah ke dompok je,silap datok nan pilih,kalau kalah sbb datok nan la,sbb dia melantik,dah tau dah org x bekenan lantiiiiik jge,rakyat di bwh yang mampus kalau mcm ni,kome x sokong dah ape nak jd jd lah,biar mampus kebulur la, jom pangkoh pas belaka deme,sekurang2 ust zakuwan x menipu kite sudah la,hati pun x sakit.

Anonymous said...

x brani nak komen dah ke?mana pro bn x nampak pun.kalau x ada menang mudah la zakuwan weh...hahaha.terjun sungai la ust dompok dengan labu2nye..

Anonymous said...

sepenggal pun tak pa...kaya dah...dah merasa jadi wakil rakyat...engkau ada?

Anonymous said...

sekarang isu bangla di bawa masuk ke malaysia untuk memenangkan BN,jahat permainan BN dema