Nuffnang Ads

Pages

Wednesday, May 1, 2013

Wan Amizan Berkempen Membantu Dr Shukri Di DUN Pulau Tawar

Dato' Wan Amizan calon BN DUN Tahan berkempen membantu Dato' Ahmad Shukri calon BN DUN Pulau Tawar.

Dato' Wan Amizan adalah Ketua Cawangan UMNO Felda Jengka 12 dalam DUN Pulau Tawar. Beliau merupakan anak peneroka Jengka 12.

Bila Dato' Ahmad Shukri buat program bersama masyarakat di PDM Felda Jengka 12 hari ini maka Dato' Wan Amizan hadir.


Dato' Ahmad Shukri calon BN DUN Pulau Tawar sedang berucap.


Masyarakat Felda Jengka 12 yang hadir.


Suasana santai dan ceria dikalangan penyokong BN di PDM Felda Jengka 12.


Dato' Wan Amizan bersama ahli-ahli UMNO Cawangan Felda Jengka 12.


Dato' Wan Amizan ceria bersama anak-anak buah.


Dato' Wan Amizan mendengar hal anak-anak buah di PDM Felda Jengka 12.


Dato' Dr Ahmad Shukri berkata sesuatu sambil Dato' Wan Amizan mendengar...


Satu pose bersama calon-calon BN melibatkan DUN Pulau Tawar dan DUN Tahan.


Dato' Wan Amizan selaku Ketua Pemuda UMNO Bahagaian Jerantut bersama Jentera Pemuda DUN Pulau Tawar.


Laungan 1Malaysia 1BN Jerantut. Calon BN parlimen Jerantut sangat memerlukan kekuatan calon BN DUN Pulau Tawar dan calon BN DUN Tahan sementara kerja keras dan usaha gigih calon BN DUN Damak dapat membantu.

Demikian Dato' Wan Amizan dan Dato' Ahmad Shukri di PDM Felda Jengka 12

43 comments:

Anonymous said...

Wan Zurit ,

Katakan kepada Wan Amizan , tak perlu bantu Calon DUN P. Tawar kerana dia di takdirkan menang dan Yohanis di takdirkan kalah. Tapi DUN Tahan amat goyah kearah kalah. PM nya banyak kerusi aje. Baik lah gerakkan kerja di PDM awak, kenapa WZWH dilantik pegawai khas MB jangka pendek, inilah sebabnya. Tak kan MB berheli pergi Ulu Tembaling minggu lepas bersama dompok, kan dompok baru je balik dari senun. Ikut pemerhatian UStaz Zakhuan dari PR-PAS menang majoriti selesa di DUN Tahan, undi paya teh , besul, jerantut feri, tembeling kuala dapat kedia banyak undi, begitu juga felda padang piol. Peringatkan aje.

Anonymous said...

Peringatan ikhlas ke ni.

Anonymous said...

Bantu membantu baguslah... kalau rebah, rebah sesama :) Moh pangkoh PAS deme!

Anonymous said...

tahan dan pulau tawar bekerjasama.parlimen jangan harap.

calon parlimen takut bergerak bersama dengan calon tahan dan pulau tawar kerana calon parlimen takut hilang undi kalau dekat dengan dengan mereka berdua.

anon di atas sekali dia tak suka tahan dan pulau tawar bekerjasama sbb kalau tahan dan pu;au tawar menang susah puak dia calon parlimen nak menguasai umno bahagian.orang sibuk nak menangkan paerti dia sibuk dengan agenda menguasai umno bhgian.

itulah bengongnya puak ahmad nazlan dan konco-konconyz puak barua dan li garok samseng taik kucing.

Anonymous said...

pulau tawar yohanis menang 583 undi.
tahan ustaz zakuan menang 1232 undi
damak dr jamaludin menang 984 undi
parlimen jtt ,dr hamzah menang 2135 undi.

ustz t.ibrahim akan angkat sumpah pd 7.5.2013 sebagai mb.

takbiir

Anonymous said...

anom 4;48PM,

Jangkaan Awak kurang tepat, berdasarkan analisa regressi non linear dan analisa SWOT, jangkaan adalah sepeti berikut:

P.Tawar BN menang selesa majoriti >1900

Tahan BN Kalah> PAS meneg majoriti >856

Damak, PR menang <235

Parlimen Jerantut, BN menend 85 undi.

Anonymous said...

Kehkehkeh...
Jangan Pangkah Dacing Deme..
Pilihan bijak Generasi berilmu..
Moh Undi PAS..

Anonymous said...

Tuan Ibrahim jadi MB Pahang? Habis la...

Anonymous said...

Tuan Ibrahim jadi MB Pahang? Habis la...

Anonymous said...

anom 5:24,

Tak cukup kerusi macam mana Tuan Ibrahim jadi MB Pahang. Paling kuat PR menang 9 kerusi je.dia jadi ketua pembankang ada lah.Anom ada pandai arimatik ke.

Anonymous said...

Kalau dun pulau tawar ngan dun tahan dema pilh calon BN mmg bodo amatlah weh... dua ekor tu mmg punah ranah utk dun bekenaan.. yahooo moh undi PAS dema!!

Anonymous said...

Kehkehkeh...

Lupakan yang lain

Undi PAS + BungaRaya

Pilihan generasi berformulasi

Lembayung Pagi said...

Manusia punya usaha..
Allah punya Kuasa...
Kala ditaqdirkan bn kalah ...kome terima
Kala ditaqdirkan PAS menang pun kome terima...

Hidup bn..

Anonymous said...

kalau bn kalah padan muka bn

kalau pas kalah padan muka pas

Anonymous said...

Anom 6:29,

tak reti hakuk, macam mana pula undi BUNga Raya pulok, kan dr jamaludin ada. makna nya kaloh lah , baik hakuk undi mat nazlan aje, DUN tak payaoh pangkoh mana-mana. Hidup mat nazlan , cik gu ku, walaupun cikgu pernah rotan hakuk, tapi budi mu tatap aku kenang. 3 undi dari rumah ku untuk cikgu ku tapi no for laule.

Anonymous said...

Penyokong sebenar PAS

Hanya undi pada BungaRaya

Hargai pengorbanan mereka bersama kita

Jadilah generasi bermaklumat dan mantap

Anonymous said...

pakatan akan kalah semua kerusi parlimen jerantut.tak pecaya tgu lah 5 hb, dema org pas perasan aje lah sendori buat meyedapkan hati.

Anonymous said...

Kehkehkehkeh...
Jangan Pangkah dacing deme

Anonymous said...

undi koh???bodoh betul puak pas ni undi cina kafir.dah banyak makan taik cina gamoknya puak pas ni.aku umno totok pun tak bagi ke lauli,aku lebih rela undi pkr calon melayu islam.

puak pas dah layak di gelar kafir kerana haram orang islam undi kafir.perjuangkan islam konon.pergunakan islam adalah.

kafir kalau undi cina kafir!!!!!!!

puak pas dah jadi kafir!!!!dr hamzah kafir,zakhwan pun kafir,yohanis pun kafir kerana suruh orang pas undi koh kafir.

undi pas masuk neraka!!!

Anonymous said...

dun tahan kita berat boh..wat pe g main laman org tu..

Orang Kerdil said...

Ano 947PM, kalu mung sedang sakit..mari ambulan dreba cino,mung kato aku tok se weh sebab mung cino..aku nok melayu jugok dreba..cerdik ko bodo ?

Anonymous said...

Wan mizan dan sukri dok main berlaga perut je lah sudahnye.... Tak kenyang2 lagi ke awok berdua?

Anonymous said...

kehkehkeh...
Moh undi PAS deme..
Bantu juga sahabat kita Bunga Raya..

Anonymous said...

Buang yang keroh...ambik yang jernih.....Kita nak ke pekan sari...tiba2 kereta langgor traffic light...kemek sikit...tapi enjin masih OK...Takkan nak patah balik rumah...Pergi je la dulu pekan sari tu...balik kang baru anto kereta ke workshop....

Anonymous said...

undi pas kafir.undi pas masuk neraka.

Anonymous said...

semua x songkong BN,hanya macai saja yang masih tak nampak keburukan BN,golongan ustaz nak kuliah agama pun tak benarkan masuk,nampok sgt bodo,ni bg kuliah mcm uai pun diaorang tak izin,sedih masih x nmpok anak muda nak rapatkn agama tp puak kerajaan BN sekat golongan bpengaruh seperti uai untuk bg kuliah untuk anak2 muda,dok fk nak buat konsert maksiat je puok BN ni,nak lg ke pngkah BN,memang zalim

Anonymous said...

Kehkehkeh...

Moh undi PAS + Bunga Raya

Negara aman tanpa Dacing

Anonymous said...

cikgu bunga raya kita akan ajak masuk islam

sebelum tu kita kena bagi dia menang

strategi PAS sangat bijak weh ghodong

Anonymous said...

cina bunga raya kalau menang dia bagi puak pas makan pulut dengan rendang babi.tapi tak apa sebab babi tu dah masuk islam hasil tarbiyah pas.jadi babi yang dah masuk islam boleh lah puak pas makan.tak caya?tanya sama mat sabu!!!

Anonymous said...

tak baik kata org makan babi mcm tu. babi tu mughallazah. jgn kata makan sentuh pun tak boleh. istigfar la byk2. takut nanti Allah tarik nikmat utk yg berkata begitu dan kuarga. hidup kita ini bukan bertongkat langit. tak tentu lagi berapa lama sgt lagi ALlah bagi kita hidup.fikir lah.

Anonymous said...

jgn bg wan mizan bantu p twar tu,nanti di ungkit2 balik,dia akan cakap kalau aku x bantu p twar lama kp terjun sungai,aku rasa dia akan ckp begitu,apatah lagi dun tahan kalah,sbb wan mizan ni suka mengunkit ungkit dema jaga2 sikit...

Anonymous said...

aku org p tawar,aku setuju kalau pandangan anon 12.37 begitu,tok empat kuala tahan dah kena ungkit dah,tok empat ali cerita kat aku,wan amizan ckp ke dia,awok tau dak aku dah hantar awok gi umrah dah 2 kali.kutip awok dalam tong sampah,kerana tok empat ali kuala tahan ada yang tidak setuju dengan wan amizan pada ketika itu,terus dia ungkit2nye bercakap dalam talipon kata tok empat ali la..

Anonymous said...

wan mizan g pulau tawar tu bukan nak bantu dr sukri pun, tapi sb nak berpakat dgn dr sukri nak kerat parlimen kali ni. hahaha.padan muka parlimen kalah. org pulau tawar dan dun tahan akan kerat. undi silang kali ni hahaha. abis haji rosdi and the gang. hahaha

Anonymous said...

tok4 ali tak patut sb tak mengenang budi

Anonymous said...

Alang dgn tg Azlan pun wan mizan and puak dia berani mengungkit ini kan pulok dgn Tok4. Tak jadi mustahil dan heran lah pada aku weh.... Marah sgt hari tu psl tak jadi calon parlimen. Siap puak dia kata yg wan mizan ni dah tak berminat dan tak layak utk bertanding di Dun kerana taraf dia dah mcm menteri. Gelak guling2 aku baca dlm blog puak dia org tulis. Habis tu skrg bertanding di mana ? Ini lah ckp tak serupa bikin woi!!!

Anonymous said...

g umrah n haji ni dituntut guna duit sendiri. sb tu kalau ada org ajak jgn terima. dah termakan budi payah la jadinya dan org yang bagi mengungkit pulak. dua2 tak dapat pahala. jadi ke dosa pulak dah.

Anonymous said...

Dema nak pangkah dompok memang bodo,wei dema bukala mata cikit,yg buta hati je masih fk BN ni tlg rakyat,bodo kempen mcm sampah zuri,zuri bodo,bljr je luar ngara,bodo,bangga ke puok c.wan sokmo

Anonymous said...

zuri cerdik..dapat syarikat bijih, proaksi sykt kontrak buat jalan, dapat keta, dapat persen..yang bodohnya kita yang pangkah BN ni yang bodohnya. tapi tu 5 tahun lepas masa pru 12..pru 13 ni takkan bodoh lagi la pengundi dun tahan ni..

Anonymous said...

syaitan2 yang tak takutkan allah sedang beroperasi menyebar fitnah dan memburukkan orang lain.jgn jawab umpat keji orang kerana malaikat yang akan jawab kalau kita berdiam diri.sedia ajelah menerima pahala dari orang yang mengumpat dan memfitnah.mereka akan muflis di hari akhirat nanti.cuma orang kafir aje yang akan balun aku nanti krn tak puas hati dengan komen aku ni.

Anonymous said...

kalau tak ada angin, masakan lalang bergoyang..lu fikirlah sendiri..kalau betul memimpin n adil, jujur, berhemah tentu org tak keji malah akan memuji..sb byk yg tak betul n tak adil tu la org marah dan keji. tu pun tak boleh fikir ke? BN mmg dah rosak.

pengundi dun Pulau Tawar said...

Hak mengundi adalah hak masing2. berfikirlah secara org dewasa. jgn jd golongan yang ingin menaikan diri dengan memijak org lain. klu tak setuju kite boleh utarakan tp jgn kutuk aper yg org lain buat. open ur mind... ask urself... apa jasa atau bakti yg kiter dh buat untuk majukan tempat kiter... klu jawapannyer melebihi apa yg org lain buat so boleh la nak ckp besar. klu x... fikir fikir kanla... cubalah jd manusia yg bersyukur........

I Love Malaysia said...

Salam....
Cuba letakkan diri anda sebagai YB.
Klu dpt kontrak besar2, siapa anda pilih jd sub-sub nak wat keje. Ur family? ur konco? or org sebelah kampung.... Jangan jd munafik dengan cuba menipu. Deme nak tipu saper? at last go back diri sendiri la.... jgn tau nak lihat kelemahan org lain. kaji sama ada diri sendiri ader kelebihan ke x...As long as u are human... ur thinking is same.So fikir2 la....

Anonymous said...

Ngapelah cikgu pian tak jadi calun adun pulau tawar